abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:18:34 #101
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136364249
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ach zo lang je het inderdaad weet dat het een grote portie is en daar de rest op aanpast is het inderdaad niet erg.
Wij hadden gisteren samen 125gram pasta ongekookt en hadden daar al moeite mee, maar goed daarbij houden we wel van een groot stuk (niet altijd mager) vlees.
Ik eet dan weer een dag of 3 per week geen vlees, maar bijvoorbeeld een gekookt eitje door mijn salade, een extra zak peultjes door de nasi of een beetje yoghurtsaus bij mijn wraps. Dat er dan meer rijst of pasta of aardappels op mijn bord ligt, vind ik niet zo'n ramp.

Met z'n tweeën 125 gram pasta vind ik weinig, maar als je daarbij veel vlees en groente eet, is dat alweer heel anders. Ik merk nu wel dat ik makkelijk meer ga snoepen. Komende weken veel traktaties en mijn eigen verjaardag, dus is ook even opletten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136366006
Grappig, ik ben juist echt een tussendoortjeseter en kan gerust af met een kinderportie voor avondeten (altijd al zo geweest). Eet dus ook weinig pasta, wraps en rijst (kan ook komen doordat ik geen rul gehakt en tomatensaus lust, carbonara ben ik ook niet gek op en omdat we dus heel vaak kip eten hoef ik dat ook vaak niet,,, waarna ik eindig met enkel rijst, enkel gevulde pasta zonder saus of wraps met alleen maar groente Ja ik ben een vervelende eter ik weet het :D ).

Wat ik wel moeilijk vind is om makkelijke, gezonde tussendoortjes te vinden. Makkelijk, omdat ik weinig tijd heb om nog vanalles te gaan staan koken en te bakken (zeker op stage gaat dat hem niet worden), en gezond nouja, anders zit ik hier niet in deze reeks :P Maar ik moet zeggen dat de appel en bananen me na 3 weken wel m'n neus uitkomen, elke dag 2 van die dingen. Iemand nog ideeën? Als ik bij WW kijk vind ik vooral heel bewerkelijke dingen.
pi_136367422
Heb je een koelkast op je stage? Dan kan je alweer meer dingen zoals yoghurt/kwark/salades meenemen.

@Tink zo is iedereen anders :Y
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 17:06:45 #104
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136367513
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:17 schreef kirsten. het volgende:
Wat ik wel moeilijk vind is om makkelijke, gezonde tussendoortjes te vinden.
Ik ben fan van deze;

Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136367538
Meh, ik ga aan de vitaminesupplementen, ondanks mijn heilige overtuiging dat die dingen niets doen. Ik heb last van restless legs, en dat is de afgelopen maanden steeds erger geworden. Ik was altijd al een moeilijjke slaper, maar het is nu wel een serieus probleem aan het worden. In slaap vallen duurt uren (vannacht werd het 04.30 uur) waardoor ik overdag een slappe vaatdoek ben. Dat heeft weer z'n effect op alles: huishouden blijft liggen waardoor ik niet kook en makkelijk naar ongezond grijp, en de sportschool heb ik al 2 keer overgeslagen wat niét de bedoeling is. Ik las dat magnesiumsuppletie kan helpen bij de restless legs, en ik flikker er een vitamine-compleet-shizzle-pil bij om te kijken wat dat doet. En aangezien het 2+1 gratis was heb ik chroompillen meegenomen, omdat die blijkbaar je suikergehalte stabiel houden waardoor je minder trek hebt? Iemand ervaring mee?

Voordeel is dat alles wat je lichaam niet nodig is toch weer uitgepist wordt, dus hey, baat het niet...
pi_136367591
Ohja en m'n moeder logeert bij me en loopt al sinds ze hier is te bitchen over de staat van m'n huis (maar liet net wel duiven uit haar hand eten }:|) dus het kan zijn dat ik opgepakt word voor huiselijk geweld en de meet niet door kan gaan.
pi_136367702
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
magnesiumsuppletie kan helpen bij de restless legs, en ik flikker er een vitamine-compleet-shizzle-pil bij om te kijken wat dat doet. En aangezien het 2+1 gratis was heb ik chroompillen meegenomen, omdat die blijkbaar je suikergehalte stabiel houden waardoor je minder trek hebt? Iemand ervaring mee?

Voordeel is dat alles wat je lichaam niet nodig is toch weer uitgepist wordt, dus hey, baat het niet...
Klopt, magnesium helpt daartegen. Kijk wel even wat voor vorm magnesium je hebt, Citraat wordt geloof ik het beste opgenomen door volwassenen.

Ik heb een tijdje in een natuurvoedingswinkel gewerkt waar dit speciaal werd aanbevolen voor restless legs... Maar vraag me niet precies meer waarom :D

Ik weet wel dat mijn moeder veel van die groene-thee supplementen slikte. Ze was ontzettend veel afgevallen, maar ook grotendeels doordat ze fanatiek ging sporten en dergelijke. Dus wat de bijdrage van die pillen was weet ik niet.
pi_136367734
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:12 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Klopt, magnesium helpt daartegen. Kijk wel even wat voor vorm magnesium je hebt, Citraat wordt geloof ik het beste opgenomen door volwassenen.

Ik heb een tijdje in een natuurvoedingswinkel gewerkt waar dit speciaal werd aanbevolen voor restless legs... Maar vraag me niet precies meer waarom :D
Hm, volgens mij heb ik magnesiumoxide.
pi_136367765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hm, volgens mij heb ik magnesiumoxide.
Ik weet niet precies of dat anders is hoor, dit is alleen wat ik me nog herinner van waar ik werkte. Daar verkochten ze (van Solgar) 2 vormen, citraat en nog iets anders.
pi_136370164
Ik ben een beetje blut deze maand, althans, het einde van m'n geld komt in zicht, dus ik moet een beetje goedkoop doen. Is wel weer goed voor de lijn, want in plaats van een rijk belegd broodje op m'n werk had ik mijn eigen bammetjes meegenomen. Dat doe ik dus zelden, heel slecht, maar vind het gewoon niet zo lekker, en de broodjes op m'n werk zijn zo heerlijk. Kan wel weer een x een lijstje doen nu :D

O: 2 volk pindakaas, bakje magere yoghurt
T: 2 volk, 1 kaas, 1 hummus
L: 2 volk, 1 kaas, 1 hummus
T: 1 dadel (ben net thuis en moet zo naar de WW)
D: rostirondjes, spinazie en tartaartje. heb ook nog wat champignons, misschien bak ik die erbij, of ik bewaar ze voor morgen in mijn omelet
T: druiven, misschien nog een bakje yoghurt

Ik weet, weinig fruit, maar ben een slechte fruiteter.
pi_136371545
Eerste dag op mn nieuwe studie en gelijk hoofdpijn. Niet zo gek ook omdat dat dus hoofdpijn is die ik krijg van spanning.
Dat is dus echt iets wat ik niet gemist heb. Aan t half jaar fulltime werken. Nu ben ik daar ook misselijk van maar heb wel heel netjes mn avondeten op alleen de rijst laten staan. Straks maar vroeg naar bed
My salvation lies in your love..
pi_136373945
Kliekjes Chinees vanavond :9
pi_136375240
Ik had nasi op, was veel minder dan ik had ingeschat (ik had 600g ingepland, maar ik heb 300g gegeten). Dus nog een extra half gebakken ei erbij gedaan en 10g extra noten vanavond. Dan heb ik nog punten over. Eet je vol om af te vallen? :')
pi_136375419
Zo lang je je punten met gezond voedsel vult kan je inderdaad blijven eten ^O^ mooi toch
pi_136375710
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Sarabi het volgende:
Zo lang je je punten met gezond voedsel vult kan je inderdaad blijven eten ^O^ mooi toch
Ja ik vind het heel fijn tot nu toe. Ook duidelijk wat wel en niet slecht is zonder het gezeik van kcals tellen. Het is een soort spelletje om dagen in te plannen :D
pi_136376287
Ik doe ook al eeuwen Weight Watchers, en in het begin is het echt veel geplan en gereken, en heb je dagen met punten over, en dagen met punten tekort, maar het went echt vanzelf. En vergeet niet de olie of boter waarin je het ei hebt gebakken mee te rekenen, dat is ook punten natuurlijk.

(ow, en je zult snel genoeg wel makkelijk aan je punten komen, want in het begin ga je er natuurlijk vol voor en sla je wijntjes, etentjes en snacks makkelijk af, maar op een gegeven moment ga je 's avonds weer wat extra's eten, of toch wat extra boterhammen tussen de middag enz, in het begin ben je natuurlijk strenger voor jezelf).

Hier was er weer een pond af. Na de 7 ons erbij van vorige week dus nog maar 2 ons van een nieuwe ATL af. En met mijn huidige financiele status gaat dat vast verbroken worden volgende week ;)!
pi_136376826
Ik vul elke dag braaf FatSecret in, dat is ongeveer hetzelfde idee geloof ik, althans: invullen wat je eet, en die app laat dan zien hoeveel calorieën je verbruikt. Gemiddeld probeer ik rond de 1700 te zitten zo'n beetje.

Ik ging de eerste weken ook best hard, om daarna een hele tijd gelijk te blijven. Uiteindelijk ging het vanzelf weer wat naar beneden.
pi_136376915
Ik gebruik ook FatSecret :) werkt best goed.
Alleen wil hij dat ik elke dag 2000kcal eet, maar ik ga meestal ook gemiddeld op 1700kcal zitten.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 20:39:08 #119
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136377204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja ik vind het heel fijn tot nu toe. Ook duidelijk wat wel en niet slecht is zonder het gezeik van kcals tellen. Het is een soort spelletje om dagen in te plannen :D
Mijn mama heeft het jaaren geleden ook gedaan en ik krijg binnenkort (zodra ik haar weer zie :+ ) dit boek;

Heel fijn lijkt me, want ik merk dat t variëren nog niet zo lukt...

Edit; Oh je kan t niet zo goed lezen. Het zijn 365 dagmenus uitgeteld :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136377212
Ik gebruik MyFitnessPal, maar dat is volgens mij hetzelfde als FatSecret. En 1700 kcal gemiddeld.
Houden jullie dat aantal ook aan op dagen dat je sport? Ik zorg meestal dat ik het aantal verbrande kcal er weer bij eet, maar soms kan ik helemaal niet zoveel eten. Helemaal niet als ik overdag te kleine tussendoortjes heb gehad en 's avonds nog ga sporten. Om nou na het sporten de hele koelkast dan nog leeg te gaan eten lijkt me ook niet gezond..
pi_136377535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Vlinder88 het volgende:
Ik gebruik MyFitnessPal, maar dat is volgens mij hetzelfde als FatSecret. En 1700 kcal gemiddeld.
Houden jullie dat aantal ook aan op dagen dat je sport? Ik zorg meestal dat ik het aantal verbrande kcal er weer bij eet, maar soms kan ik helemaal niet zoveel eten. Helemaal niet als ik overdag te kleine tussendoortjes heb gehad en 's avonds nog ga sporten. Om nou na het sporten de hele koelkast dan nog leeg te gaan eten lijkt me ook niet gezond..
Ik eet standaard terug wat ik verbrand op sportdagen. :Y Is ook de bedoeling als je mfp gebruikt.

Ik eet denk zo'n 80% ervan terug omdat ik bang ben te overschatten hoeveel ik verbrand.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:50:45 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136377771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Vlinder88 het volgende:
Op sportdagen zorg ik wel dat ik meer binnen krijg ja. :Y Vooral m'n eiwitten probeer ik dan wat hoger te krijgen, dus velen kwark. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136377878
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik eet standaard terug wat ik verbrand op sportdagen. :Y Is ook de bedoeling als je mfp gebruikt.

Ik eet denk zo'n 80% ervan terug omdat ik bang ben te overschatten hoeveel ik verbrand.
Ja, ik had ook wel het idee dat het de bedoeling was, maar ik had dan soms het idee teveel 'slechte' dingen te eten die hoger in kcal zitten. Wat ik dan weer niet heel erg vind als het gewoon kan :P

Vandaag had ik weer zo'n dag met te weinig tussendoortjes. Maar ik ben toch te moe om te sporten, dus dat compenseert weer :D
pi_136377972
Op mijn sportdagen kom ik meestal juist lager uit -O- het plannen van het eten is dan lastiger.
Maar goed zo heftig sport ik nu ook weer niet.
pi_136378103
Bij FatSecret is dat geloof ik niet de bedoeling. Die knalt keihard op rood wanneer je de 2000 overschrijdt, zelfs als je invult dat je 100 km hebt gefietst. Of gewoon een uur gefitnesst.
pi_136379423
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ruby88 het volgende:
Bij FatSecret is dat geloof ik niet de bedoeling. Die knalt keihard op rood wanneer je de 2000 overschrijdt, zelfs als je invult dat je 100 km hebt gefietst. Of gewoon een uur gefitnesst.
Dat is toch wel raar? Bij mfp haalt ie dat af van het totaal aantal kcal.. Ik verbrand soms zo 500 kcal met 1,5 uur fitness, dan zou ik wel erg weinig overhouden als ik dan totaal maar 1700 kcal binnen mag krijgen en 3x per week sport..
pi_136379587
Vind ik ook hoor. :) Dus ik trek me er op sportdagen wat minder van aan.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:24:59 #128
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136379900
Je kan je grens daar zelf instellen, dus ik trek me er weinig van aan. :P Wel een handige leidraad om te zien hoever ik zit op een dag, maar samen met intensief sporten ga ik dus echt wel meer eten dan die teller aangeeft. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136380500
Oh, kun je dat zelf instellen? :D Waar dan?
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:36:10 #130
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136380563
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:35 schreef Ruby88 het volgende:
Oh, kun je dat zelf instellen? :D Waar dan?
Op ADH klikken geloof ik. :P (Ik heb de app even niet voor m'n neus)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136381175
Hier echt enorme cravings doordat ik stressig ben.. Gisteren oven kapot, dus er moet een nieuwe komen of hij moet gemaakt worden.
En doordat ik zo weinig vooruitzicht heb op werk maakt dat me heel onrustig.

Maar ik heb er vandaag nog niet aan toegegeven, en gisteren ook niet. Dus dat is al wel fijn. Maar toch blijf ik de snaaizin houden en zou ik zo een bak B&J naar binnen kunnen lepelen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136381289
M'n druiven waren niet goed meer, en toen besloot ik mijn kokosnoot te slachten en door de yoghurt te doen. Maar de kokos smaakt naar alcohol, dus die is OOK niet goed meer denk ik. En ik heb hem maandag pas gekocht :(. Blegh. Geen fruit voor mij dus vandaag :(
pi_136381400
pina colada *O*.
pi_136381620
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
pina colada *O*.
M'n favoriete cocktail. Maar nee, dit was echt HEEL ERG VIES.
pi_136381859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef Zeester het volgende:

[..]

M'n favoriete cocktail. Maar nee, dit was echt HEEL ERG VIES.
Ik geloof je. Fruit wat maar enigszins verdacht is gaat hier de prullenbak in. (jaaaaajaaaa heel slecht van me meelezende naturelovers, maar als er een koe op balkon zou passen zou ik hem Gijsbert noemen en m'n overblijfsels voeren).

Voordeel van een zeurende moeder aan m'n kop die eist dat ik ga schoonmaken: huis is kneiterschoon én we zijn naar de turkse supermarkt gegaan dus ik heb voor 25 euro een shitload aan groente en fruit in m'n (schone) koelkast.
pi_136382040
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik geloof je. Fruit wat maar enigszins verdacht is gaat hier de prullenbak in. (jaaaaajaaaa heel slecht van me meelezende naturelovers, maar als er een koe op balkon zou passen zou ik hem Gijsbert noemen en m'n overblijfsels voeren).
:D

Wat niet goed meer is (en dat is best wel eens wat, zou ik beter op moeten letten) gaat hier ook weg. Maar rimpelige appels bijvoorbeeld verwerk ik nog wel in een of ander gerecht. En bij een avocado met veel vieze plekken lepel ik daar langsheen, want die krengen zijn te duur en te onbetrouwbaar tegelijkertijd.
pi_136382077
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Voordeel van een zeurende moeder aan m'n kop die eist dat ik ga schoonmaken: huis is kneiterschoon én we zijn naar de turkse supermarkt gegaan dus ik heb voor 25 euro een shitload aan groente en fruit in m'n (schone) koelkast.
Dat is waarom ik zoveel moeite heb met fruit eten, het vergaat hier allemaal. Dan koop ik 3 bananen, eet er 1 en kunnen er 2 de prullenbak in. Appels vind ik alleen de dure echt lekker en die vind ik te duur. Ik heb soms kiwi/mandarijn/pruimen en laatst een lychee fase, en dan gaat het ff goed, maar eigenlijk vind ik fruit eten ALTIJD MOEILIJK.

Maar goed, heb net een klein saladetje gemaakt van komkommer en tomaat met beetje dressing. Is veel meer mijn smaak en óók vitamientjes.
pi_136382218
Ik vind fruit ook vaak lastig, dus dan maar meer groenten...niets mis mee.
pi_136382317
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind fruit ook vaak lastig, dus dan maar meer groenten...niets mis mee.
Gelukkig dat er meer zijn zoals ik. Ik eet trouwens wel graag meloenen, aardbeien en ander zomerfruit.
pi_136383601
Zomerfruit :9.

Maar bananen zijn m'n favo fruit denk ik. En die mogen dan wél weer knetterrijp zijn :9. En als ze echt donker zijn gaan ze de vriezer in voor bananenbrood. In de winter vind ik het ook lastiger hoor, maar fruit eten is één van de weinige goede eetgewoontes die m'n moeder me heeft aangeleerd. Die wordt echt ongelukkig als er geen fruit in huis is. Alleen houd ik dus absoluut niet van bruine plekken, als een verwend kind, wat bijv. een appel meenemen weer lastiger maakt voor mij. Ik zou zo'n plastic appel moeten kopen :').

Ik heb véél meer moeite met groenten. Vroeger gewoon te weinig variatie in gehad, dus nu een moeilijke eter. Ik heb net bij de turk een zoete aardappel meegenomen, en zou eigenlijk weer in moeten voeren dat ik elke week iets nieuws probeer.
pi_136383700
Oh voor de appelrestjes: ik wil al dágen dit recept voor appeltaarthavermout maken, maar nog geen tijd voor gehad. Hij klinkt in ieder geval goddelijk :9.
pi_136384247
Oeh, die houd ik in gedachte voor de volgende appelrestjes.
pi_136384591
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh voor de appelrestjes: ik wil al dágen dit recept voor appeltaarthavermout maken, maar nog geen tijd voor gehad. Hij klinkt in ieder geval goddelijk :9.
Dat ziet er heel erg goed uit, ga ik ook eens proberen!
Ik had afgelopen week havermout muffins gemaakt, maar eenmaal afgekoeld vond ik ze niet zo lekker.. Er zat een raar smaakje aan, misschien door het bakpoeder. Geen succes in ieder geval :{
pi_136385121
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ik had afgelopen week havermout muffins gemaakt, maar eenmaal afgekoeld vond ik ze niet zo lekker.. Er zat een raar smaakje aan, misschien door het bakpoeder. Geen succes in ieder geval :{
Had je bakpoeder of zuiveringszout gebruikt? Maakt soms verschil afhankelijk van het recept.
pi_136385571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld met het smaakje. Had precies hetzelfde. Niet dat ze vies waren maar wel even wennen zeg maar!
pi_136385768
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Had je bakpoeder of zuiveringszout gebruikt? Maakt soms verschil afhankelijk van het recept.
Bakpoeder, die kleine zakjes van Dr. Oetker. Stond ook in het recept, daar was ook al een discussie over baking soda en bakpoeder.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:01 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld met het smaakje. Had precies hetzelfde. Niet dat ze vies waren maar wel even wennen zeg maar!
Ik vond het een beetje chemisch, met een tintelend gevoel. Beetje rare omschrijving, haha, maar heel erg apart. Volgende keer ga ik ze als koekjes proberen, zonder bakpoeder, ben benieuwd of dat anders smaakt.
pi_136385961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:06 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Bakpoeder, die kleine zakjes van Dr. Oetker. Stond ook in het recept, daar was ook al een discussie over baking soda en bakpoeder.

[..]

Ik vond het een beetje chemisch, met een tintelend gevoel. Beetje rare omschrijving, haha, maar heel erg apart. Volgende keer ga ik ze als koekjes proberen, zonder bakpoeder, ben benieuwd of dat anders smaakt.
Ja, zou je de muffins ook zonder bakpoeder kunnen maken?
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:12:54 #148
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136386056
Voor muffins sowieso baking soda (en een zuur), dan worden ze veel luchtiger. :9 Wel echt maar een klein beetje pakken, de smaak is niet echt briljant. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136386173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor muffins sowieso baking soda (en een zuur), dan worden ze veel luchtiger. :9 Wel echt maar een klein beetje pakken, de smaak is niet echt briljant. :+
Het recept zei een eetlepel op 125 melk/125 havermout (10 muffins), toch teveel dan?
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:17:00 #150
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136386228
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:15 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Het recept zei een eetlepel op 125 melk/125 havermout (10 muffins), toch teveel dan?
Ik gooi er altijd een theelepel voor 12 muffins. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')