Dat weet ik, maar dat is geen onomstotelijk bewijs. Er zijn zoveel mensen die jong mod zijn geworden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahahahhhhahaha nee joh, Hij postte al vele jaren onder Pirania. HIj is minstens 30.
Ik ben kaal op whatsapp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
WAT IS DITquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef µ het volgende:
[..]
Ik ben kaal op whatsapp.Ik heb geen idee hoe ik er uit zie op whapp, even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik er uit zie op whapp, even kijken
Helemaal, ik herhaal KRSGHHTTHGT, HELEMAAL niet boeiendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef µ het volgende:
Zonder creepy te doen, ben wel benieuwd hoe ikwiltrolletje eruit ziet.
Robin niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef µ het volgende:
Heeft iemand dogecoin werkend op linux?
Ik wil die wallet.
AHHAHA ROT OP met je vrouwen icoonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef µ het volgende:
Ik wil die wallet.
Was jij net geen manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef µ het volgende:
Ik wil die wallet.
Slechts twee uit deze SC.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef µ het volgende:
Heeft iedereen elkander hier op de app ofzo?
Dat beslis ik zelf wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal, ik herhaal KRSGHHTTHGT, HELEMAAL niet boeiend
nattekatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Wat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
AHHAHA ROT OP met je vrouwen icoon
ik heb toto op appquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |