SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee want Ligeon is nog veel slechterquote:Op maandag 3 februari 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Al zou een wedstrijd schorsing voor Van Rhijn ook wel wat hebben
En Vermeer![]()
![]()
Overigens vind ik Vermeer wel beten in het voetballen, want bij Cillessen zie je toch veel lange ballen hoor. Moet kunnen even 2 wedstrijden zonder Jasper.
Wat veel belangrijker is: vinden we (Ajacieden) dat we qua positie- en combinatiespel beter voetbal spelen dan 2 jaar geleden (toen FdB zijn eerste seizoen begon vanaf de zomerstop)?![]()
Kenneth beter dan eerste elke goalie uit de overige top.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ja, ze laten soms dingen zien die ik voorheen qua combinatiespel niet gezien heb en dat met mindere spelers. Jammer alleen dat de aanval zo kut is en Van Rhijn er geen reet van kan.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:23 schreef Syntix het volgende:
Overigens vind ik Vermeer wel beten in het voetballen, want bij Cillessen zie je toch veel lange ballen hoor. Moet kunnen even 2 wedstrijden zonder Jasper.
Wat veel belangrijker is: vinden we (Ajacieden) dat we qua positie- en combinatiespel beter voetbal spelen dan 2 jaar geleden (toen FdB zijn eerste seizoen begon vanaf de zomerstop)?![]()
Wees blij dat Cillessen de bal af en toe eens een lange peer geeft, ipv dat geforceerde opbouwen van Vermeer altijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:23 schreef Syntix het volgende:
Een middenweg zou ik een betere oplossing vinden.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Wees blij dat Cillessen de bal af en toe eens een lange peer geeft, ipv dat geforceerde opbouwen van Vermeer altijd.![]()
Positiespel vind ik wel beter dan twee jaar geleden, alleen is de aanval kwalitatief nog steeds veel te matig.![]()
Dat vind ik juist zijn enige echte zwakke punt, zijn uittrappen zijn vaak best beroerd, gisteren speelde hij ook weer een bal zo in de voeten bij een utrechtspeler.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Wees blij dat Cillessen de bal af en toe eens een lange peer geeft, ipv dat geforceerde opbouwen van Vermeer altijd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En wacht soms te lang met schieten. Gaat echt nog een keer foutquote:Op maandag 3 februari 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zijn enige echte zwakke punt, zijn uittrappen zijn vaak best beroerd, gisteren speelde hij ook weer een bal zo in de voeten bij een utrechtspeler.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb ik iets gemist? Wat is er met Jasper?Nvm.quote:Jasper Cillessen moet vanwege een blessure de komende twee wedstrijden van Ajax missen. De 24-jarige doelman liep zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht een kneuzing in de borstkas op, zo maakte de Amsterdamse club maandag bekend. Cillessen verbleef een nacht in het ziekenhuis, maar is inmiddels weer thuis.
Ajax verwacht dat Cillessen na het weekend terugkeert op het trainingsveld. Hij mist in ieder geval de competitiewedstrijden tegen FC Groningen van donderdag en PEC Zwolle (zondag). Cillessen wordt zo goed als zeker vervangen door Kenneth Vermeer, die eerder dit seizoen zijn plaats onder de lat bij Ajax moest afstaan.![]()
Punt is ook wel dat er voorin 0 diepgang isquote:Op maandag 3 februari 2014 13:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Positiespel vind ik wel beter dan twee jaar geleden, alleen is de aanval kwalitatief nog steeds veel te matig.![]()
Enige die dat heeft is De Sa op dit momentquote:Op maandag 3 februari 2014 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt is ook wel dat er voorin 0 diepgang is![]()
![]()
Klopt, alleen Klaassen heeft dat nog wel eens. Van Fischer zou je dat ook wel mogen verwachten vind ik, maar die krijgt de bal liever in de voeten en doet er dan iets niet leuks mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt is ook wel dat er voorin 0 diepgang is![]()
Punt is gewoon dat er niemand een doelpunt kan maken.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt is ook wel dat er voorin 0 diepgang isA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat er niemand een doelpunt kan maken.![]()
![]()
Hmmm naja voordeel vd twijfel dan maar voor Vermeer.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik vind schotkracht/vermogen ook wel een probleem. Schone is de enige die van een metertje of 20 de bal er nog wel in kan schieten. De rest lukt dat niet of sporadisch.![]()
Serero kan aardig hard schieten......voor een D-speler.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind schotkracht/vermogen ook wel een probleem. Schone is de enige die van een metertje of 20 de bal er nog wel in kan schieten. De rest lukt dat niet of sporadisch.![]()
Klaassen zou het wel moeten, maar die zit ook echt in een enorme dip. Speelde de hele middag verstoppertje.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind schotkracht/vermogen ook wel een probleem. Schone is de enige die van een metertje of 20 de bal er nog wel in kan schieten. De rest lukt dat niet of sporadisch.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die D-speler heeft dan weer niet het formaat lul van Serero.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef Platina het volgende:
[..]
Serero kan aardig hard schieten......voor een D-speler.![]()
Wthquote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die D-speler heeft dan weer niet het formaat lul van Serero.![]()
Dat werd van Siem ook altijd gezegd, rara hoe kan datquote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klaassen zou het wel moeten, maar die zit ook echt in een enorme dip. Speelde de hele middag verstoppertje.![]()
Siem 2.0 was Klaassen altijd. Kijken welke kant het opslaat.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat werd van Siem ook altijd gezegd, rara hoe kan dat![]()
Het ligt niet helemaal aan Klaassen net als het ook niet helemaal aan Siem lagquote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Siem 2.0 was Klaassen altijd. Kijken welke kant het opslaat.![]()
Nou, ik ben er ook niet blij mee, vond hem in de beker weer een bron van onrust.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:16 schreef Gruisman het volgende:
Dat gejank dat Vermeer twee wedstrijden gaat keepenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 03-02-2014 om 13:26:53Keepers Ajax dit seizoen in de eredivisie: Vermeer (6,5 duel, 11 tegengoals), Cillessen (14,5 duel, 7 tegengoals). reageer retweet
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Beetje simpel scoren dit soort statistiekjesquote:Op maandag 3 februari 2014 14:27 schreef Olep het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 03-02-2014 om 13:26:53Keepers Ajax dit seizoen in de eredivisie: Vermeer (6,5 duel, 11 tegengoals), Cillessen (14,5 duel, 7 tegengoals). reageer retweet
![]()
Dat heb ik ook bij hem, ik kijk gewoon onrustiger met hem op doelquote:Op maandag 3 februari 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik ben er ook niet blij mee, vond hem in de beker weer een bron van onrust.![]()
Met vermeer ga je er echt niet enorm veel op achteruit. Daarom is het ook handig om een goede 2de keeper te hebben.
Ik vind het positiespel ook beter geworden. Het is alleen dat je het met slechtere spelers moet doen en met een verschrikkelijk slechte aanval.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Andere statistiek: 3 seizoenen Vermeer: 3 keer kampioen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje simpel scoren dit soort statistiekjes![]()
2 seizoenen, in het eerste kampioensjaar heeft hij maar een paar wedstrijden gekeept.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Andere statistiek: 3 seizoenen Vermeer: 3 keer kampioen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Toen heeft Verhoeven het eigenlijk gedaan. Alwaar hij nooit de credits voor kreeg die hij verdiende.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 seizoenen, in het eerste kampioensjaar heeft hij maar een paar wedstrijden gekeept.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hij heeft natuurlijk ook best goeie dingen gedaan, maar ik had hem na de 6-4 bij utrecht echt nooit meer opgesteldquote:Op maandag 3 februari 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Andere statistiek: 3 seizoenen Vermeer: 3 keer kampioen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
http://www.vi.nl/radio/du(...)nveld-moet-halen.htm
De Boer wel hoor, flapdrol, breng dan die Riedewald in.![]()
Er word nu echter gedaan alsof Vermeer er helemaal niks van kan terwijl het gewoon een prima keeper is.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik ben er ook niet blij mee, vond hem in de beker weer een bron van onrust.![]()
Zat niet eens bij de selectie. Heel apart, heb je wel een vervanger voor je rechtsback die vrijwel altijd fit is, maar voor je blessuregevoelige linksback heb je geen vervanger op de bank.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef stoeltafel het volgende:
De Boer wel hoor, flapdrol, breng dan die Riedewald in.![]()
Toch is hij te onrustig en waardeloos op hoge ballen. Eigenlijk op alle situaties waarin nagedacht moet worden ipv op reactievermogen handelen is hij minder dan jasper.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er word nu echter gedaan alsof Vermeer er helemaal niks van kan terwijl het gewoon een prima keeper is.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik noem maar een NEC - Ajax en Heerenveen - Ajaxquote:Op maandag 3 februari 2014 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 seizoenen, in het eerste kampioensjaar heeft hij maar een paar wedstrijden gekeept.![]()
![]()
Ja, wat dacht Frankiequote:Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef stoeltafel het volgende:
De Boer wel hoor, flapdrol, breng dan die Riedewald in.Soms klopt wat hij zegt totaal niet met wat hij doet en soms vraag ik mij af of ze niet de andere kant opkijken bij spelers
![]()
![]()
Ja en als lijnkeeper en voetballer is Vermeer weer beter. Het gaat beide kanten op. Ik vind Jasper ook beter maar dat overdreven gedoe om Vermeer is soms echt lachwekkend.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch is hij te onrustig en waardeloos op hoge ballen. Eigenlijk op alle situaties waarin nagedacht moet worden ipv op reactievermogen handelen is hij minder dan jasper.![]()
Frank maakt ook gewoon fouten, doet niets af aan zijn heldenstatus verder, maar hij doet soms ook gewoon domme dingen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat is dan natuurlijk ook maar een heel kleine sample size, vind jezelf ook niet?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik noem maar een NEC - Ajax en Heerenveen - AjaxWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als Jong Ajax eerst speelt dan kiezen ze voor de ontwikkeling van Riedewald.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zat niet eens bij de selectie. Heel apart, heb je wel een vervanger voor je rechtsback die vrijwel altijd fit is, maar voor je blessuregevoelige linksback heb je geen vervanger op de bank.![]()
Eigenlijk niet. Kan je je die wedstrijden nog voor de geest halen? In de wedstrijden die hij dat seizoen nog heeft gespeeld was hij volgens mij elke keer belangrijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk ook maar een heel kleine sample size, vind jezelf ook niet?![]()
Ach, het had allemaal niets uitgemaakt als die tapasvreter en die vissekop er gewoon 2 in hadden gelegd ipv te verkloten als een stelletje amateurs.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:20 schreef stoeltafel het volgende:
Af en toe is die echt te behoudend. Had desnoods Duarte linksback gezet en Blind op het middenveld.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar wissel dan Duarte of zet Siggi desnoods linksback. Met het gezicht naar het doel icm zijn aannames schieten we tenminste nog een keer op het doel van de tegenstander met Siggi op linksback.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Jong Ajax eerst speelt dan kiezen ze voor de ontwikkeling van Riedewald.![]()
Ja... dat had ik ook gedaan. Maar goed, gesterkt door de resultaten van de laatste jaren gaan die gasten uit Utrecht als beesten tekeer tegen Ajax. Ook in de jeugd, echt niet normaal. Tegen iedere andere tegenstander hadden ze met het spel van gisteren gewoon gewonnen, daarom maakt de Boer zich ook niet zo druk.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar wissel dan Duarte of zet Siggi desnoods linksback. Met het gezicht naar het doel icm zijn aannames schieten we tenminste nog een keer op het doel van de tegenstander met Siggi op linksback.![]()
Cillessen is ook niet zo goed bij hoge ballenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch is hij te onrustig en waardeloos op hoge ballen. Eigenlijk op alle situaties waarin nagedacht moet worden ipv op reactievermogen handelen is hij minder dan jasper.![]()
Ik vond het allemaal wel meevallen met dat felle gisteren, Ajax heeft het puntverlies voornamelijk aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja... dat had ik ook gedaan. Maar goed, gesterkt door de resultaten van de laatste jaren gaan die gasten uit Utrecht als beesten tekeer tegen Ajax. Ook in de jeugd, echt niet normaal. Tegen iedere andere tegenstander hadden ze met het spel van gisteren gewoon gewonnen, daarom maakt de Boer zich ook niet zo druk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Al boeit het me niet echt dat Vermeer er nu niet bij is. FC Groningen en PEC zijn niet overweldigend.![]()
Mee eensquote:Op maandag 3 februari 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen met dat felle gisteren, Ajax heeft het puntverlies voornamelijk aan zichzelf te danken.![]()
Zal je zien dat vermeer de sterren van de hemel keept en de rest van het seizoen gewoon weer eerste keeper is![]()
Ook al keept hij deze 2 wedstrijden geweldig, dan gaat de boer hem echt niet opeens weer eerste keeper maken.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:54 schreef handboek het volgende:
Zal je zien dat vermeer de sterren van de hemel keept en de rest van het seizoen gewoon weer eerste keeper isDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En stel dat zou gebeuren dan heeft De Boer toch gewoon groot gelijk om hem even te laten staan?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:54 schreef handboek het volgende:
Zal je zien dat vermeer de sterren van de hemel keept en de rest van het seizoen gewoon weer eerste keeper is![]()
Nee, dat is dan weer overdrevenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En stel dat zou gebeuren dan heeft De Boer toch gewoon groot gelijk om hem even te laten staan?![]()
Nee, Cillessen mag dan wat mij betreft ook het vertrouwen krijgen wat Vermeer hier voor altijd heeft gehad. En dan heeft Cillessen nog niet eens bunders gemaakt.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En stel dat zou gebeuren dan heeft De Boer toch gewoon groot gelijk om hem even te laten staan?
Cillessen is 1ste keeper en dat zal zo blijven totdat hij meerdere malen blunders heeft gemaakt, hij het hele seizoen geblesseerd is of wordt verkocht.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Cillessen heeft nog geen blunders gemaakt die fataal waren hij zit ook gewoon regelmatig foutquote:Op maandag 3 februari 2014 16:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, Cillessen mag dan wat mij betreft ook het vertrouwen krijgen wat Vermeer hier voor altijd heeft gehad. En dan heeft Cillessen nog niet eens bunders gemaakt.![]()
Cillessen staat 5 maanden onder de lat, heeft even een blessure en dan mag Vermeer het weer doen? Wat een debiele gedachtegang.![]()
Dus nog geen reden om hem weer 2e doelman te maken. Ook niet als Vermeer die 2 wedstrijden 2 x MOTM is.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cillessen heeft nog geen blunders gemaakt die fataal waren hij zit ook gewoon regelmatig fout
Haal die gekke kronkel ff uit je kop joh.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Cillessen maakt geen cruciale fouten, dat moet je niet vergeten.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cillessen heeft nog geen blunders gemaakt die fataal waren hij zit ook gewoon regelmatig fout![]()
Ik zeg toch ook helemaal niet dat Vermeer dan moet blijven staanIk zeg alleen dat ik het niet raar zou vinden als hij dan even mocht blijven staan
![]()
![]()
Maar het is juist wel raar dat hij dan mag blijven staan. Opportunistisch ten top.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zeg toch ook helemaal niet dat Vermeer dan moet blijven staanIk zeg alleen dat ik het niet raar zou vinden als hij dan even mocht blijven staan
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nog nietquote:Op maandag 3 februari 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen maakt geen cruciale fouten, dat moet je niet vergeten..
Maar het voornaamste punt is dat de verdediging niet enorm onzeker is met Cillessen op doel, ze maken zich niet zo druk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als een veldspeler het twee wedstrijden goed doet mag hij ook blijven staan waarom is dat voor een keeper anders dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar het is juist wel raar dat hij dan mag blijven staan. Opportunistisch ten top.![]()
Dat nam Veltman iets te letterlijk afgelopen zondag.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar het voornaamste punt is dat de verdediging niet enorm onzeker is met Cillessen op doel, ze maken zich niet zo druk.![]()
Omdat je keepers niet zo snel wisselt. Hoe vaak zie je nu bijvoorbeeld een keeper gewisseld worden tijdens een wedstrijd (Blessures uitgezonderd)?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als een veldspeler het twee wedstrijden goed doet mag hij ook blijven staan waarom is dat voor een keeper anders dan?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vermeer maakt ze constant en op dezelfde manier dat er niets aan te veranderen valt.quote:
Als hij uit doel komt is hij zo zwak.. In de lucht is ie zo zwak..![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Frank maakt ook gewoon fouten, doet niets af aan zijn heldenstatus verder, maar hij doet soms ook gewoon domme dingen.![]()
Riedewald is eerste back-up van Boilesen en Duarte kan er ook spelen. Ligeon is geen optie meer. Blind zou op het middenveld blijven. Zo heeft Frank het min of meer gecommuniceerd in de winterstop. Dat Poulsen in het veld kwam toen Boilesen uitviel verbaasde me dan ook echt enorm.![]()
Omdat je meestal maar 1 goede keeper hebt komt dat zelden voor. Maar nu hebben we twee keepers die ongeveer gelijkwaardig zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat je keepers niet zo snel wisselt. Hoe vaak zie je nu bijvoorbeeld een keeper gewisseld worden tijdens een wedstrijd (Blessures uitgezonderd)?![]()
Omdat Cillessen ook niet bleef staan toen hij vorig seizoen goed keepte tegen Heracles. Met keepers gaat het nou eenmaal niet zo dat je iemand plotseling de kans geeft. De enige manier waarop Vermeer weer eerste keeper kan worden is dat hij het fantastisch doet op de training/in bekerwedstrijden en dat Jasper het kut doet. Cillessen staat nu eenmaal boven Vermeer, net zoals Vermeer in 10/11 boven Verhoeven stond. Toen Kenneth weer fit was, was hij eerste keeper, en zo zal Cillessen ook weer eerste keeper zijn als hij fit is. Zo gaat dat nou eenmaal.quote:![]()
Duidelijk niet gelijkwaardig.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je meestal maar 1 goede keeper hebt komt dat zelden voor. Maar nu hebben we twee keepers die ongeveer gelijkwaardig zijn![]()
Vermeer speelt natuurlijk ook gewoon elke week, en volgens mij blinkt hij daar ook niet echt uit.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op reflexen na is Cillessen toch echt veel beter dan Vermeer. Wat iedereen echter vergeet is dat dat Vermeer nog geen slechte keeper maakt, integendeel.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je meestal maar 1 goede keeper hebt komt dat zelden voor. Maar nu hebben we twee keepers die ongeveer gelijkwaardig zijn![]()
Ja, flink wat luxe, twee goede keepers, maar in 2002-2003 hadden we Lobont, Didulica, Stekelenburg en Timmer als 1e t/m 4e keeper![]()
![]()
Ach, lijkt me alleen prima voor de concurrentiestrijd. Zo houden ze elkaar scherp. Zo goed zijn Groningen en PEC ook weer niet. Met de huidige defensie die gewoon lekker staat te spelen heeft Vermeer natuurlijk ook weer minder kans op blunders. Voetballend is Vermeer wat beter, al wil hij soms te graag de bal bij een verdediger deponeren![]()
Misschien is/wordt Van der Hart ook wel zo goed als Stekelenburg, dan is dat lijstje gewoon geëvenaard op dit moment.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ja, flink wat luxe, twee goede keepers, maar in 2002-2003 hadden we Lobont, Didulica, Stekelenburg en Timmer als 1e t/m 4e keeper![]()
Waarin is hij dan veel beter ben ik toch wel erg benieuwd naar. Behalve dat hij iets rustiger is in de goal valt dat allemaal best meequote:Op maandag 3 februari 2014 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op reflexen na is Cillessen toch echt veel beter dan Vermeer. Wat iedereen echter vergeet is dat dat Vermeer nog geen slechte keeper maakt, integendeel.![]()
IK maak me ook veel drukker om het gebrek aan scorend vermogen dan aan de keeper.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Positionering vind ik hem veel beter. En dan vooral hoe hij bij 1 tegen 1 situaties reageert. Bij Vermeer is dat eigenlijk standaard een goal omdat er over hem heen gestift wordt. Dit is bij Cillessen vele malen minder het geval.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarin is hij dan veel beter ben ik toch wel erg benieuwd naar. Behalve dat hij iets rustiger is in de goal valt dat allemaal best meeWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
IK maak me ook veel drukker om het gebrek aan scorend vermogen dan aan de keeper.![]()
Bojan, Siem en Sieggod van de zomer weg.
Hoesen is al weg, dus is er dan een mooi budget om een superspits te halen![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Droathoah het volgende:
Wat is de derde keeper? Dat wellicht een optie?
Van der Hart ofc.![]()
Een superspits die niet meer kan gaan verdienden dan een miljoen? Yeah right..quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
Die laatste gaat waarschijnlijk niet weg..quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
Hoesen is al weg, dus is er dan een mooi budget om een superspits te halenRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is hopen op hare Kishna want zie dat niet gebeurenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
Dat kan hij hier ook en later nog naar Engelandquote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat z'n zakken vullen in Engeland![]()
Het is maar hoe je dat bekijkt maar lijkt me ook niet geschiktquote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan hij hier ook en later nog naar Engeland![]()
Huntelaar kon het ook al was dat wel in een iets ander systeemquote:Op maandag 3 februari 2014 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar hoe je dat bekijkt maar lijkt me ook niet geschikt![]()
Toen waren spelers van Heerenveen nog haalbaar, nu moet je ze uit de eerste divisie halen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar kon het ook al was dat wel in een iets ander systeem
Ik zou eerlijk gezegd geen spits van een andere club uit Nederland weten die het bij Ajax goed zou doen al komen er dan weer mensen met Pellč aan, die dus ook niet.![]()
Finbo is de enige waar ik me nog wat bij kan voorstellen de rest is ook allemaal niet zo denderendquote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen waren spelers van Heerenveen nog haalbaar, nu moet je ze uit de eerste divisie halen.
Ik zou eerlijk gezegd geen spits van een andere club uit Nederland weten die het bij Ajax goed zou doen al komen er dan weer mensen met Pellč aan, die dus ook niet.![]()
Finbo is gewoon een betere versie van Sigthorsson. Moet je ook niet willen joh. Afmakend beter maar voetballend ook echt dramatisch.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Finbo is de enige waar ik me nog wat bij kan voorstellen de rest is ook allemaal niet zo denderendWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Finbodat is gewoon een iets betere versie van Siggy, maar nog steeds voetballend dramatisch. Ik stel voor dat we net zoals Barca en Bayern nu gewoon zonder spits gaan spelen, maar met een aanvallende middenvelder of vleugelspeler zoals Reus bij Bayern en Messi bij Barca.
![]()
Die spits van Anderlecht is ook wel een goede.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wellicht, maar geef hem een kans en hij maakt hem. geef siggy 10 kansen en wellicht gaat er 1 per ongeluk inquote:Op maandag 3 februari 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Finnbogason is een lullig counterspitsje..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Valt ook wel mee, alleen Finnbogasson krijgt veel kansen, Sigthorsson weinig. Daarnaast heeft Finnbogasson ook weinig gepresteerd afgelopen wedstrijden.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar geef hem een kans en hij maakt hem. geef siggy 10 kansen en wellicht gaat er 1 per ongeluk in.
![]()
Enige spits die ik nog graag zie komen is Johannsson, die kan nog zelf kansen creëren en is geil voor de goal![]()
Onzin, het zijn beide matige spitsen. Niks voor ons.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar geef hem een kans en hij maakt hem. geef siggy 10 kansen en wellicht gaat er 1 per ongeluk in.
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, het zijn beide matige spitsen. Niks voor ons.![]()
Huntelaar > Finbo > Hoesen > Matavz > SigthorssonLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Je moeder > allemaalquote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
Huntelaar > Finbo > Hoesen > Matavz > SigthorssonOh.![]()
Hoesen kan er geen kut van.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
Huntelaar > Finbo > Hoesen > Matavz > Sigthorsson![]()
matavz hahahahahahahahahahhahahahquote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
Huntelaar > Finbo > Hoesen > Matavz > Sigthorsson
dan past siggy nog beter in het "ajax spelletje"![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoesen is een held. Ik kan niet wachten tot hij weer terug is.![]()
![]()
Ibrahimovic > *quote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
Huntelaar > Finbo > Hoesen > Matavz > Sigthorsson![]()
Dat maakt hem geen goede voetballerquote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoesen is een held. Ik kan niet wachten tot hij weer terug is.![]()
Een redelijke spits . Leuk voor Roda of Heerenveen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen goede voetballerRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik doe met je mee, baal als een stekker dat Hoesen weg isquote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoesen is een held. Ik kan niet wachten tot hij weer terug is..
Nu moet ik wel eerlijk zeggen, ik hoop in een gevalletje "Blind" bij Sigthorsson, maar ik heb er nog geen goede hoop in
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja daar hopen we allemaal op, maar ik zie het echt totaal niet gebeuren. En stel nou dat hij nu ineens goed gaat voetballen, gaat hij in de zomer wegquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, baal als een stekker dat Hoesen weg is.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen, ik hoop in een gevalletje "Blind" bij Sigthorsson, maar ik heb er nog geen goede hoop in![]()
![]()
Voorlopig gewoon weer lekker Siem in de spits. Zag er al stukken overtuigender uit toen hij er in kwam gisteren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Win-win situatiequote:Op maandag 3 februari 2014 19:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja daar hopen we allemaal op, maar ik zie het echt totaal niet gebeuren. En stel nou dat hij nu ineens goed gaat voetballen, gaat hij in de zomer weg
Ajax vroeger 4-3-3, 3-4-3;
Cillessen
Ligeon - Moisander - Blind - Boilesen
Klaassen - Duarte - Serero
Kishna - De Jong - Schone
Cillessen
Ligeon - Moisander - Boilesen
Blind
Duarte - Serero
Klaassen
Kishna - De Jong - Schone.
Kampioen in Maart![]()
![]()
Veltgod niet opstellenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef Ooku het volgende:
Ajax vroeger 4-3-3, 3-4-3;
Cillessen
Ligeon - Moisander - Blind - Boilesen
Klaassen - Duarte - Serero
Kishna - De Jong - Schone
Cillessen
Ligeon - Moisander - Boilesen
Blind
Duarte - Serero
Klaassen
Kishna - De Jong - Schone.
Kampioen in MaartJou kan ik niet serieus nemen
![]()
Als hij plotseling voetbalt zoals we mogen verwachten ben ik niet blij als hij weggaat hoor. De Jong zal ook wel pleite gaan, en ik heb liever een echte spits dus geen Bojan. Kan nog een probleem opleveren volgend seizoen.quote:![]()
Dit dus. Veltman, met afstand het grootste verdedigende talent in NL niet opstellenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veltgod niet opstellenJou kan ik niet serieus nemen
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veltgod die er al helemaal niets van baktquote:Op maandag 3 februari 2014 19:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Veltman, met afstand het grootste verdedigende talent in NL niet opstellen. Lekker laten banken die jongen
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Redelijke trollpoging.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
[..]
Veltgod die er al helemaal niets van bakt. Lekker laten banken die jongen
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je hebt zeker de eerste seizoenshelft geen wedstrijd gezien dan.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
[..]
Faal."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Duarte, die al 4 wedstrijden voor Ajax 1 heeft gespeeldquote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
[..]
1ste seizoenshelft deed hij het inderdaad uitstekend. Maar gaat nu al een paar wedstrijden echt verschrikkelijk de mist in. Laten banken voor een paar wedstrijden. Komt weer sterker terug.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Je hebt zeker de eerste seizoenshelft geen wedstrijd gezien dan.
Faal.![]()
1 foutje, het ging mis in de aanval, verdediging staat meestal wel goedquote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Ooku het volgende:
[..]
1ste seizoenshelft deed hij het inderdaad uitstekend. Maar gaat nu al een paar wedstrijden echt verschrikkelijk de mist in. Laten banken voor een paar wedstrijden. Komt weer sterker terug.![]()
![]()
Paar frank de boertjes. Kan gebeuren, zeker bij een jonge, nog wat onervaren speler. Met deze mentaliteit kun je jeugdspelers beter uberhaupt niet meer opstellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Ooku het volgende:
[..]
1ste seizoenshelft deed hij het inderdaad uitstekend. Maar gaat nu al een paar wedstrijden echt verschrikkelijk de mist in. Laten banken voor een paar wedstrijden. Komt weer sterker terug.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:AjaciedenEU twitterde op maandag 03-02-2014 om 18:10:41Miralem #Sulejmani speelde in totaal 10 officiële duels voor Benifca, waarvan 9! als invaller @MiralemS #bgarnituur #ookdaar reageer retweet
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik hoop serieus dat hij chronisch geblesseerd raakt, heel dik wordt en al zijn geld kwijt raakt aan iets stoms.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef Planga het volgende:
twitter:AjaciedenEU twitterde op maandag 03-02-2014 om 18:10:41Miralem #Sulejmani speelde in totaal 10 officiële duels voor Benifca, waarvan 9! als invaller @MiralemS #bgarnituur #ookdaar reageer retweet
![]()
Hahaha #bittergarnituurquote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef Planga het volgende:
Oh.![]()
Begint het weer hoor. . Kishna is het nieuwe talent dat geweldig gaat worden, om daarna door iedereen in het topic afgekraakt te worden
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Doen we nu al hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef MouzurX het volgende:
Begint het weer hoor. . Kishna is het nieuwe talent dat geweldig gaat worden, om daarna door iedereen in het topic afgekraakt te worden![]()
Huh?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef MouzurX het volgende:
Begint het weer hoor. . Kishna is het nieuwe talent dat geweldig gaat worden, om daarna door iedereen in het topic afgekraakt te worden![]()
![]()
het gaat over veltman en sulejmani en dan kom jij opeens met kishnaquote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef MouzurX het volgende:
Begint het weer hoor. . Kishna is het nieuwe talent dat geweldig gaat worden, om daarna door iedereen in het topic afgekraakt te worden
???????????????????????![]()
Begint wat weer? Vanaf het eerste begin is door vele hier beweerd dat Kishna een groot talent is, maar iedereen erkend ook dat het vooral omgaat hoe hij zich doorontwikkeld. We hebben wel meerdere grote talenten gehad die na 3-4 jaar niet veel beter zijn geworden. Dat is dus waar je ook met Kishna rekening mee moet houden, want je weet nooit van te voren hoe dat zal gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef MouzurX het volgende:
Begint het weer hoor. . Kishna is het nieuwe talent dat geweldig gaat worden, om daarna door iedereen in het topic afgekraakt te wordenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Met Siem de Jong in de spits zal Ajax weer beter gaan draaien. Iemand enig nieuws over Boilesen? Anders zal De Boer weer moeten experimenteren met Duarte op LB of Riedewald.![]()
Ik geloof dat de Boer aan heeft gegeven dat Riedewald nu de tweede linksback is. Maar ik gun Duarte ook zijn minuten en ik vond hem op de linksback positie nog best goed, verdedigend wel iets minder en laat de voorste linie bij groningen nu net de beste linie zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef davyleiden het volgende:
Met Siem de Jong in de spits zal Ajax weer beter gaan draaien. Iemand enig nieuws over Boilesen? Anders zal De Boer weer moeten experimenteren met Duarte op LB of Riedewald.
Qua spits positie moet de Jong daar lekker Blijven staan en laat Fischer, Schone en Bojan maar lekker rouleren op de flanken. Al vind ik van die drie Schone nog het meest stabiel.
Zou de spitspositie iets zijn voor KIshna volgend jaar? Redelijk sterk en balvast en heeft een goede individuele actie. Best handig zonder voorzetten.![]()
Sowieso, Kishna staat al spits bij Jong Ajax. Hij is alleen nog onzichtbaar daar, maar als je ziet wie er daar op de flanken staat is dat ook niet zo gek. Hij gaat in de voorbereiding voor volgend seizoen ongetwijfeld een kans krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Boer aan heeft gegeven dat Riedewald nu de tweede linksback is. Maar ik gun Duarte ook zijn minuten en ik vond hem op de linksback positie nog best goed, verdedigend wel iets minder en laat de voorste linie bij groningen nu net de beste linie zijn.
Qua spits positie moet de Jong daar lekker Blijven staan en laat Fischer, Schone en Bojan maar lekker rouleren op de flanken. Al vind ik van die drie Schone nog het meest stabiel.
Zou de spitspositie iets zijn voor KIshna volgend jaar? Redelijk sterk en balvast en heeft een goede individuele actie. Best handig zonder voorzetten.![]()
Voorhoede donderdag:
Bojan - Goalmachine - Schongod
middenveld
Duarte - Blind - Serero
Achter
Riedgod - Moisander - Veltgod -
Vermeer
7-2 ivm vermeer![]()
met 10 man wordt het ook moeilijk of staatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
Voorhoede donderdag:
Bojan - Goalmachine - Schongod
middenveld
Duarte - Blind - Serero
Achter
Riedgod - Moisander - Veltgod -
Vermeer
7-2 ivm vermeervoor Van Rhijn?
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
met 10 man wordt het ook moeilijk of staatvoor Van Rhijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
met 10 man wordt het ook moeilijk of staatvoor Van Rhijn?
quote:ZOEKTOCHT - Het contract van Ajax met Aegon loopt aankomende zomer af en dus is de club al een tijdje op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. In november werd gemeld dat Adidas voor de productie van de shirts van aankomend seizoen snel duidelijkheid wilde van Ajax, maar dat valt inmiddels mee.
'Ik heb van Ajax begrepen dat de druk van Adidas niet geldt op dit moment', vertelt sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake in gesprek met Ajax Showtime. 'Men heeft mogelijkheden gevonden om op tijd nieuwe shirts klaar te hebben voor het volgende seizoen. Er is dus nog voldoende tijd voor de club om een nieuwe deal met een hoofdsponsor af te ronden.'
Zodoende is Ajax nog naarstig op zoek naar een bedrijf dat Aegon kan vervangen. 'Er lopen gesprekken, maar ik kan niet onthullen met wie', aldus Van den Wall Bake. In november was Ajax (net als Vitesse) in gesprek met Huawei over hoofdsponsorschap.
[ Bericht 42% gewijzigd door kurk_droog op 04-02-2014 12:03:02 ]![]()
Een shirt zonder sponsor zou ik wel gelijk kopen ... helemaal als die lelijke adidas-strepen er ook nog eens afgaan.![]()
En dan gewoon die smurf gestikt en je kan het oude logo erop plakkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een shirt zonder sponsor zou ik wel gelijk kopen ... helemaal als die lelijke adidas-strepen er ook nog eens afgaan.
Mja, als alles bijna perfect is onderbreken ze de rode baan ineens weer of zo![]()
![]()
![]()
Blijft vreemd dat dat niet te koop isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een shirt zonder sponsor zou ik wel gelijk kopen ... helemaal als die lelijke adidas-strepen er ook nog eens afgaan.![]()
laat de shirtsponsor nooit toe natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat dat niet te koop is![]()
Iemand uit de Afrikaanse sloppenwijken en 'Kees Kroket' Lurling op de cover.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ben benieuwd. Zulke verhalen lijken me altijd wel interessantquote:quote:Thulani Serero siert deze week de cover van de nieuwe Voetbal International. De Zuid-Afrikaan brak dit seizoen door bij Ajax. Clubwatcher Simon Zwartkruis tekende zijn heftige levensverhaal op. In de straten van Soweto groeide hij op. 'Als ik één centimeter hoger met dat mes was geraakt, was ik aan mijn linkeroog blind geweest.'![]()
twitter:BoKrkic twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 13:36:18Enjoying my free day in Zandvoort😉 http://t.co/jepO6wYQjB reageer retweet
Onze held geniet![]()
![]()
Volgens Ajaxlife wordt RKC-Ajax waarschijnlijk verboden/verplaatst ivm de nucleaire top in Den Haag.![]()
(Net als misschien de hele speelronde dat weekend)
Gourmetten of steengrillen?![]()
Hoe de fuck kan dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef Silenus het volgende:
Volgens Ajaxlife wordt RKC-Ajax waarschijnlijk verboden/verplaatst ivm de nucleaire top in Den Haag.![]()
(Net als misschien de hele speelronde dat weekend)
![]()
![]()
quote:Het lijkt erop dat we iets anders moeten verzinnen om het weekeinde van 22 en 23 maart door te komen. Er gaat waarschijnlijk een streep door RKC Waalwijk - Ajax en dat lot lijkt meer wedstrijden in de eredivisie te treffen.
Dit is de uitkomst van het vooroverleg dat dinsdag plaatsvond en waarbij de Supportersvereniging Ajax zoals gebruikelijk aanwezig was. RKC - Ajax staat nu nog op het programma voor 22 maart. De aftrap in het Mandemakers Stadion is vastgesteld om 18.45 uur.
Datzelfde weekeinde staat in Den Haag namelijk een nucleaire top op het programma en daarvoor worden kosten noch moeite gespaard. Er is politie-inzet nodig. Veel politie-inzet. Een ongekende hoeveelheid politie-inzet zelfs: 13.000 agenten maar liefst. Vier keer zo veel als bij de troonswisseling vorig jaar in Amsterdam.
De Polderbaan van Schiphol gaat vanaf 10 maart dicht om vliegtuigen te parkeren, diverse rijstroken op snelwegen worden exclusief gereserveerd voor duizenden diplomaten en de hofstad wordt een soort onneembare vesting. Bijna alle inwoners van Den Haag krijgen er last van. Zelfs het brugrestaurant boven de A4 moet drie dagen dicht. Terwijl we officieel niet eens kernwapens hebben in Nederland!
Er blijft door deze ongekende inzet geen politie meer over om het foebele in de eredivisie in goede banen te leiden. Het eerste verzoek van de politie was om geen wedstrijden in de Randstad te organiseren en dit wist de KNVB ook zo in te plannen, maar zelfs dan blijkt het niet te behappen.
Zo werd al bekend dat ADO Den Haag geen supporters kan meenemen naar het uitduel met FC Twente, Heracles - Feyenoord kan ook wel eens een flink knelpunt worden voor uitsupporters. De grote vraag is inmiddels: gaat de speelronde nog wel door? De nucleaire top blijkt een grotere impact te hebben dan vooraf ingeschat.
Er wordt spoedig officieel bericht van de KNVB verwacht. Vanwege midweekse wedstrijden in de Europa League was het al de bedoeling RKC - Ajax van zaterdagavond naar zondag te verplaatsen, maar zeker weten dat de burgemeester dit gaat verbieden. Er is immers geen politie beschikbaar.
Aangezien er vrijwel nergens agenten op te trommelen zijn, is de kans groot dat er nog meer duels in de eredivisie niet doorgaan. Wellicht wordt zelfs de hele speelronde verplaatst. Diverse andere evenementen kriskras verspreid door het land zijn al verplaatst.
Het duurt waarschijnlijk wel een tijdje voordat RKC - Ajax kan worden ingehaald. Ook dit heeft te maken met data die zijn gereserveerd voor Europees foebele en dan zijn er voor de Ajacieden nog de halve finales van het KNVB-bekertoernooi. Als mogelijke inhaaldatum wordt 16 of 17 april genoemd.
Omdat onder meer Ajax en RKC sportieve belangen hebben, heeft dit weer gevolgen voor de gehele eredivisie en mogelijke competitievervalsing. Zeker in de slotfase van het seizoen. Het is nu aan de KNVB een oplossing te bedenken. Gezien de situatie hoeft u niet gek op te kijken als de hele speelronde wordt verplaatst.
Informatie over de kaartverkoop voor RKC-uit volgt als de nieuwe speeldatum bekend is.
http://www.ajaxlife.nl/up(...)t-en-flinke-gevolgen![]()
Ik vind Bojan echt een goede voetballer, begrijp me niet verkeerd. Maar vinden jullie ook niet dat hij tot nu toe té weinig heb laten zien bij Ajax? Een speler van zijn niveau hoort eigenlijk al bepalender te zijn doormiddel van meer goals en assists of zie ik dat nou verkeerd?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Ja, aan de andere kant is Zuid Europa qua cultuur behoorlijk anders. Hij moest zich aanpassen en toen die begon op te leven raakte hij geblesseerd. Je ziet wel dat het een hele goede voetballer is in momenten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef jeurse04 het volgende:
Ik vind Bojan echt een goede voetballer, begrijp me niet verkeerd. Maar vinden jullie ook niet dat hij tot nu toe té weinig heb laten zien bij Ajax? Een speler van zijn niveau hoort eigenlijk al bepalender te zijn doormiddel van meer goals en assists of zie ik dat nou verkeerd?![]()
Ja, want hetzelfde gevoel had ik met Cuenca. Beide goede voetballers, maar het kwam er gewoon niet uit, terwijl het niveau toch echt lager ligt hier in Nederland. Maarja beiden hebben inderdaad last van blessures gehad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant is Zuid Europa qua cultuur behoorlijk anders. Hij moest zich aanpassen en toen die begon op te leven raakte hij geblesseerd. Je ziet wel dat het een hele goede voetballer is in momenten.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Gewoon die top lekker in een skybox houden, probleem opgelost.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 15:24:27Ajax neemt op 16 februari na afloop van Ajax - sc Heerenveen officieel afscheid van @ChrisEriksen8. Meer info: http://t.co/QXRucFiMQF reageer retweet
![]()
16 februari was ook Ajax - Manchester United. Even voor jullie informatie, mocht iemand er naar vragen.![]()
Samen met Derk en Miralem?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:30 schreef Heeinz het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 15:24:27Ajax neemt op 16 februari na afloop van Ajax - sc Heerenveen officieel afscheid van @ChrisEriksen8. Meer info: http://t.co/QXRucFiMQF reageer retweet
![]()
Is toch wel de laatste die er echt bovenuit stak, niet alleen bij Ajax maar in NL, is nu wel behelpen wat dat betreftquote:![]()
ja preciesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel de laatste die er echt bovenuit stak, niet alleen bij Ajax maar in NL, is nu wel behelpen wat dat betreft![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij met die twee herrieschoppers en kneusjes afscheid wil nemen.
![]()
![]()
Zo triest, wat is hier grappig aan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:29 schreef Myph. het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)-weer-helemaal-open/
![]()
Je kent de Speld toch wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zo triest, wat is hier grappig aan?So confused when you're lost in the groove![]()
Dat betekent niet dat ze altijd even grappig zijn natuurlijk.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:29 schreef Myph. het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)-weer-helemaal-open/
![]()
![]()
Vitesse - AZ
Heerenveen - Twente
AFC Ajax - Groningen
Vitesse - ADO Den Haag
PSV - Twente
Zwolle - AFC Ajax
Groningen - Twente
Twente - Vitesse
AFC Ajax - Heerenveen
![]()
![]()
![]()
![]()
Bojan is op dit moment niet veel meer dan een uit vorm geraakte Visser.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef jeurse04 het volgende:
Ik vind Bojan echt een goede voetballer, begrijp me niet verkeerd. Maar vinden jullie ook niet dat hij tot nu toe té weinig heb laten zien bij Ajax? Een speler van zijn niveau hoort eigenlijk al bepalender te zijn doormiddel van meer goals en assists of zie ik dat nou verkeerd?
Stats zijn vrij oke (18 matches, 3 goals, 4 assists) maar wel 11 keer voortijd gewisseld. Zegt misschien wel genoeg.
Inkomende transfers van Overmars / de Boer blijven vrij matig.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Mja, het mag ook allemaal niet heel veel kosten. En dan Zijn Schöne, Moisander en Serrero toch prima aankopen gebleken. Zo'n huurling als Bojan is natuurlijk een gokje, maar het was bij Barcelona een enorm talent en ondanks dat hij het bij Barca en Milan niet heeft kunnen waarmaken, was het best een gokje waard.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef Planga het volgende:
[..]
Bojan is op dit moment niet veel meer dan een uit vorm geraakte Visser.
Stats zijn vrij oke (18 matches, 3 goals, 4 assists) maar wel 11 keer voortijd gewisseld. Zegt misschien wel genoeg.
Inkomende transfers van Overmars / de Boer blijven vrij matig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mwah dat valt wel mee. Schone,Moisander,Serero en Fischer zijn gewoon basisspelers. Je had ook voor veel geld Maher en Narsingh kunnen halen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef Planga het volgende:
[..]
Inkomende transfers van Overmars / de Boer blijven vrij matig.![]()
Ze moeten dan ook helemaal geen speler van >16 meer aantrekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef Planga het volgende:
[..]
Inkomende transfers van Overmars / de Boer blijven vrij matig.
Moisander en Schone zijn trouwens goede transfers geweest. Duarte gaat ook nog wel slagen.![]()
Heeft niet de voorkeur, maar soms moet je een gat in de selectie nou eenmaal vullen met een aankoop.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook helemaal geen speler van >16 meer aantrekken.
Moisander en Schone zijn trouwens goede transfers geweest. Duarte gaat ook nog wel slagen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Probleem is dat de clubs in Nederland je de hoofdprijs laten betalen en vanuit het buitenland (op hooguit Scandinavië na) alleen maar tweede garnituur komt. Een aankoop voor de basis is eerder mis dan hit bij Ajax.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft niet de voorkeur, maar soms moet je een gat in de selectie nou eenmaal vullen met een aankoop.![]()
Als je komende drie wedstrijden geen negen punten pakt, profiteer je nergens optimaal vanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vitesse - AZ
Heerenveen - Twente
AFC Ajax - Groningen
Vitesse - ADO Den Haag
PSV - Twente
Zwolle - AFC Ajax
Groningen - Twente
Twente - Vitesse
AFC Ajax - Heerenveen
![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij lange na niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef Ooku het volgende:
Ik wil Hupperts eigenlijk wel bij Ajax zien voetballen.![]()
Vergeleken met Bojan is het een wereldspelerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Bij lange na niet goed genoeg voor Ajax.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
hahahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vergeleken met Bojan is het een wereldspelerSo confused when you're lost in the groove![]()
Hupperts heeft nooit bij AC Milan en Barcelona gespeeldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vergeleken met Bojan is het een wereldspeler![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Beter dan wat we nu hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Bij lange na niet goed genoeg voor Ajax.![]()
Dat moet je nog maar zien. Kan nu lekker ballen me die zeën van ruimte die hij krijgt maar in de kleine ruimte wordt het gewoon weer een matige voetballer. Leuk voor een counterploegje.quote:So confused when you're lost in the groove![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar zien. Kan nu lekker ballen me die zeën van ruimte die hij krijgt maar in de kleine ruimte wordt het gewoon weer een matige voetballer. Leuk voor een counterploegje.![]()
Hupperts heeft te véél te weinig techniek om bij een club als Ajax te slagen. Veel meer dan de bal langs de tegenstander slingeren en er op snelheid voorbij steken kan hij niet.![]()
Die we nu hebben ook niet alleen Fischer heeft potentie.quote:
Blijf het jammer vinden dat we Mokthar niet hebben gehaald dat was een aardige speler geweest voor erbij![]()
Valt bij Twente in de kleine ruimte ook tegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die we nu hebben ook niet alleen Fischer heeft potentie.
Blijf het jammer vinden dat we Mokthar niet hebben gehaald dat was een aardige speler geweest voor erbijSo confused when you're lost in the groove![]()
Tyronquote:04 februari 2014
Ajax neemt op zondag 16 februari na afloop van de competitiewedstrijd Ajax - sc Heerenveen officieel afscheid van Christian Eriksen. De 21-jarige middenvelder zal direct na de wedstrijd in de Amsterdam ArenA op het veld worden gehuldigd.
Eriksen speelt sinds deze afgelopen zomer voor Tottenham Hotspur. De Deen kwam in 2008 op 16-jarige leeftijd van Odense BK naar de jeugdopleiding van Ajax. De middenvelder debuteerde op 17 januari 2010 in het eerste elftal (NAC Breda - Ajax, 1-1). Hij speelde in totaal 162 officiële wedstrijden voor Ajax waarin hij 33 doelpunten maakte.
Met Ajax won Eriksen eenmaal de KNVB Beker (2010), driemaal de landstitel (2011, 2012 en 2013) en eenmaal de Johan Cruijff Schaal (2013).
Ajax - sc Heerenveen begint zondag 16 februari om 16:30 uur in de Amsterdam ArenA.
Er zijn nog kaarten verkrijgbaar voor Ajax - sc Heerenveen. Via onderstaande link vind je informatie over de kaartverkoop.
Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst![]()
Oké wij worden kampioen. Vitesse nu al ten onder aan kampioensstress, Twente krijgt pittig programma komende maand en Feyenoord heeft geen brede selectie.Oh.![]()
En Ajax heeft Vermeer weer op doel de komende wedstrijden, dus de spanning is weer volledig terugquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké wij worden kampioen. Vitesse nu al ten onder aan kampioensstress, Twente krijgt pittig programma komende maand en Feyenoord heeft geen brede selectie.![]()
![]()
Geslaagde dribbels per wedstrijd:
Bojan 1,7
Fischer 2,4
Hupperts 1,2Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
We staan er goed voor. Twente die moet ook even 2x een veeg krijgen en we staan goed los. Mja, ajaxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké wij worden kampioen. Vitesse nu al ten onder aan kampioensstress, Twente krijgt pittig programma komende maand en Feyenoord heeft geen brede selectie.utrecht had ook 0-5 moeten worden.
![]()
Kan het niveau van Ajax zonder problemen aan. Als je De Sa, Bojan, en Fisscher in huidige vorm er hebt lopen kun je Hupperts zeker opstellen.quote:![]()
Bal op de lat van de Ridder vergeten?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
We staan er goed voor. Twente die moet ook even 2x een veeg krijgen en we staan goed los. Mja, ajaxutrecht had ook 0-5 moeten worden.
Vitesse nu op 5 verliespunten. Twente gaat nog wel fouten maken.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Zo goed is Ajax niet in vorm. Go Ahead 0-1, Utrecht 1-1, PSV 1-0...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké wij worden kampioen. Vitesse nu al ten onder aan kampioensstress, Twente krijgt pittig programma komende maand en Feyenoord heeft geen brede selectie.![]()
Maar goed, wel by far titelkandidaat nummer 1.
Hopen dat Twente inderdaad wat punten gaat verspelen komende wedstrijden.![]()
Slechte wedstrijden moet je ook winnen, dat doet Ajaxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo goed is Ajax niet in vorm. Go Ahead 0-1, Utrecht 1-1, PSV 1-0...![]()
Hopen dat Twente inderdaad wat punten gaat verspelen komende wedstrijden.![]()
Maar ik zie Ajax nog wel in vorm komen, en dan zijn ze niet te stoppen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo goed is Ajax niet in vorm. Go Ahead 0-1, Utrecht 1-1, PSV 1-0...![]()
Hopen dat Twente inderdaad wat punten gaat verspelen komende wedstrijden.Oh.![]()
Nu Twente nog dan kunnen we donderdag weer knallen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef Scorpie het volgende:
Lekker hoor, Vitesse die eventjes punten verliest in eigen huis. Mooie meevaller.![]()
Wie moet daar dan spelen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
uhh, neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan het niveau van Ajax zonder problemen aan. Als je De Sa, Bojan, en Fisscher in huidige vorm er hebt lopen kun je Hupperts zeker opstellen.Hupperts kan een beetje rennen maar zeker Fischer en Bojan hebben veel meer kwaliteit dan Hupperts
![]()
Ondanks dat Fischer dramatisch is de laatste tijd zie ik ook niet echt goeie alternatieven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
duarte en schone op de flanken met siem in de spits. Ik vind helemaal mooie dingen johquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Enige nadeel van dit soort misstappen van de concurrent is dat ze straks weer gaan roeptoeteren dat Ajax voor de 4e keer op rij kampioen van de armoede zou zijn![]()
![]()
Dat zou mij echt een zorg zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Enige nadeel van dit soort misstappen van de concurrent is dat ze straks weer gaan roeptoeteren dat Ajax voor de 4e keer op rij kampioen van de armoede zou zijn.
Oh.![]()
True.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij echt een zorg zijn.
![]()
Als Ajax met 88 punten kampioen wordt roepen ze hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Enige nadeel van dit soort misstappen van de concurrent is dat ze straks weer gaan roeptoeteren dat Ajax voor de 4e keer op rij kampioen van de armoede zou zijnOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter kampioen van de armoede dan een plek onder de kampioen van de armoede.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Enige nadeel van dit soort misstappen van de concurrent is dat ze straks weer gaan roeptoeteren dat Ajax voor de 4e keer op rij kampioen van de armoede zou zijnWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Twente staat maar 1 verliespunt achter. En die zie ik wel gewoon de komende twee wedstrijden (plus de inhaler tegen fcg) winnen. Dat is dus nu de concurrentHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Twente heeft wel een lastig programma hoor de komende tijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Twente staat maar 1 verliespunt achter. En die zie ik wel gewoon de komende twee wedstrijden (plus de inhaler tegen fcg) winnen. Dat is dus nu de concurrent
En we krijgen Twente zelf nog thuis.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wat denk je dat wij gaan rond bazuinen als Feyenoord of Twente of Vitesse kampioen wordt? Ook dat ze de kampioen van de armoede zijn. Hoort er nou eenmaal bij. Dat is gewoon frustratie en jaloezie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Enige nadeel van dit soort misstappen van de concurrent is dat ze straks weer gaan roeptoeteren dat Ajax voor de 4e keer op rij kampioen van de armoede zou zijn![]()
Ondanks mijn adoratietopic voor Hupperts zag ik hem toch meer als draver, ideale speler voor Feyenoord of zelfs PSV. Verbeterde Schaken oid. Maar hij laat nu al een paar wedstrijden heerlijke dingen zien in de kleine ruimte. Dingen die ik van Bojan alleen van horen zeggen heb, maar in het Ajaxshirt te vaak strandden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
uhh, neeHupperts kan een beetje rennen maar zeker Fischer en Bojan hebben veel meer kwaliteit dan Hupperts
![]()
Uit tegen Groningen? Dat zijn geen zekere punten voor Twentequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Twente staat maar 1 verliespunt achter. En die zie ik wel gewoon de komende twee wedstrijden (plus de inhaler tegen fcg) winnen. Dat is dus nu de concurrent![]()
Heerenveen, Groningen en PSV uit, ja vast 9 punten voor FC Twente.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Twente staat maar 1 verliespunt achter. En die zie ik wel gewoon de komende twee wedstrijden (plus de inhaler tegen fcg) winnen. Dat is dus nu de concurrentOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh en nogmaals Johannsson, heeft én de dynamiek in het veld én laat wel zien een koele afmaker te zijn.![]()
Das wel errug optimistisch tegen SCH, Groningen en PSV.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Twente staat maar 1 verliespunt achter. En die zie ik wel gewoon de komende twee wedstrijden (plus de inhaler tegen fcg) winnen. Dat is dus nu de concurrent![]()
En daarna tegen Vitesse en Feyenoord.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das wel errug optimistisch tegen SCH, Groningen en PSV.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
ja goed, maar dan moeten ze ook punten verspelen. Daarna komt een simpel ritje. Zo net na de winterstop, als je vrijwel alle clubs nog moet, hebben zo'n uitspraken weinig zin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En daarna tegen Vitesse en Feyenoord.![]()
Tuurlijk gaat Twente wel punten verspelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, maar dan moeten ze ook punten verspelen. Daarna komt een simpel ritje. Zo net na de winterstop, als je vrijwel alle clubs nog moet, hebben zo'n uitspraken weinig zin.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Want aan De Sa en Bojan heb je lekker veelquote:
Ik zeg ook helemaal niet dat je hem moet halen voor de basis maar het is wel een speler die je er goed bij kan hebben.![]()
Over welke speler heb je het?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want aan De Sa en Bojan heb je lekker veel
Ik zeg ook helemaal niet dat je hem moet halen voor de basis maar het is wel een speler die je er goed bij kan hebben.![]()
Leuk spelertje, maar zou hem niet naar Ajax halen. Ik zou het lekker met dit team doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mokthar maar die speelt nu bij Twente. Bewijs maar lekker dat wij zonder aankopen ook gewoon kampioen kunnen worden.
![]()
Je moet wel een beetje diepte in je selectie hebben vind ik zeker als je Boerrigter, Babel en Lukoki weg doet en het enige wat je terug haalt is Bojan dan mis je gewoon diepte.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leuk spelertje, maar zou hem niet naar Ajax halen. Ik zou het lekker met dit team doen. Bewijs maar lekker dat wij zonder aankopen ook gewoon kampioen kunnen worden.
![]()
Heb je wel gelijk in, maar ook met dat gebrek kunnen we kampioen worden. Lasse rechts en Fischer links laten staan. Moet zeggen dat Lasse het echt geweldig doet op rechtsquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje diepte in je selectie hebben vind ik zeker als je Boerrigter, Babel en Lukoki weg doet en het enige wat je terug haalt is Bojan dan mis je gewoon diepte.![]()
![]()
Klopt maar stel Lasse en Fischer vallen geblesseerd uit dan heb je gewoon een heel groot probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ook met dat gebrek kunnen we kampioen worden. Lasse rechts en Fischer links laten staan. Moet zeggen dat Lasse het echt geweldig doet op rechts![]()
De Sa rechtsbuiten, Kishna linksbuiten, opgelostquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar stel Lasse en Fischer vallen geblesseerd uit dan heb je gewoon een heel groot probleem.
Als je het niveau van Oss wilt halen wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Sa rechtsbuiten, Kishna linksbuiten, opgelostRED ONS HENNIEGOD![]()
We spelen toch ook met Bojan, die is nog slechterquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je het niveau van Oss wilt halen wel jaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk voor de topklasse inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Sa rechtsbuiten, Kishna linksbuiten, opgelost![]()
Doe nou niet of Fischer wekelijks schittert.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk voor de topklasse inderdaadOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe ik toch ook niet? Maar dat is de enige linksbuiten die we hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe nou niet of Fischer wekelijks schittert.![]()
Slechter dan de Sa is niet mogelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We spelen toch ook met Bojan, die is nog slechterRED ONS HENNIEGOD![]()
Kishna nu al noemen
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Eigenlijk is dat ook helemaal geen optie. Dus we hebben alleen Lesley de Sa op de bank zitten die op de vleugel kan spelen.quote:
Dat vind ik wel een matig beleid...![]()
Bojan is twee klassen slechter dan de Sa in slechte doen. Maar het is sowieso raar een spits met een rechtsbuiten te vergelijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slechter dan de Sa is niet mogelijkHij zit bij de selectie, mag zelfs spelen in de EL, maakt een goede ontwikkeling door. Ik zeg niet dat hij de eerste optie is, maar hij kan best spelen in plaats van Fischer.quote:
Eén van de problemen die Fischer thans kent is dat hij totaal geen concurrentie heeft, ook al speelt hij vier wedstrijden als een vaatdoek, de vijfde wedstrijd weet hij zeker dat hij gegarandeerd toch speelt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan is dus slechter dan een gemiddelde g-elftal spelerquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bojan is twee klassen slechter dan de Sa in slechte doen. Maar het is sowieso raar een spits met een rechtsbuiten te vergelijken.
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij zou bij zondagamateurs wellicht de slechtste man op het veld zijn jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bojan is dus slechter dan een gemiddelde g-elftal spelerOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laudrup ontslagen, wellicht komt hij dan eindelijk van dat schurken eiland af zodat Ajax hem kan vervolgen.![]()
Dat gaat sowieso niet lukken als hij niet terugkeert naar Nederlandquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Laudrup ontslagen, wellicht komt hij dan eindelijk van dat schurken eiland af zodat Ajax hem kan vervolgen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Linssen is ook wel leuk spelertje, gelijkwaardig aan Hupperts. Niet nodig bij Ajax though.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje diepte in je selectie hebben vind ik zeker als je Boerrigter, Babel en Lukoki weg doet en het enige wat je terug haalt is Bojan dan mis je gewoon diepte.![]()
Het lijkt er hoe dan ook op dat Frank de Boer niet tevreden is over Sigthorsson en ook is het niet realistisch te denken dat Ajax Bojan voor nog een seizoen zal huren. Ten slotte is het zeker niet uitgesloten dan Siem de Jong weg gaat.
Kortom, volgend seizoen hebben we dus hoe dan ook een goede spits nodig, liefst eentje die er meer dan 20 in een seizoen kan maken. De vraag is alleen welke speler haalbaar is voor Ajax.
Aangezien bijna elke tegenstander van Ajax met 9 man op eigen helft en 5 man in de eigen zestien speelt, heb je in ieder geval een spits nodig die balvast is en goed in de kleine ruimte.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan moet je echt wel buiten het normale budget gaan zoeken en ook nog buiten NL, ben benieuwd maar verwacht weinigquote:Op woensdag 5 februari 2014 06:47 schreef Shreyas het volgende:
Het lijkt er hoe dan ook op dat Frank de Boer niet tevreden is over Sigthorsson en ook is het niet realistisch te denken dat Ajax Bojan voor nog een seizoen zal huren. Ten slotte is het zeker niet uitgesloten dan Siem de Jong weg gaat.
Kortom, volgend seizoen hebben we dus hoe dan ook een goede spits nodig, liefst eentje die er meer dan 20 in een seizoen kan maken. De vraag is alleen welke speler haalbaar is voor Ajax.
Aangezien bijna elke tegenstander van Ajax met 9 man op eigen helft en 5 man in de eigen zestien speelt, heb je in ieder geval een spits nodig die balvast is en goed in de kleine ruimte.![]()
Huntelaar?
*Ik weet het niet realistisch en haalbaar, maar die vond ik altijd super sterk in de 16 en in een compacte verdediging.![]()
Liever niet. Bij Huntelaar vlogen de ballen ook 100 meter van zijn voeten af. Ja, dat haalt het niet bij de 1000 meter van Siggi maar Huntelaar past niet bij Ajax.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:36 schreef NikeyAjax het volgende:
Huntelaar?
*Ik weet het niet realistisch en haalbaar, maar die vond ik altijd super sterk in de 16 en in een compacte verdediging.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: