quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
Wim raakt Evelyn even teder aan. Ze breekt twee nekwervels.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Starlie het volgende:
Witte wijn en oesters als dat geen neuken wordt...
Andere scenes mogen pas na 23:00 uur uitgezonden wordenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Yaku het volgende:
Die scenes met Jos en Saskia zijn wel fokking kort. 10 seconden of zo?
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
Wim raakt Evelyn even teder aan. Ze breekt twee nekwervels.
seks scenes mag de kro niet uitzenden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de rest nogal suf om naar te kijken.
Das pas fijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Saskia krijgt straks ambachtelijk gemaakte Paturain
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
zoals dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de rest nogal suf om naar te kijken.
Die bivakkeert nog op het vliegveld met haar mobiel in de hand.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef Injetta het volgende:
Die colleges steeds.
O jee, ze is niet hoteldebotel?
Als die thuis is en de betovering is verbroken, dan is het bye bye Wim en dan belt hij Janne.
Die springt meteen op het eerste vliegtuig en gaat nooit meer weg.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Gewoon een leuke meid. Helemaal niks mis mee.quote:
Daarom joh, het is toch allemaal gekkigheid.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon een leuke meid. Helemaal niks mis mee.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Pandaplint het volgende:
Ik dacht dat ze naar de lampen keek....maar ze keek naar Wim
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Pandaplint het volgende:
Ik dacht dat ze naar de lampen keek....maar ze keek naar Wim
Als ingrid iniatief neemt voor sex, gaat hij denk ik heel erg giechelen als een jongen van 10 jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Johan de gelukkigste is van het hele stel.
Klopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef MissJ het volgende:
Net beetje half gekeken... heb ik het nou goed gezien die boerin in Aruba (kan even niet op haar naam komen)niemand gekozen heeft?
Yupquote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef MissJ het volgende:
Net beetje half gekeken... heb ik het nou goed gezien die boerin in Aruba (kan even niet op haar naam komen)niemand gekozen heeft?
quote:
ok danquote:
Ingrid wil alleen een arm, dat heeft iedereen nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Als ingrid iniatief neemt voor sex, gaat hij denk ik heel erg giechelen als een jongen van 10 jaar
in d'r punani ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ingrid wil alleen een arm, dat heeft iedereen nodig.
fistenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef zoem het volgende:
Jammer dat er niets meer van Jan tussen zit.
Als het licht uit gaat zie je der niks van, denkt Wim ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef Lkw het volgende:
Wauw zeg, zelden twee mensen zo ongelooflijk niet bij elkaar zien passen als Wim en Evelyne.
Nou met meer dan 4 miljoen kijkers kun je toch niet echt van een sof spreken....quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef OProg het volgende:
Dit seizoen gaat het succespercentage onder de 50% komen.
Onafgemaakte klusjesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
"De sporen van hun aanwezigheid zijn nog zichtbaar."
Wat dan? Ongeopende condoomverpakkingen?
Arbeidsovereenkomsten.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
Het afgeronde werk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
zwangere geiten...quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
Hier en daar slingeren nog wat spermadoekjes waar de mannen 's nachts hun masturbatieproduct aan hebben afgeveegdquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
Voor de kijkcijfers is het dan ook geen ramp.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou met meer dan 4 miljoen kijkers kun je toch niet echt van een sof spreken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |