Enige die dat heeft is De Sa op dit momentquote:Op maandag 3 februari 2014 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt is ook wel dat er voorin 0 diepgang is
Klopt, alleen Klaassen heeft dat nog wel eens. Van Fischer zou je dat ook wel mogen verwachten vind ik, maar die krijgt de bal liever in de voeten en doet er dan iets niet leuks mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat er niemand een doelpunt kan maken.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat er niemand een doelpunt kan maken.
Serero kan aardig hard schieten......voor een D-speler.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind schotkracht/vermogen ook wel een probleem. Schone is de enige die van een metertje of 20 de bal er nog wel in kan schieten. De rest lukt dat niet of sporadisch.
Klaassen zou het wel moeten, maar die zit ook echt in een enorme dip. Speelde de hele middag verstoppertje.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind schotkracht/vermogen ook wel een probleem. Schone is de enige die van een metertje of 20 de bal er nog wel in kan schieten. De rest lukt dat niet of sporadisch.
Die D-speler heeft dan weer niet het formaat lul van Serero.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef Platina het volgende:
[..]
Serero kan aardig hard schieten......voor een D-speler.
Wthquote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die D-speler heeft dan weer niet het formaat lul van Serero.
Dat werd van Siem ook altijd gezegd, rara hoe kan datquote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klaassen zou het wel moeten, maar die zit ook echt in een enorme dip. Speelde de hele middag verstoppertje.
Siem 2.0 was Klaassen altijd. Kijken welke kant het opslaat.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat werd van Siem ook altijd gezegd, rara hoe kan dat
Het ligt niet helemaal aan Klaassen net als het ook niet helemaal aan Siem lagquote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Siem 2.0 was Klaassen altijd. Kijken welke kant het opslaat.
Nou, ik ben er ook niet blij mee, vond hem in de beker weer een bron van onrust.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:16 schreef Gruisman het volgende:
Dat gejank dat Vermeer twee wedstrijden gaat keepen
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 03-02-2014 om 13:26:53Keepers Ajax dit seizoen in de eredivisie: Vermeer (6,5 duel, 11 tegengoals), Cillessen (14,5 duel, 7 tegengoals). reageer retweet
Beetje simpel scoren dit soort statistiekjesquote:Op maandag 3 februari 2014 14:27 schreef Olep het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 03-02-2014 om 13:26:53Keepers Ajax dit seizoen in de eredivisie: Vermeer (6,5 duel, 11 tegengoals), Cillessen (14,5 duel, 7 tegengoals). reageer retweet
Dat heb ik ook bij hem, ik kijk gewoon onrustiger met hem op doelquote:Op maandag 3 februari 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik ben er ook niet blij mee, vond hem in de beker weer een bron van onrust.
Andere statistiek: 3 seizoenen Vermeer: 3 keer kampioen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje simpel scoren dit soort statistiekjes
2 seizoenen, in het eerste kampioensjaar heeft hij maar een paar wedstrijden gekeept.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Andere statistiek: 3 seizoenen Vermeer: 3 keer kampioen.
Toen heeft Verhoeven het eigenlijk gedaan. Alwaar hij nooit de credits voor kreeg die hij verdiende.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 seizoenen, in het eerste kampioensjaar heeft hij maar een paar wedstrijden gekeept.
Hij heeft natuurlijk ook best goeie dingen gedaan, maar ik had hem na de 6-4 bij utrecht echt nooit meer opgesteldquote:Op maandag 3 februari 2014 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Andere statistiek: 3 seizoenen Vermeer: 3 keer kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |