Ricardoquote:Op maandag 3 februari 2014 10:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Die voorzitten gisteren ook weer, af en toe geloof ik mijn ogen niet. Je traint dagelijks, al minimaal 15 jaar iedere week en dan kan je geen bal normaal voor geven? Het eerste merkt nog weinig van het individuele programma. Met een beetje normale voorhoede was je nu al kampioen.
Het probleem is alleen dat Ligeon er ook geen reet van kan. Sowieso moet Frank wat aan die linksback doen ook, als Boilesen er niet is gelijk de as van je veld weer moeten aanpassen werkt totaal niet. Had riedgod erin gebracht of Duarte.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ricardovan
Rhijn
wat een drama gisteren.
Klopt. Tel daarbij dat Veltman gisteren echt de slechtste wedstrijd van zijn carriere speelde, Fischer nog steeds als een natte dweil voetbalt en Bojan ook niet best was en je zakt door het ijs.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat Ligeon er ook geen reet van kan. Sowieso moet Frank wat aan die linksback doen ook, als Boilesen er niet is gelijk de as van je veld weer moeten aanpassen werkt totaal niet. Had riedgod erin gebracht of Duarte.
+ Klaassen die even wat minder in vorm is.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Tel daarbij dat Veltman gisteren echt de slechtste wedstrijd van zijn carriere speelde, Fischer nog steeds als een natte dweil voetbalt en Bojan ook niet best was en je zakt door het ijs.
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het oprecht niet, dat die ploeg zo matig kan spelen. Ik begrijp best dat niet iedereen elke week top is, het blijven mensen. Maar het niveau van Bojan en Fischer, gewoon 90 min geen fatsoenlijke actie, geen normaal schot op doel...
http://www.ajaxlife.nl/up(...)even-zomaar-kampioenquote:De Boer nam spits Bojan in bescherming. “Ik heb goede momenten gezien, maar ook minder goede momenten. Het hangt ook van je medespelers af, of ze je goed weten te vinden. Utrecht speelde erg gegroepeerd en dan is het lastig voor een spits, maar ik ben niet ontevreden over zijn invulling.”
Die speelt zoals ik hem kon, verstoppertje. Mja ondanks dat ligt het echte probleem nog steeds in de dramatische voorhoede.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
+ Klaassen die even wat minder in vorm is.
Jammer dat Klaassen die bal daarna als een sissy raakt ip hem in de haak te pleurenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Siem had overigens wel een mooi momentje met die hakbal. Gaat nog belangrijk worden voor dit elftal.
Die was nog niet helemaal scherp, dat zag je wel, maar Siem kan je er vrijwel altijd wel gewoon bijhebben. Verder waren Schone en Serero nog wel ok gisteren.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Siem had overigens wel een mooi momentje met die hakbal. Gaat nog belangrijk worden voor dit elftal.
De minst slechte spits..quote:Op maandag 3 februari 2014 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Serero loopt iig 90 minuten (en dan niet na 60 minuten op een slakken tempo zoals sommige anderen) om vrij te lopen en druk te zetten.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was nog niet helemaal scherp, dat zag je wel, maar Siem kan je er vrijwel altijd wel gewoon bijhebben. Verder waren Schone en Serero nog wel ok gisteren.
Ja, en hij verovert ballen en weet ze vaak ook nog naar iemand in hetzelfde shirt te spelen. Het zal nooit een echte topper worden denk ik, daar issie te iel voor, maar hij kan redelijk mee op het moment.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Serero loopt iig 90 minuten (en dan niet na 60 minuten op een slakken tempo zoals sommige anderen) om vrij te lopen en druk te zetten.
Ik zie op dit moment eigenlijk niet in waarom hij minder goed zou zijn dan Duarte... Misschien Klaassen maar eens wat rust gunnen en Duarte naast Serero zetten donderdag?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en hij verovert ballen en weet ze vaak ook nog naar iemand in hetzelfde shirt te spelen. Het zal nooit een echte topper worden denk ik, daar issie te iel voor, maar hij kan redelijk mee op het moment.
Duarte heb ik nog te weinig van gezien bij Ajax om echt te kunnen oordelen, maar die lijkt me wel iets sterker.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment eigenlijk niet in waarom hij minder goed zou zijn dan Duarte... Misschien Klaassen maar eens wat rust gunnen en Duarte naast Serero zetten donderdag?
#antilegeplekkentwitter:AjaxSupport twitterde op maandag 03-02-2014 om 10:53:19Elke 'tweet this'; 'Ik heb mijn seizoenkaart aangeboden op de Ajax Kaartenmarkt' re-tweeten we. Verhoog je bereik naar +32.000. #ajax reageer retweet
Echt, wanneer gaan zie die site van die kaartenmarkt en de kaartverkoop eens aanpassenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:59 schreef Heeinz het volgende:
#antilegeplekkentwitter:AjaxSupport twitterde op maandag 03-02-2014 om 10:53:19Elke 'tweet this'; 'Ik heb mijn seizoenkaart aangeboden op de Ajax Kaartenmarkt' re-tweeten we. Verhoog je bereik naar +32.000. #ajax reageer retweet
Goeie zaak
Die kaartverkoop inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 11:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt, wanneer gaan zie die site van die kaartenmarkt en de kaartverkoop eens aanpassenHet kan zoveel beter werken.
Dat laatste ook inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die kaartverkoop inderdaad![]()
Verder vind ik ook dat seizoenkaarthouders een X aantal wedstrijden aanwezig moeten zijn, of hun plek verkocht moeten hebben. Maar goed dat ben ik. Als je niet/nauwelijks gebruikmaakt van je seizoenkaart geef dan iemand anders de kans.
Goed idee idd. Lijkt mij wel iets wat gewoon haalbaar enz. is, dus snel doorvoeren die zooi.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Verder vind ik ook dat seizoenkaarthouders een X aantal wedstrijden aanwezig moeten zijn, of hun plek verkocht moeten hebben. Maar goed dat ben ik. Als je niet/nauwelijks gebruikmaakt van je seizoenkaart geef dan iemand anders de kans.
Kijk mij een SCC bij Ajax hebben en kijk mij tegen Psv / feyenoord present zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
Ik snap ook niet dat je een seizoenskaart koopt en er dan amper gebruik van maakt. Het is niet alsof het zo goedkoop is.
Koop dan gewoon een los kaartje toch? Maar ik denk dat je gelijk hebt ja, beetje patsen.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kijk mij een SCC bij Ajax hebben en kijk mij tegen Psv / feyenoord present zijn
Dat zijn allemaal corporate kaarten, de gewone man gaat echt wel voor zijn centen maar het zijn de bedrijven die het geen hout uitmaakt, als er geen relaties mee willen, gaan ze gewoon niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen SCC, als ik heen wil koop ik gewoon een kaartje. Voor Ajax - Cambuur ga ik niet het halve land doorreizenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kijk mij een SCC bij Ajax hebben en kijk mij tegen Psv / feyenoord present zijn
Dat doe ik al 6 jaar nu. Voor thuis doe ik het wel maar uitwedstrijden gaan moeilijk worden, ik moet er nog 2 om mijn uitkaart te behoudenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen SCC, als ik heen wil koop ik gewoon een kaartje. Voor Ajax - Cambuur ga ik niet het halve land doorreizen
Daarom, mensen kunnen er wel over klagen maar de meeste van die bedrijven hebben die kaarten al sinds het begin van de Arena, Ajax was toen niet onterecht wel een beetje bang of ze de Arena wel gevuld zouden krijgen en is het dus wel zo prettig dit soort zekerheidjes financieel gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
Zit ook wel wat in. Vroeger ging ik ook vaak met mijn ex die dan kaartjes via zijn werk had.
Waar dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:05 schreef Heeinz het volgende:
Het is toch ongelooflijk dat die Utrecht fans het seizoen al enigszins geslaagd noemen omdat ze een punt tegen ons gepakt hebben![]()
![]()
Die was niet best nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ricardovan
Rhijn
wat een drama gisteren.
Gister mijn eerste puntje binnen gehaald, nu Vitesse mijn 2e puntje ophalen.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat doe ik al 6 jaar nu. Voor thuis doe ik het wel maar uitwedstrijden gaan moeilijk worden, ik moet er nog 2 om mijn uitkaart te behoudenKut combi's
Min of meer hetzelfde als de week ervoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tering, wat slecht gister, zo jammer..
Stadion ging ook los, spelers die naar het publiek gingen buigen etc.quote:
Dit roep ik al jaren, verkoop gewoon aan mensen die wel willen.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is heel triest daar iddquote:Op maandag 3 februari 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stadion ging ook los, spelers die naar het publiek gingen buigen etc.
Met 1-1 van Ajax gewonnen.
Vitesse is nog niet in de verkoop toch? Daar haal ik al 5 jaar op rij mijn punten binnen terwijl het echt een hoerenwedstijd isquote:Op maandag 3 februari 2014 12:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gister mijn eerste puntje binnen gehaald, nu Vitesse mijn 2e puntje ophalen.
Zijn we daar ook weer vanaf
dat is wel humorquote:Op maandag 3 februari 2014 12:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na één blik in het Utrecht topic.
twitter:KNVB twitterde op maandag 03-02-2014 om 12:15:29De gele kaart die Van Rhijn (Ajax) gisteren ontving wordt niet geregisteerd. Dit komt omdat niet hij maar Blind de overtreding beging 1/2 reageer retweet
twitter:KNVB twitterde op maandag 03-02-2014 om 12:16:00De kaart kan echter niet worden omgezet naar Daley Blind, omdat hier geen vermelding van op het wedstrijdformulier is gemaakt 2/2 reageer retweet
Nee, zal misschien nu wel drukker zijn. Gezien de ranglijst. Als het maar niet om 12:30 is...quote:Op maandag 3 februari 2014 12:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vitesse is nog niet in de verkoop toch? Daar haal ik al 5 jaar op rij mijn punten binnen terwijl het echt een hoerenwedstijd is
Dus je komt er gewoon goed vanafquote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KNVB twitterde op maandag 03-02-2014 om 12:15:29De gele kaart die Van Rhijn (Ajax) gisteren ontving wordt niet geregisteerd. Dit komt omdat niet hij maar Blind de overtreding beging 1/2 reageer retweet
twitter:KNVB twitterde op maandag 03-02-2014 om 12:16:00De kaart kan echter niet worden omgezet naar Daley Blind, omdat hier geen vermelding van op het wedstrijdformulier is gemaakt 2/2 reageer retweet
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 03-02-2014 om 13:07:55Blessure voor Jasper #Cillessen. De doelman mist duels met FC Groningen en PEC Zwolle. http://t.co/YqOyis89Vd reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |