SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
TV / Boer Zoekt Vrouw #132 - Boomchicken, frietjes en lekker opdubbelen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #133 - Speeddaten
TV / Boer Zoekt Vrouw #134 - Zweefteven
TV / Boer Zoekt Vrouw #135 - Waar blijft Jos?
TV / Boer Zoekt Vrouw #136 - Willemijn O+
TV / Boer Zoekt Vrouw #137 - Met ballenmeisjes
TV / Boer Zoekt Vrouw #138 - Met bossche bollenvrouwtjes en negerzoenen
TV / Boer Zoekt Vrouw #139 - Bitchfights in Canada
TV / Boer Zoekt Vrouw #140 - Beetje laaaaaaang
TV / Boer Zoekt Vrouw #141 - Duurt langg!
TV / Boer Zoekt Vrouw #142 - Ongemakkelijkheden ftw.
TV / Boer Zoekt Vrouw #143 - Schieten met Johans puddingbuks.
TV / Boer Zoekt Vrouw #144 - Zonder jacuzzi
TV / Boer Zoekt Vrouw #145 - Bananen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #146 - Leonie geven!
TV / Boer Zoekt Vrouw #147 - Microtron is diffucult!
TV / Boer Zoekt Vrouw #148 - Stiekem gluten voeren.
TV / Boer Zoekt Vrouw #149 - Zwemmen met Wim
TV / Boer Zoekt Vrouw #150 - HOP
TV / Boer Zoekt Vrouw #151 - Zoenuh
TV / Boer Zoekt Vrouw #152 - Waar acteurs worden ingehuurd
TV / Boer Zoekt Vrouw #153 - Waar geen zaken worden gedaan
TV / Boer Zoekt Vrouw #154 - Jos kiest voor praktisch
TV / Boer Zoekt Vrouw #155 -Leoniet O+
TV / Boer Zoekt Vrouw #156 -SaskijaO+
TV / Boer Zoekt Vrouw #157 This is the moment
TV / Boer Zoekt Vrouw #158 Gelukkig hebben we de foto's nog.
Die riem! Gaat ze gewichtheffen?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dit zit wel goedOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ze gaan samen het diepe in."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Wim stelt z'n giraffe ouders even voor
Olifantjes
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Ze gaan bij Wim's ouders op bezoek?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja die Jos en Saskia passen ook wel bij elkaar. Maar ik had hem toch liever met Leonie gezien. Was toch ook echt een leuke, vlotte meid.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Janne zit in de bosjes met een blowgunThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De verhouding tussen die olifanten is hetzelfde als bij hun twee."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wim laat straks z'n olifantje ook zien
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef Pandaplint het volgende:
Wim stelt z'n giraffe ouders even voor![]()
![]()
Wim voelt zich wel thuis tussen de olifanten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zou evelyne daar nou echt gaan wonen?
Ik had bij janne het gevoel dat haar huisraad al op marktplaats stond, bij wijze van![]()
Slurfjequote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef Pandaplint het volgende:
Wim laat straks z'n olifantje ook zien
Foto's
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Zou best kunnen..quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou evelyne daar nou echt gaan wonen?Ik ook..quote:Ik had bij janne het gevoel dat haar huisraad al op marktplaats stond, bij wijze van![]()
Toch vind ik Evelyne een verstandige keuze.
Zij kan Wim wel tegengas geven.. al kan ik me haast niet voorstellen dat zij in Nederland geen leuke man weet te vinden.![]()
Er gaan twee deuren tegelijk open! Dat heb ik echt nog nooit gezien."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Leuk voor een paar weken vakantie, maar daar gaan wonen lijkt me niks.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou evelyne daar nou echt gaan wonen?
Ik had bij janne het gevoel dat haar huisraad al op marktplaats stond, bij wijze van★★★![]()
Johan in de stad.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die kan samen met Yoni in therapie.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Janne zit in de bosjes met een blowgunA mind with a heart of it's own![]()
Dit druk? Katwijk is nog drukker."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
![]()
Johan in de grote stad
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Eerin het volgende:
Gezellig samen bashen op de grote stad. Simplisten.Want hij kan een stad niet een enorme drukte vinden?
know'm sayin?
word? word.![]()
Hij krijgt er een tic van, van die godsjezus alle drukte.
Lekker weertje daar.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Kopenhagenquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Jaaaaaquote:Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Ik vind dat zelf vrij bekrompen. Niet het druk vinden, maar er zo over klagen terwijl je op vakantie ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef alors het volgende:
[..]Want hij kan een stad niet een enorme drukte vinden?
![]()
Maar goed dat er voor dit soort mensen het beroep van boer is uitgevonden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wat een romanticus
Waar komt johan oorspronkelijk vandaan want het lijkt wel uit de buurt van Valkenswaard ofzoAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Weer jankenIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Het wordt allemaal even teveel voor Johan.
Dat had ik ook na mijn eerste dagje dierentuin op mijn vierde."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Johen is echt een groot kind. Ik vrees dat dit hun laatste vakantie is, hij zit liever op zijn boerderij![]()
Hij gaat alweer janken.
Moet ie niet te vaak gaan doen, want dat gaat Ingrid straks nog vervelen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Sowieso naast een kerncentrale.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef densmee het volgende:
Waar komt johan oorspronkelijk vandaan want het lijkt wel uit de buurt van Valkenswaard ofzoReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Inpakken en wegwezen
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
NOu ja, zeg. Hij wil weer naar de boerderie.
Het is wel een klein kind zo die Johan.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Oei, oesters. Dan weet je het welOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
De oester van Saskia is hierna aan de beurt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gewoon doorslikken!And I am a weapon of massive consumption
Slikken kreng
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Oesters hebben de naam, maar mosselen hebben de faam.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Saskia is geen slikkerThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef Mani89 het volgende:
De oester van Saskia is hierna aan de beurt.![]()
![]()
![]()
Jos lijkt ook wel op een giraffeIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef Mani89 het volgende:
De oester van Saskia is hierna aan de beurt.!
![]()
Met een vlot.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe is johen in Denemarken terecht gekomen?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Whaha hoe hij op dat krukje zit. Knieen in z'n neus
Wim raakt Evelyn even teder aan. Ze breekt twee nekwervels."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Waarschijnlijk was de rest nogal suf om naar te kijken.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Yaku het volgende:
Die scenes met Jos en Saskia zijn wel fokking kort. 10 seconden of zo?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dat uitzicht
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
Wim raakt Evelyn even teder aan. Ze breekt twee nekwervels.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Starlie het volgende:
Witte wijn en oesters als dat geen neuken wordt...
-
Andere scenes mogen pas na 23:00 uur uitgezonden wordenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Yaku het volgende:
Die scenes met Jos en Saskia zijn wel fokking kort. 10 seconden of zo?![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
Wim raakt Evelyn even teder aan. Ze breekt twee nekwervels.![]()
![]()
Die colleges steeds.
O jee, ze is niet hoteldebotel?
Als die thuis is en de betovering is verbroken, dan is het bye bye Wim en dan belt hij Janne.
Die springt meteen op het eerste vliegtuig en gaat nooit meer weg.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Evelyn heeft nu al genoeg van hem. Wim heeft de verkeerde gekozen.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Kotsbak naast de tafelIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
seks scenes mag de kro niet uitzenden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de rest nogal suf om naar te kijken.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Saskia krijgt straks ambachtelijk gemaakte PaturainThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh, hier komen ze ook optijd mee
Das pas fijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Saskia krijgt straks ambachtelijk gemaakte Paturain![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Saskia krijgt straks ambachtelijk gemaakte Paturain
know'm sayin?
word? word.![]()
zoals dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de rest nogal suf om naar te kijken.![]()
Die bivakkeert nog op het vliegveld met haar mobiel in de hand.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef Injetta het volgende:
Die colleges steeds.
O jee, ze is niet hoteldebotel?
Als die thuis is en de betovering is verbroken, dan is het bye bye Wim en dan belt hij Janne.
Die springt meteen op het eerste vliegtuig en gaat nooit meer weg.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Saskia krijgt straks ambachtelijk gemaakte Paturain![]()
![]()
Hierdoor komt het stukje twijfel dus."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ze heeft een beetje raar kinnetje
Ze praat alsof de overgang al is ingetreden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gewoon een leuke meid. Helemaal niks mis mee.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
DAt ze ooit nog zo verliefd zou kunnen worden?
Mennnn, ze is toch geen bejaarde?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik dacht dat ze naar de lampen keek....maar ze keek naar Wim
Daarom joh, het is toch allemaal gekkigheid.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon een leuke meid. Helemaal niks mis mee."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
die stem van Saskia, daar zou ik dus niet mee kunnen leven...Gaat voor de BHFH-award 2005!
Net beetje half gekeken... heb ik het nou goed gezien die boerin in Aruba (kan even niet op haar naam komen)niemand gekozen heeft?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Pandaplint het volgende:
Ik dacht dat ze naar de lampen keek....maar ze keek naar Wimquote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Pandaplint het volgende:
Ik dacht dat ze naar de lampen keek....maar ze keek naar Wim![]()
![]()
Als ingrid iniatief neemt voor sex, gaat hij denk ik heel erg giechelen als een jongen van 10 jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Johan de gelukkigste is van het hele stel.![]()
Klopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef MissJ het volgende:
Net beetje half gekeken... heb ik het nou goed gezien die boerin in Aruba (kan even niet op haar naam komen)niemand gekozen heeft?
Yupquote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef MissJ het volgende:
![]()
"Oppeh, Tanzania!"
Dat wordt niks."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Reëel zijn.
Dus ik verwacht je hier over drie weken.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Zoveeeeeel in geinvesteerdIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
quote:ok danquote:
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Ingrid wil alleen een arm, dat heeft iedereen nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Als ingrid iniatief neemt voor sex, gaat hij denk ik heel erg giechelen als een jongen van 10 jaar![]()
Op ehhh, Tanzania.
Hij had willen horen ' Op ons'.
Ze moet zo snel mogelijk bij hem komen wonen.
Janne had al niet meer terug gegaan hoor. Die had gewoon gebeld naar Nederland. Ik kom niet terug. Stuur mijn spullen maar op.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Nou, Johan. Je Pippi Vangkous om en gaanThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Return on investment = sexIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
[quote]Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Wim wil in de tent maar Evelyn is niet zo happig
[/quote
Muskieten net hoor. Lig je daar open en bloot wordt je aangestaars door hordes hyenas en buffels 's nachts![]()
in d'r punani ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ingrid wil alleen een arm, dat heeft iedereen nodig.![]()
Wauw zeg, zelden twee mensen zo ongelooflijk niet bij elkaar zien passen als Wim en Evelyne.Stop the world, I want to get out.![]()
nou hop Johan, grijp haar!!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
fistenquote:
-
Alletta tikt een nieuwe vacatureOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Hahahah sporen van aanwezigheid
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Eenzame Aletta en eenzame Jan...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dit seizoen gaat het succespercentage onder de 50% komen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef zoem het volgende:
Jammer dat er niets meer van Jan tussen zit.![]()
Als het licht uit gaat zie je der niks van, denkt Wim ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef Lkw het volgende:
Wauw zeg, zelden twee mensen zo ongelooflijk niet bij elkaar zien passen als Wim en Evelyne.Even a broken clock is right twice a day.![]()
"De sporen van hun aanwezigheid zijn nog zichtbaar."
Wat dan? Ongeopende condoomverpakkingen?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nou met meer dan 4 miljoen kijkers kun je toch niet echt van een sof spreken....quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef OProg het volgende:
Dit seizoen gaat het succespercentage onder de 50% komen.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Onafgemaakte klusjesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
Wat dan? Ongeopende condoomverpakkingen?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Arbeidsovereenkomsten.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
Wat dan? Ongeopende condoomverpakkingen?![]()
Wat een cliche. deur op een kier.
-
Het afgeronde werk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
zwangere geiten...quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
Deze heeft sneu genoeg geloof ik geen idee wat ze nu eigenlijk wil."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hier en daar slingeren nog wat spermadoekjes waar de mannen 's nachts hun masturbatieproduct aan hebben afgeveegdquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
Wat dan? Ongeopende condoomverpakkingen?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Oh, hoe staat het nu?
Baby voor Johan??![]()
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Voor de kijkcijfers is het dan ook geen ramp.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou met meer dan 4 miljoen kijkers kun je toch niet echt van een sof spreken...."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ze is niet meer thuis geweest.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die foto van die tandenborstels.
Is het geen Dell?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Dat logootje! Je ziet nu totaal niet dat het een MacBook is.
![]()
![]()
Inderdaad. Maak er dan gewoon een leuk weekend vanquote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef alors het volgende:
Waarom laat je dan Patrick gaan? Een citytrip is geen huwelijk hoor.
Inderdaad, ze had gewoon toch met een van de twee nog een paar daagjes door kunnen brengen?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef alors het volgende:
Waarom laat je dan Patrick gaan? Een citytrip is geen huwelijk hoor.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Valt totaal niet op idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Dat logootje! Je ziet nu totaal niet dat het een MacBook is.
Dat ja. Ze zet gewoon nog steeds een front op en nu let ze de lat voor 'een echt leuke vent' waarschijnlijk zo hoog dat ze die nooit gaat vinden zodat ze een lekker goed excuus heeft om alleen te blijvenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef alors het volgende:
Waarom laat je dan Patrick gaan? Een citytrip is geen huwelijk hoor.My salvation lies in your love..![]()
INgrid is echt niet meer teruggegaan naar huis.....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
schuldsaneringrid 2.0quote:Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dikke aanmaningen en dergelijke thuisOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik bedoel eigenlijk op persoonlijk vlakquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef danos het volgende:
[..]
Als het licht uit gaat zie je der niks van, denkt Wim ook.
Stop the world, I want to get out.![]()
Ik ben zo benieuwd naar Wim en EvelyneIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Elke dag een uur bellen? Wat maken ze dan wel niet mee elke dag?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze zien elkaar dus bijna niet?
Allebei in Frankrijk en dan toch zo'n afstand?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Mooi. Dit is ook goed gekomen en dat zal verder ook wel goed gaan.
Ja ik ookquote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk op persoonlijk vlak
Even a broken clock is right twice a day.![]()
700 kilometer, das niet niks natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef Injetta het volgende:
Ze zien elkaar dus bijna niet?
Allebei in Frankrijk en dan toch zo'n afstand?![]()
Hahahaha die Jan!Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Woehahaha alsof iemand daar nog intrapt![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jan hosselt door.
Jan gaat verder zoeken......
Ha ha....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Jan's 4e, 5e, 6e, 7e en 8e keus
"ja met jan"
-
Ik zou gelijk mijn nummer veranderen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik denk dat een begrafenis ondernemer z'n klanten nog vrolijker beltOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ditquote:Op zondag 2 februari 2014 21:12 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat een begrafenis ondernemer z'n klanten nog vrolijker belt
Evelyn staat en jan zit op de grond
-
Die zit er al weer vijf weken.
Ach, dat had ik niet verwacht. Ik had verwacht dat hij daar met Janne zou zitten.
Ongelofelijk!Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:12 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat een begrafenis ondernemer z'n klanten nog vrolijker belt![]()
![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
Zij staat op de stoel en hij zit gewoonAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Evelyn staat en jan zit op de grond![]()
Maar toen hadden ze deze uitzending nog niet gezienIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Bedankt Yvonne de voorleesmoeder
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Overigens lijkt Jan op Bengtsson.
-
Die laatste had ik niet verwacht."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die heeft de deur op een kier gezet en die staat nog steeds op die kier. Daar valt dus niet veel over te melden.quote:
houdt de deur op een kier.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Leonie op de koe. Mooiste shot van het seizoenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Leonie op de koe. Mooiste shot van het seizoen"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is toch al geweest?
Haar deurtje staat openquote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die heeft de deur op een kier gezet en die staat nog steeds op die kier. Daar valt dus niet veel over te melden.Duidelijk.quote:★★★![]()
Woont al een poos in canada dus accent vermengd een beetje met engels.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik kom uit groningen maar volgens mij is het geen groningsIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Snel vergeten dit seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
Bedankt! En we zullen het nooit, nooit vergeten!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Johan jankt weer. Nadat hij seks heeft gehad ligt ie ook in bed te janken waarschijnlijk.![]()
-
Nou toch 3 matches zo te zien.
Is toch een groot succes eigenlijk.
Ik ben het meest blij voor Johan. Zonder dat programma had hij nooit zijn Ingrid gevonden.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Zijn familie komt van oorsprong uit Friesland en is toen naar Groningen verhuisd, hij is daar geloof ik ook geboren. Dat is tenminste wat ik gehoord heb van kennis die familie is.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Hij klinkt wel zo dood en ongeïnteresseerd als de gemiddelde Oost Groningerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn familie komt van oorsprong uit Friesland en is toen naar Groningen verhuisd, hij is daar geloof ik ook geboren. Dat is tenminste wat ik gehoord heb van kennis die familie is.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik kreeg al te horen dat het de hele dag moet opstaan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: