Niet overdrijven hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik me moet voorstellen
Rijst met broccolispulquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten modje en wie heeft het gekookt/opgewarmd
Waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef µ het volgende:
[..]
Done.
Morgen vliegen. Derde keer naar het buitenland in drie weken.
Enjoyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef µ het volgende:
[..]
Done.
Morgen vliegen. Derde keer naar het buitenland in drie weken.
Ik zou niet weten wat ik anders moet doen dan het rustig houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef µ het volgende:
[..]
Als jij het rustig houdt in BIT komt dat helemaal goed.
Zitten hier nog rechtenstudenten dan? Die lusten daar wel pap van, heb ik vernomenquote:
ja ikwiltrolletjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Zitten hier nog rechtenstudenten dan? Die lusten daar wel pap van, heb ik vernomen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik anders moet doen dan het rustig houden.
Of volendammers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
Zitten hier nog rechtenstudenten dan? Die lusten daar wel pap van, heb ik vernomen.
N00bquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Slaapscheet het volgende:
Had nu 0.75 BTC winst gehad nu als ik niet m'n LEAF sellorder was vergeten te cancelen.
Waar ga je heen en hoe lang en mag ik invallen als mod?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Slaapscheet het volgende:
Had nu 0.75 BTC winst gehad nu als ik niet m'n LEAF sellorder was vergeten te cancelen.
ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Cactusvijg het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |