Je moeder > allemaalquote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
Huntelaar > Finbo > Hoesen > Matavz > Sigthorsson
Hoesen kan er geen kut van.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
matavz hahahahahahahahahahhahahahquote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoesen is een held. Ik kan niet wachten tot hij weer terug is.
Ibrahimovic > *quote:Op maandag 3 februari 2014 17:55 schreef Planga het volgende:
Dat maakt hem geen goede voetballerquote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een redelijke spits . Leuk voor Roda of Heerenveen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen goede voetballer
Ik doe met je mee, baal als een stekker dat Hoesen weg isquote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja daar hopen we allemaal op, maar ik zie het echt totaal niet gebeuren. En stel nou dat hij nu ineens goed gaat voetballen, gaat hij in de zomer wegquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, baal als een stekker dat Hoesen weg is.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen, ik hoop in een gevalletje "Blind" bij Sigthorsson, maar ik heb er nog geen goede hoop in
Win-win situatiequote:Op maandag 3 februari 2014 19:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja daar hopen we allemaal op, maar ik zie het echt totaal niet gebeuren. En stel nou dat hij nu ineens goed gaat voetballen, gaat hij in de zomer weg
Veltgod niet opstellenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef Ooku het volgende:
Ajax vroeger 4-3-3, 3-4-3;
Cillessen
Ligeon - Moisander - Blind - Boilesen
Klaassen - Duarte - Serero
Kishna - De Jong - Schone
Cillessen
Ligeon - Moisander - Boilesen
Blind
Duarte - Serero
Klaassen
Kishna - De Jong - Schone.
Kampioen in Maart