Zeker een film voor 'volwassenen'quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
En nu ga ik even een formulier invullen want ik heb het weer geflikt, ik ga in een film spelen.
Wie geeft haar even de link naar het topic waar de ellende met TIPS/FEDORA begonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Heb je geen coins meer? Alles kwijtgeraakt?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, maar meer mag ik er niet over zeggen, helaas.
Oh shit, dat ben ik alweer vergeten te kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie een hele subtiele verwijzing naar Utopia als snap ik niet helemaal waar het vandaan komt maar toch is het wel goed
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laat me raden, je speelt een 15 jarige jongen die seks heeft met een 40 jarige vrouw?
quote:
Wel tof hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, maar meer mag ik er niet over zeggen, helaas.
Dit subforum heeft wel een geschiedenis zo te lezen, ondanks dat het nog niet zo oud isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wie geeft haar even de link naar het topic waar de ellende met TIPS/FEDORA begondan heeft ze nog wel ff een week wat te lezen
Dit forum is geweldig ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:03 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Dit subforum heeft wel een geschiedenis zo te lezen, ondanks dat het nog niet zo oud is.
EAC komt nog wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar helaas is het vaak genoeg gebleken dat het op de lange termijn niet goed hoeft te gaan. Denk maar aan EAC.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:
Overigens uitgekozen uit een groot aantal aanmeldingen (ze hebben maar een beperkt aantal mensen nodig)
baaaasjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
En nu ga ik even een formulier invullen want ik heb het weer geflikt, ik ga in een film spelen.
Goed/slecht nieuws.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Cactusvijg het volgende:
Wel bizar dat bijvoorbeeld bitcoin zo enorm op en neer is gesprongen, weet iemand hoe dat komt?
Haal dit weg, en dm me zodat ik het ook weg haalquote:
Ik vertel het je vanavond wel op whatsaap. Mag niet openbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Nee ik deed weer eens de verkeerde smilie, ik wilde natuurlijk deze doen:
Speculatie vooral.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Cactusvijg het volgende:
Wel bizar dat bijvoorbeeld bitcoin zo enorm op en neer is gesprongen, weet iemand hoe dat komt?
Heh?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Haal dit weg, en dm me zodat ik het ook weg haal
Meerdere redenen, omhoog komt mijns inziens door grotere acceptatie en speculatie, omlaag meestal door Goxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Cactusvijg het volgende:
Wanneer krijgen we dan weer slecht nieuwsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Speculatie vooral.
Daarnaast wordt er veel gereageerd op nieuws. Positief nieuws is een stijgende lijn en negatief nieuws is vaak een dalende lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |