Wie moet daar dan spelen?quote:
uhh, neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan het niveau van Ajax zonder problemen aan. Als je De Sa, Bojan, en Fisscher in huidige vorm er hebt lopen kun je Hupperts zeker opstellen.
duarte en schone op de flanken met siem in de spits. Ik vind helemaal mooie dingen johquote:
Dat zou mij echt een zorg zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Enige nadeel van dit soort misstappen van de concurrent is dat ze straks weer gaan roeptoeteren dat Ajax voor de 4e keer op rij kampioen van de armoede zou zijn
True.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij echt een zorg zijn.
Als Ajax met 88 punten kampioen wordt roepen ze hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Enige nadeel van dit soort misstappen van de concurrent is dat ze straks weer gaan roeptoeteren dat Ajax voor de 4e keer op rij kampioen van de armoede zou zijn
Beter kampioen van de armoede dan een plek onder de kampioen van de armoede.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Twente heeft wel een lastig programma hoor de komende tijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Twente staat maar 1 verliespunt achter. En die zie ik wel gewoon de komende twee wedstrijden (plus de inhaler tegen fcg) winnen. Dat is dus nu de concurrent
Wat denk je dat wij gaan rond bazuinen als Feyenoord of Twente of Vitesse kampioen wordt? Ook dat ze de kampioen van de armoede zijn. Hoort er nou eenmaal bij. Dat is gewoon frustratie en jaloezie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Ondanks mijn adoratietopic voor Hupperts zag ik hem toch meer als draver, ideale speler voor Feyenoord of zelfs PSV. Verbeterde Schaken oid. Maar hij laat nu al een paar wedstrijden heerlijke dingen zien in de kleine ruimte. Dingen die ik van Bojan alleen van horen zeggen heb, maar in het Ajaxshirt te vaak strandden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
uhh, neeHupperts kan een beetje rennen maar zeker Fischer en Bojan hebben veel meer kwaliteit dan Hupperts
Uit tegen Groningen? Dat zijn geen zekere punten voor Twentequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Twente staat maar 1 verliespunt achter. En die zie ik wel gewoon de komende twee wedstrijden (plus de inhaler tegen fcg) winnen. Dat is dus nu de concurrent
Heerenveen, Groningen en PSV uit, ja vast 9 punten voor FC Twente.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Das wel errug optimistisch tegen SCH, Groningen en PSV.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
En daarna tegen Vitesse en Feyenoord.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das wel errug optimistisch tegen SCH, Groningen en PSV.
ja goed, maar dan moeten ze ook punten verspelen. Daarna komt een simpel ritje. Zo net na de winterstop, als je vrijwel alle clubs nog moet, hebben zo'n uitspraken weinig zin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En daarna tegen Vitesse en Feyenoord.
Tuurlijk gaat Twente wel punten verspelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, maar dan moeten ze ook punten verspelen. Daarna komt een simpel ritje. Zo net na de winterstop, als je vrijwel alle clubs nog moet, hebben zo'n uitspraken weinig zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |