quote:Op maandag 3 februari 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
IK maak me ook veel drukker om het gebrek aan scorend vermogen dan aan de keeper.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Droathoah het volgende:
Wat is de derde keeper? Dat wellicht een optie?
Een superspits die niet meer kan gaan verdienden dan een miljoen? Yeah right..quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
Bojan, Siem en Sieggod van de zomer weg.
Hoesen is al weg, dus is er dan een mooi budget om een superspits te halen
Die laatste gaat waarschijnlijk niet weg..quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
Het is hopen op hare Kishna want zie dat niet gebeurenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
Dat kan hij hier ook en later nog naar Engelandquote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat z'n zakken vullen in Engeland
Het is maar hoe je dat bekijkt maar lijkt me ook niet geschiktquote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan hij hier ook en later nog naar Engeland
Huntelaar kon het ook al was dat wel in een iets ander systeemquote:Op maandag 3 februari 2014 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar hoe je dat bekijkt maar lijkt me ook niet geschikt
Toen waren spelers van Heerenveen nog haalbaar, nu moet je ze uit de eerste divisie halen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar kon het ook al was dat wel in een iets ander systeem
Finbo is de enige waar ik me nog wat bij kan voorstellen de rest is ook allemaal niet zo denderendquote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen waren spelers van Heerenveen nog haalbaar, nu moet je ze uit de eerste divisie halen.
Ik zou eerlijk gezegd geen spits van een andere club uit Nederland weten die het bij Ajax goed zou doen al komen er dan weer mensen met Pellè aan, die dus ook niet.
Finbo is gewoon een betere versie van Sigthorsson. Moet je ook niet willen joh. Afmakend beter maar voetballend ook echt dramatisch.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Finbo is de enige waar ik me nog wat bij kan voorstellen de rest is ook allemaal niet zo denderend
Wellicht, maar geef hem een kans en hij maakt hem. geef siggy 10 kansen en wellicht gaat er 1 per ongeluk inquote:Op maandag 3 februari 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Finnbogason is een lullig counterspitsje.
Valt ook wel mee, alleen Finnbogasson krijgt veel kansen, Sigthorsson weinig. Daarnaast heeft Finnbogasson ook weinig gepresteerd afgelopen wedstrijden.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar geef hem een kans en hij maakt hem. geef siggy 10 kansen en wellicht gaat er 1 per ongeluk in.
Onzin, het zijn beide matige spitsen. Niks voor ons.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar geef hem een kans en hij maakt hem. geef siggy 10 kansen en wellicht gaat er 1 per ongeluk in.
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, het zijn beide matige spitsen. Niks voor ons.
Je moeder > allemaalquote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
Huntelaar > Finbo > Hoesen > Matavz > Sigthorsson
Hoesen kan er geen kut van.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
matavz hahahahahahahahahahhahahahquote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoesen is een held. Ik kan niet wachten tot hij weer terug is.
Ibrahimovic > *quote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
Dat maakt hem geen goede voetballerquote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een redelijke spits . Leuk voor Roda of Heerenveen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen goede voetballer
Ik doe met je mee, baal als een stekker dat Hoesen weg isquote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja daar hopen we allemaal op, maar ik zie het echt totaal niet gebeuren. En stel nou dat hij nu ineens goed gaat voetballen, gaat hij in de zomer wegquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, baal als een stekker dat Hoesen weg is.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen, ik hoop in een gevalletje "Blind" bij Sigthorsson, maar ik heb er nog geen goede hoop in
Win-win situatiequote:Op maandag 3 februari 2014 19:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja daar hopen we allemaal op, maar ik zie het echt totaal niet gebeuren. En stel nou dat hij nu ineens goed gaat voetballen, gaat hij in de zomer weg
Veltgod niet opstellenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef Ooku het volgende:
Ajax vroeger 4-3-3, 3-4-3;
Cillessen
Ligeon - Moisander - Blind - Boilesen
Klaassen - Duarte - Serero
Kishna - De Jong - Schone
Cillessen
Ligeon - Moisander - Boilesen
Blind
Duarte - Serero
Klaassen
Kishna - De Jong - Schone.
Kampioen in Maart