Dat zijn allemaal corporate kaarten, de gewone man gaat echt wel voor zijn centen maar het zijn de bedrijven die het geen hout uitmaakt, als er geen relaties mee willen, gaan ze gewoon niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die kaartverkoop inderdaad![]()
Verder vind ik ook dat seizoenkaarthouders een X aantal wedstrijden aanwezig moeten zijn, of hun plek verkocht moeten hebben. Maar goed dat ben ik. Als je niet/nauwelijks gebruikmaakt van je seizoenkaart geef dan iemand anders de kans.
Ik heb ook geen SCC, als ik heen wil koop ik gewoon een kaartje. Voor Ajax - Cambuur ga ik niet het halve land doorreizenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kijk mij een SCC bij Ajax hebben en kijk mij tegen Psv / feyenoord present zijn
Dat doe ik al 6 jaar nu. Voor thuis doe ik het wel maar uitwedstrijden gaan moeilijk worden, ik moet er nog 2 om mijn uitkaart te behoudenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen SCC, als ik heen wil koop ik gewoon een kaartje. Voor Ajax - Cambuur ga ik niet het halve land doorreizen
Daarom, mensen kunnen er wel over klagen maar de meeste van die bedrijven hebben die kaarten al sinds het begin van de Arena, Ajax was toen niet onterecht wel een beetje bang of ze de Arena wel gevuld zouden krijgen en is het dus wel zo prettig dit soort zekerheidjes financieel gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
Zit ook wel wat in. Vroeger ging ik ook vaak met mijn ex die dan kaartjes via zijn werk had.
Waar dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:05 schreef Heeinz het volgende:
Het is toch ongelooflijk dat die Utrecht fans het seizoen al enigszins geslaagd noemen omdat ze een punt tegen ons gepakt hebben![]()
![]()
Die was niet best nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ricardovan
Rhijn
wat een drama gisteren.
Gister mijn eerste puntje binnen gehaald, nu Vitesse mijn 2e puntje ophalen.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat doe ik al 6 jaar nu. Voor thuis doe ik het wel maar uitwedstrijden gaan moeilijk worden, ik moet er nog 2 om mijn uitkaart te behoudenKut combi's
Min of meer hetzelfde als de week ervoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tering, wat slecht gister, zo jammer..
Stadion ging ook los, spelers die naar het publiek gingen buigen etc.quote:
Dit roep ik al jaren, verkoop gewoon aan mensen die wel willen.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die kaartverkoop inderdaad![]()
Verder vind ik ook dat seizoenkaarthouders een X aantal wedstrijden aanwezig moeten zijn, of hun plek verkocht moeten hebben. Maar goed dat ben ik. Als je niet/nauwelijks gebruikmaakt van je seizoenkaart geef dan iemand anders de kans.
Het is heel triest daar iddquote:Op maandag 3 februari 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stadion ging ook los, spelers die naar het publiek gingen buigen etc.
Met 1-1 van Ajax gewonnen.
Vitesse is nog niet in de verkoop toch? Daar haal ik al 5 jaar op rij mijn punten binnen terwijl het echt een hoerenwedstijd isquote:Op maandag 3 februari 2014 12:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gister mijn eerste puntje binnen gehaald, nu Vitesse mijn 2e puntje ophalen.
Zijn we daar ook weer vanaf
dat is wel humorquote:Op maandag 3 februari 2014 12:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na één blik in het Utrecht topic.
twitter:KNVB twitterde op maandag 03-02-2014 om 12:15:29De gele kaart die Van Rhijn (Ajax) gisteren ontving wordt niet geregisteerd. Dit komt omdat niet hij maar Blind de overtreding beging 1/2 reageer retweet
twitter:KNVB twitterde op maandag 03-02-2014 om 12:16:00De kaart kan echter niet worden omgezet naar Daley Blind, omdat hier geen vermelding van op het wedstrijdformulier is gemaakt 2/2 reageer retweet
Nee, zal misschien nu wel drukker zijn. Gezien de ranglijst. Als het maar niet om 12:30 is...quote:Op maandag 3 februari 2014 12:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vitesse is nog niet in de verkoop toch? Daar haal ik al 5 jaar op rij mijn punten binnen terwijl het echt een hoerenwedstijd is
Dus je komt er gewoon goed vanafquote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KNVB twitterde op maandag 03-02-2014 om 12:15:29De gele kaart die Van Rhijn (Ajax) gisteren ontving wordt niet geregisteerd. Dit komt omdat niet hij maar Blind de overtreding beging 1/2 reageer retweet
twitter:KNVB twitterde op maandag 03-02-2014 om 12:16:00De kaart kan echter niet worden omgezet naar Daley Blind, omdat hier geen vermelding van op het wedstrijdformulier is gemaakt 2/2 reageer retweet
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 03-02-2014 om 13:07:55Blessure voor Jasper #Cillessen. De doelman mist duels met FC Groningen en PEC Zwolle. http://t.co/YqOyis89Vd reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |