Meer kwaliteit, ja. Maar het is zo verschrikkelijk defensief.quote:
Sassuolo tegen Cagliari, de avond van je levenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Prachtig man. Op wedstrijden van Juventus na dan, dat is toneel.
Het klinkt vriendelijk en warmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Belgie is wel oke. Alleen jullie accent is gay.
Niets mis met een zachte gquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Belgie is wel oke. Alleen jullie accent is gay.
Dat wel.. als ik het ga vergelijken met ons accent (limburg). Alleen sommige woorden vind ik echt not done.quote:
Klopt heb er zelf ook een.quote:
Die heb je in iedere competitie. Of zit jij klaar voor Norwich - Fulham, Elche - Granada of Eintracht Braunschweig tegen Freiburg?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Sassuolo tegen Cagliari, de avond van je leven.
Valt wel mee. Hoe zeg je eigenlijk lesbie in het marokkaans? Dat heb ik nog noooit gehoord.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Zie je wel echt een zemmer opmerking.
Nee, ik zit zelden klaar voor voetbalwedstrijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heb je in iedere competitie. Of zit jij klaar voor Norwich - Fulham, Elche - Granada of Eintracht Braunschweig tegen Freiburg?
Maar wanneer ben je bi? Als je verliefd kunt worden op het karakter van iemand van het zelfde geslacht of als je je aangetrokken voelt tot iemand? Much complex.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Je kan je 'heterogehalte' sowieso niet uitdrukken in procenten, je bent het of je bent het niet. Ben je '99% hetero', ben je gewoon bi.
Uit welk deel kom je? Want niet alles klinkt lelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat wel.. als ik het ga vergelijken met ons accent (limburg). Alleen sommige woorden vind ik echt not done.
Ik weet niet wat erger is, maar het is allebei homo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je bi? Als je verliefd kunt worden op het karakter van iemand van het zelfde geslacht of als je je aangetrokken voelt tot iemand? Much complex.
Ik vroeg het aan me moeder maar ze weet het niet. Me zus zei heel droog: Zemla.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hoe zeg je eigenlijk lesbie in het marokkaans? Dat heb ik nog noooit gehoord.
Als je je seksueel aangetrokken voelt, denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je bi? Als je verliefd kunt worden op het karakter van iemand van het zelfde geslacht of als je je aangetrokken voelt tot iemand? Much complex.
Zitterd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Uit welk deel kom je? Want niet alles klinkt lelijk.
Waarom zou ik dat doen?quote:
Dat is het hem. Niemand kan voor je bepalen of je zemmel bent behalve jij zelf.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als je je seksueel aangetrokken voelt, denk ik
Dat is handiger dan het gordijn op zo'n dolle duikavond.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan me moeder maar ze weet het niet. Me zus zei heel droog: Zemla.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan me moeder maar ze weet het niet. Me zus zei heel droog: Zemla.
KLB / Hetero's anno 2014quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wachten tot er een typefoutje in de televisiegids komt. Als ze "Nova Zemla" uitzenden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik vraag het me echt al een tijdje af. Heb wel eens iemand voor lesbie uit willen maken maar wist niet hoe.
Joa, maar niet zo erg als Kerkradequote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is wel een jammerlijk dialect. "Mit de fits".
Gewoon doen zoals elke Marokkaan doet: Eh eh eh ehhhh eh hoeRRRRRRRRRRRRR.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik vraag het me echt al een tijdje af. Heb wel eens iemand voor lesbie uit willen maken maar wist niet hoe.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Wachten tot er een typefoutje in de televisiegids komt. Als ze "Nova Zemla" uitzenden.
Kowed a zehmel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Amsterdamquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso alles en iedereen buiten (Stadsregio) Amsterdam.
Jij mag Shakira een week lang uitwonen mits jij een minuut lang de kont van 2nutz likt. Zou je het doen?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:32 schreef tetouaribo het volgende:
Eey meisje... waarom doe je zo? Hooertjee
Half duits.quote:
Hell the FUCK yeah. Zou z'n anus meepakken alles, toch no homo want Shakiraquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij mag Shakira een week lang uitwonen mits jij een minuut lang de kont van 2nutz likt. Zou je het doen?
kowed a zemmelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hell the FUCK yeah. Zou z'n anus meepakken alles, toch no homo want Shakira.
Het is alleen grappig omdat hij je terug nakt met je eigen joke.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, als hij het zegt is het ineens wel grappig en toen ik het zei niet zeker? Oké.
Nee, Je liep er als een muis in.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, als hij het zegt is het ineens wel grappig en toen ik het zei niet zeker? Oké.
Fakaaaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Che_ hindabuilding
. #OTF #GBE #3HUNNA.
ga a hatchounequote:
Ik zou me met drie penissen tegelijk laten naaien in een darkroom, deepthroaten via een gloryhole en het zaad gorgelen als Listerine en vervolgens iemand z'n prostaat melken om Shakira een week lang uit te wonenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, Je liep er als een muis in.
Aanschouw mij, een weledelijke semi-intellectuele, geïntegreerde doch cultuurwaarderende verkaasde mocroquote:
Ik dacht altijd dat een van je ouders een neger was.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aanschouw mij, een weledelijke semi-intellectuele, geïntegreerde doch cultuurwaarderende verkaasde mocro.
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een van je ouders een neger was.
Wow, gastquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een van je ouders een neger was.
Nee alles behalve dat. Ik vind dat iedereen die praat met faka en een te overdreven accent gestenigd moet worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou me met drie penissen tegelijk laten naaien in een darkroom, deepthroaten via een gloryhole en het zaad gorgelen als Listerine en vervolgens iemand z'n prostaat melken om Shakira een week lang uit te wonen.
Joke's on you.
[..]
Aanschouw mij, een weledelijke semi-intellectuele, geïntegreerde doch cultuurwaarderende verkaasde mocro.
Ik vind jouw ogen eng. Mag ik dat zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alles behalve dat. Ik vind dat iedereen die praat met faka en een te overdreven accent gestenigd moet worden.![]()
Hou van Marokkaan zijn.. maar dat wilt niet zeggen dat je een retard moet zijn.
ja waarom nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jouw ogen eng. Mag ik dat zeggen.
Doen er hier in de omgeving ook veel, terwijl de meerderheid zelfs dialect spreekt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alles behalve dat. Ik vind dat iedereen die praat met faka en een te overdreven accent gestenigd moet worden.![]()
Wat is er nou mis met 'faka'quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jouw ogen eng. Mag ik dat zeggen.
Smooth.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens keer foto zonder dat plamuurzooi.
Ik ben geen Marokkaan, imbecielquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent donker voor een Marokkaan.
Nofi.
Vraag aandacht met je foto's mskienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
shiit man. Er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou me met drie penissen tegelijk laten naaien in een darkroom, deepthroaten via een gloryhole en het zaad gorgelen als Listerine en vervolgens iemand z'n prostaat melken om Shakira een week lang uit te wonen.
Joke's on you.
[..]
Vraag Pino (Sesamstraat, red.).quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
WAAR KAN IK KLEDING VOOR LANGE MENSEN VINDEN IK WORD HELEMAAL LEIP EN GEK EN MOET ER NORMAAL UITZIEN VOOR EEN SOLLICITATIEGESPREK..
Heb ik genoeg foto's van. Maar zo veel verschil is het niet denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens keer foto zonder dat plamuurzooi.
Haha, klopt!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Doen er hier in de omgeving ook veel, terwijl de meerderheid zelfs dialect spreekt.
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten het maakt me niet uit hoe iemand uit ziet of wat iemand aan doet weetje wie ben ik om te oordelen.. ik draag dan wel abaya maar ik draag wel make-up dus ik vind het niet gepast om te oordelen over iemand op een gemene manier.. misschien doet diegene al moeite ofzo om het te laten. Maar mij gaat het om het gedrag. Ik vind dat je wel normaal moet functioneren in de maatschappij met respect voor elkaar. Je hoeft niet belachelijk te praten om jezelf te verwoorden.. faka is niet erg ofzo maar ik vind het wel lelijk als mensen alleen op die manier praten.. en het helpt je ook niet bij een eventuele baan. Daarbij zeg ik wel dat mijn Nederlands ook niet goed is hoor.. mijn grammatica is bagger maargoed.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met 'faka'. Een (overdreven) accent is wel lelijk ja.
Wat is jouw mening over problemen onder de Marokkaanse jeugd? Integratieproblematiek van oudere Marokkanen? Zina's met een hoofddoek (of geen) met een lading make-up, leggings, veel parfum en accentuerende kleding?
He sesampasta gaat hard. Bredde en thee. Beste ontbijtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent zeker alleen opgegroeid met sesamzaad?
Jij vraagt aandacht/probeert reactie's uit te lokken door je manier van doen. Dus wat probeer je te zeggen?quote:
Ik switch van de smerigste straattaal naar ABN op Jan-Diederik van Evertszoon-niveau in 1,82 secondenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef Crip het volgende:
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten het maakt me niet uit hoe iemand uit ziet of wat iemand aan doet weetje wie ben ik om te oordelen.. ik draag dan wel abaya maar ik draag wel make-up dus ik vind het niet gepast om te oordelen over iemand op een gemene manier.. misschien doet diegene al moeite ofzo om het te laten. Maar mij gaat het om het gedrag. Ik vind dat je wel normaal moet functioneren in de maatschappij met respect voor elkaar. Je hoeft niet belachelijk te praten om jezelf te verwoorden.. faka is niet erg ofzo maar ik vind het wel lelijk als mensen alleen op die manier praten.. en het helpt je ook niet bij een eventuele baan. Daarbij zeg ik wel dat mijn Nederlands ook niet goed is hoor.. mijn grammatica is bagger maargoed.
Tahin. En nee?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent zeker alleen opgegroeid met sesamzaad?
Ik vind de manier waarop jij oordeelt over je eigen generatie best wit, je bent zeker opgegroeid tussen wit?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik genoeg foto's van. Maar zo veel verschil is het niet denk ik.
[..]
Haha, klopt!
[..]
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten het maakt me niet uit hoe iemand uit ziet of wat iemand aan doet weetje wie ben ik om te oordelen.. ik draag dan wel abaya maar ik draag wel make-up dus ik vind het niet gepast om te oordelen over iemand op een gemene manier.. misschien doet diegene al moeite ofzo om het te laten. Maar mij gaat het om het gedrag. Ik vind dat je wel normaal moet functioneren in de maatschappij met respect voor elkaar. Je hoeft niet belachelijk te praten om jezelf te verwoorden.. faka is niet erg ofzo maar ik vind het wel lelijk als mensen alleen op die manier praten.. en het helpt je ook niet bij een eventuele baan. Daarbij zeg ik wel dat mijn Nederlands ook niet goed is hoor.. mijn grammatica is bagger maargoed.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij vraagt aandacht/probeert reactie's uit te lokken door je manier van doen. Dus wat probeer je te zeggen?
Sommige niet..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik switch van de smerigste straattaal naar ABN op Jan-Diederik van Evertszoon-niveau in 1,82 seconden.
Waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tahin. En nee?
[..]
Ik vind de manier waarop jij oordeelt over je eigen generatie best wit, je bent zeker opgegroeid tussen wit?
[quote]quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we dWc binnenkort maar eens een onsje eigenwaarde cadeau doen?
Op vrijdag 31 januari 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Braddie bij je ontbijtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
He sesampasta gaat hard. Bredde en thee. Beste ontbijt
Ze Piquert er niet over, denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zou er stiekem ook veel voor doen. Maar niet voor een week oppervlakkige seks. Ik ga gelijk voor die zwangerschap en huwelijk.
Eigenlijk heb ik geen zin om te antwoordenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige niet..
[..]
Waarom vind je dat?
Overal gek?!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar kan ik nou die manti vinden in Amsterdam?
Ik snap hem! Pique! Ik lach me een hoedje!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze Piquert er niet over, denk ik.
Oh srs? Heb je geen adresje dat standaard goed is dan, liefst thuisbezorgdquote:
Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik snap hem! Pique! Ik lach me een hoedje!
Heb eigenlijk geen zin om picca te postenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen zin om te antwoordenSorry. Post je pica nou.
[..]
Overal gek?!
http://img54.imageshack.us/img54/8371/sanstitre2fz.jpg (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij vraagt aandacht/probeert reactie's uit te lokken door je manier van doen. Dus wat probeer je te zeggen?
Ben je serieus, want dan wil ik best zoeken, anders niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh srs? Heb je geen adresje dat standaard goed is dan, liefst thuisbezorgd.
[..]
Haha. Kowed a zemmel.
Zeker mocro. Luilak.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen zin om picca te postenSorry.
![]()
Ik ga even film kijken!
Ik heb gehoord jij bent borderliner.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je serieus, want dan wil ik best zoeken, anders niet.
[..]
Zeker mocro. Luilak.
Ja, liefst in Amsterdam Zuidquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ http://img54.imageshack.us/img54/8371/sanstitre2fz.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:
Ziek in mn hoofd idd. Heb af en toe dromen over mensen wiens nek ik in mijn hand heb terwijl ik in mijn andere hand een slagersmes heb.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord jij bent borderliner.
http://bestellen.restaurantelmas.nl/quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, liefst in Amsterdam Zuid.
[..]
[ afbeelding ]
ewa jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Oh you wish. Ik zag je reactie niet eens toen ik ging posten. Doei gap.
[..]
Ziek in mn hoofd idd. Heb af en toe dromen over mensen wiens nek ik in mijn hand heb terwijl ik in mijn andere hand een slagersmes heb.
Thanks a aşkım.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://bestellen.restaurantelmas.nl/
http://www.thuisbezorgd.nl/nnb-amsterdam
Hier deze twee alvast.
Hoe maakt jouw mama haar kippenvleugels klaar, vraag eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuz, alsof ik dat niet vaak was.
Ambiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe maakt jouw mama haar kippenvleugels klaar, vraag eens
C'mon son, alsof ik die recepten niet kan dromenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe maakt jouw mama haar kippenvleugels klaar, vraag eens
Ja en dat zeg ik over Zwolle tegen Breda.. Maar een Genoa-Samp ga ik wel voor zitten hoor!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Meer kwaliteit, ja. Maar het is zo verschrikkelijk defensief.
[..]
Sassuolo tegen Cagliari, de avond van je leven.
Ok, heb nu alleen knoflook, zout, peper en hete kruiden.. En heb een uur om te marineren. Will that do?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon son, alsof ik die recepten niet kan dromen.
Kip, 1 of 2 nachten marineren in geperste knoflook, geraspte gember, zout, peper en ingredient X. Bakken in zonnebloemolie.
Ja, geen ramp, zou wel in de koelkast stoppen om in te laten trekken danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok, heb nu alleen knoflook, zout, peper en hete kruiden.. En heb een uur om te marineren. Will that do?
Oke, ga ik doen. Daarna oven of koekepan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, geen ramp, zou wel in de koelkast stoppen om in te laten trekken dan.
Eerst pijpenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zullen we mijn droom eens echt laten worden?
[ afbeelding ]
Ik zou oven doen, kan je nog halverwege extra marinade eroverheen gooien aangezien je niet lang hebt laten intrekken. Brocolli zou ik gewoon beetgaar koken en zelf een bechamelsausje maken, als je nog (geraspte) kaas hebt kan je dat erdoorheen roeren tot het gesmolten is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, ga ik doen. Daarna oven of koekepan?
Heb ook nog brocolli.. Hoe zal ik dat maken? Ik weet tis hinderlijk wat ik hier vraag, maar ben inspiratieloos. Evenals google zoekresultaten.
Omnomnom. Thanksquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou oven doen, kan je nog halverwege extra marinade eroverheen gooien aangezien je niet lang hebt laten intrekken. Brocolli zou ik gewoon beetgaar koken en zelf een bechamelsausje maken, als je nog (geraspte) kaas hebt kan je dat erdoorheen roeren tot het gesmolten is.
Moet je per se kenbaar maken dat je een Marokkaan bent van kleine lengte? Per se stoere woorden gebruiken om ook maar enigszins iets voor te stellen?quote:
Zie edit ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omnomnom. ThanksGa dit zo maar maken.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef tetouaribo het volgende:
Door deze verhalen krijg ik zin in Surinaams eten. Lekkere nasi met kippenpootjes.
Alsjeblieft zeg. Jij zit hier te dreigen. Als ik dan toch dood moet wil ik op zijn minst een ippa van te voren. Tenzij je echt zo lelijk bent als je overkomtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omnomnom. ThanksGa dit zo maar maken.
[..]
Moet je per se kenbaar maken dat je een Marokkaan bent van kleine lengte? Per se stoere woorden gebruiken om ook maar enigszins iets voor te stellen?
Houd jij het maar bij je schaap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef tetouaribo het volgende:
Door deze verhalen krijg ik zin in Surinaams eten. Lekkere nasi met kippenpootjes.
Geen melk. Fuck. http://safranaargana.blog(...)li-in-deegjasje.html Dit dan maarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zie edit ook. Ik kom ook knagen, tot zo
.
Ik ben best lelijk zeggen ze. Sorry man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Jij zit hier te dreigen. Als ik dan toch dood moet wil ik op zijn minst een ippa van te voren. Tenzij je echt zo lelijk bent als je overkomt
Denken in oplossingen, I likequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Geen melk. Fuck. http://safranaargana.blog(...)li-in-deegjasje.html Dit dan maar
Ik ben half Surinaams a lelijkerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houd jij het maar bij je schaap.
[..]
Geen melk. Fuck. http://safranaargana.blog(...)li-in-deegjasje.html Dit dan maar
[..]
Ik ben best lelijk zeggen ze. Sorry man.
Gedraag je dan niet als een berggeit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben half Surinaams a lelijkerd
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denken in oplossingen, I like. Dat is ook fucking lekker ja, vooral als 'ie fucking pittig is
.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gedraag je dan niet als een berggeit.
Ik kook ook altijd op m'n dooie gemakquote:![]()
Wordt wel weer 10 uur eten denk ik
Natuurlijk, altijd lui.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Zeker mocro. Luilak.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef Crip het volgende:
Lekker vriendelijk en tolerant zijn we weer vandaag hier.
Goed dat ze haar weave nog niet in had.quote:
Oke, true. Maargoed, ik ben hier nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Alsof we dat hier ooit zijn geweest.
wtf is een weavequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Goed dat ze haar weave nog niet in had.
[..]
Oke, true. Maargoed, ik ben hier nog niet zo lang.
Je hoort daar helemaal niet om te lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef Crip het volgende:
Ik heb hier harder om gelachen dan ik eigenlijk mocht.
[ afbeelding ]
Ik hou echt van droge waardeloze humor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hoort daar helemaal niet om te lachen
Gewoon extensions dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
Trouwens, Prez. Dit is een weave:
[ afbeelding ]
[..]
Ik hou echt van droge waardeloze humor.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herinneringen aan hete nachten in de stal met schaap Ayse.
okquote:
even gefixt voor jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
Oke, tip voor de volgende keer. Nooit meer 4chan browsen
Genoteerd.
jailbait en freaks die hun lul in een menselijke schedel stekenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
Nee, 4chan heeft wel interessante dingen. Niets tegen 4chan.
hmm, misschien toch maar eens kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
jailbait en freaks die hun lul in een menselijke schedel steken
Je hebt 462455 verschillende boards.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
jailbait en freaks die hun lul in een menselijke schedel steken
hahahquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien toch maar eens kijken
Maakt niet uit, allemaal kut.quote:
tfoee kom vechten a kehbaquote:
Gaan je doen dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Zoooo broekje is uit! Klaar voor een topshow
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Zoooo broekje is uit! Klaar voor een topshow
Laat dan maarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh. Oke man. Wie is Johan? Als het over voetbal gaat, laat maar.
Moet wel zeggen dat we doodlachen zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocro's/Allochtonen/Moslims/Alles wat daar tussen zit
Chick, ik doel niet op de vrouwen, want die zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat we doodlachen zijn.
Echt overdreven! Jij bent zeker ghey.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chick, ik doel niet op de vrouwen, want die zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chick, ik doel niet op de vrouwen, want die zijn![]()
![]()
Sws heb ik liever een man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt overdreven! Jij bent zeker ghey.
whutquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws heb ik liever een man.![]()
Maar srs, de vrouwen zijn meestal niet zo leuk.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb maar 1 Marokkaanse vriendin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws heb ik liever een man.![]()
Maar srs, de vrouwen zijn meestal niet zo leuk.
hahahquote:
Met hoofddoek? Daarvan heb ik er maar 1 gezienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
whuter zijn juist vet veel knappe moslima's
Ik doel op karakter pannekoek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
whuter zijn juist vet veel knappe moslima's
kan ik toch niet weten a bezemquote:
Waarom heb jij een fok abo?!quote:
Ze zijn of KK LELIJK of echt to die for.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Oke ik geef wel toe dat Marokkaanse jongens leuker zijn kwa persoonlijkheid. Maar ik ga alsnog niet met ze om.. maar ik heb nooit Marokkaanse vriendinnen gehad ze mogen mij misschien niet
Gewonnen.quote:
Ja dat klopt wel idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en de vrouwen zijn of echt mooi of gewoon kk lelijk.
Wat raarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
maar ik heb nooit Marokkaanse vriendinnen gehad ze mogen mij misschien niet
Heb je die blanken weleens gezienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
Ik zie echt maar weinig lelijke mensen hier in Nederland trouwens.. ik vind niet snel iemand lelijk.
Valt reuze mee man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je die blanken weleens gezien
Backstabbersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Mwah, heb nu wel 2 Marokkaanse meiden waar ik veel contact mee heb.
Wat goed!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Mwah, heb nu wel 2 Marokkaanse meiden waar ik veel contact mee heb.
Haha zo'n gast ken ik ook. Je staat nog te kijken wat ze allemaal nog kunnenquote:
Houd je bek. Ben hier geboren en getogen en spreek hier over blanken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als we dan dan toch zo kut zijn blijf dan gvd eens uit mijn land.
Mooiste mannen hebben donker haar en een donkere baard en zijn lang.quote:
Amsterdamquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooiste mannen hebben donker haar en een donkere baard en zijn lang.![]()
Zie ze hier alleen niet zo vaak
Ik vind mannen met een baard ook het leukst. Ik zie ze veel hier.. moslim broeders.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooiste mannen hebben donker haar en een donkere baard en zijn lang.![]()
Zie ze hier alleen niet zo vaak
Ah oke, anders zou je echt zo'n ''bitchboy'' zijn zoals ze dat in het noorden zeggen.quote:
Als tokkie Nederland een grote bek over allochtonen mag hebben, mogen allochtonen dat ook over ons vind ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als we dan dan toch zo kut zijn blijf dan gvd eens uit mijn land.
Ga dan reizen om ze te regelenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof ik ga reizen om mooie mannen te zien
Wat snap je niet?quote:
ahwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
Blijf gezien worden als een boetelenger in NL.. maar als ik in Marokko ben word ik ook gezien als een buitenlander. Ben nergens op me plekkie.
En waar voel je je thuis?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
Blijf gezien worden als een boetelenger in NL.. maar als ik in Marokko ben word ik ook gezien als een buitenlander. Ben nergens op me plekkie.
Voor jou hebben ze hier in het westen ook een paar leuke namen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind mannen met een baard ook het leukst. Ik zie ze veel hier.. moslim broeders.
[..]
Ah oke, anders zou je echt zo'n ''bitchboy'' zijn zoals ze dat in het noorden zeggen.
Eerlijk gezegd voel ik me in beiden landen niet echt compleet thuis. Tis maar net waar de mensen wonen die je belangrijk vind.quote:
He doe eens even niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lopen deze rond in Amsterdam?
Ja, en nog wel beter ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een fagboysquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
Masallah, wat onze lieve Allah heeft geschapen.
quote:
Jij mag heul geen homo zijn van jouw god.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
Masallah, wat onze lieve Allah heeft geschapen.
Neuh, doel op hun gezicht. Sommige mannen hebben een bepaalde huidskleur + daarbij donker haar.quote:
Haha Turken zijn vaak gay hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij mag heul geen homo zijn van jouw god.
Ik lijk wel wat op die eerste trouwensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh, doel op hun gezicht. Sommige mannen hebben een bepaalde huidskleur + daarbij donker haar.
Arabische vrouwen hebben dat ook, gewoon iets wat ze mooi maakt. Op Marokkanen na dan.
Niet vaker dan mensen uit andere landen, lijkt me.quote:
Ja post pics dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
Laura Vitale is zo'n leuke vrouw he, haar man heeft echt geluk. Onwijs goede kok en ook nog onwijs mooi.
Ik ken je niet, dus zou er niet over kunnen oordelenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op die eerste trouwens
Nou met de vrouwen daar zou het me niets verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet vaker dan mensen uit andere landen, lijkt me.
Ewl nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Koerdische mannen ook mooi.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou met de vrouwen daar zou het me niets verbazen
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef probeer het volgende:
hey deadprez, heb je demon serieus op me afgestuurd?
ahahahahahquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou met de vrouwen daar zou het me niets verbazen
nice, zou rakenquote:
quote:
Nee nog niet gedaan. Meestal latino's, Spanjaarden, Italianen, de weinige knappe nederlanders.quote:
Stiekem ben je jaloers op marokkaanse vrouwen en geip je op marokkaanse mannen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh, doel op hun gezicht. Sommige mannen hebben een bepaalde huidskleur + daarbij donker haar.
Arabische vrouwen hebben dat ook, gewoon iets wat ze mooi maakt. Op Marokkanen na dan.
Ik ga even kotsen. Doei.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan. Meestal latino's, Spanjaarden, Italianen, de weinige knappe nederlanders.
racist ;s ;squote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
ik doe iedereen behalve negers die hoef ik niet ;p ;s
Is dezen haten op belgen toch?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
weetnietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Is dezen haten op belgen toch?
dachtzoquote:
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
en als ik geen nederlanders wil ben ik opeens geen racist zeker ;s ;s
En aziaten die zijn ook niet lekker. Behoave halfbloedjes. Zelfde geld voor blacka's.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Oh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:18 schreef Aiciu het volgende:
Oh trouwens, van die extreem verwijfde hommo's hoef ik sowieso niet.
baard, spieren, tattoos, een mooie kopquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
Over meiden kun je echt eindeloos praten, maar als het op mannen aankomt gaat het maar om 1 ding: BAARD.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
waarom quote je me nou? :S
spieren hoeft niet echt ofzo.. tattoo's ook niet.. zijn kop maakt mij ook niet zo veel uit. Als een man maar verzorgd is.. en humor heeft is alles good.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef Aiciu het volgende:
[..]
baard, spieren, tattoos, een mooie kop
Ik vind van die zweetkutten ook vies, maar daar zal jij dan weer geen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het idd wat vies dat jij je penis in een anus douwt.
Ik douw geen zweetkutjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik vind van die zweetkutten ook vies, maar daar zal jij dan weer geen moeite mee hebben.
als hij maar een piemel heeft TOG xD ;Pquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
spieren hoeft niet echt ofzo.. tattoo's ook niet.. zijn kop maakt mij ook niet zo veel uit. Als een man maar verzorgd is.. en humor heeft is alles good.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
spieren hoeft niet echt ofzo.. tattoo's ook niet.. zijn kop maakt mij ook niet zo veel uit. Als een man maar verzorgd is.. en humor heeft is alles good.
Wow jij bent makkelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Een man zonder piemel mag ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
als hij maar een piemel heeft TOG xD ;P
Ik ben meer iemand die kritisch is kwa innerlijk. Daarom heb ik misschien nooit een vriend gehad.quote:
ik zoek gewoon niet verder dan vriendschappelijk. Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef Aiciu het volgende:
Haha als ik zo zou zijn, moet ik een agenda gaan maken om iedereen af te werken die interesse heeft
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zoek gewoon niet verder dan vriendschappelijk. Lekker makkelijk
Forever alonequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand die kritisch is kwa innerlijk. Daarom heb ik misschien nooit een vriend gehad.
Nee joh, iedereen heeft toch een bepaalde voorkeur kwa uiterlijk. Maar wat uiteindelijk het belangrijkste is voor iemand hangt af per persoon. Uiterlijk is immers het eerste wat je ziet!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Zou willen dat ik uiterlijk niet zo belangrijk vindoppervlakkig weer
Gewoon de juiste persoon tegenkomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Zou willen dat ik uiterlijk niet zo belangrijk vindoppervlakkig weer
Ja weet ik maar ik denk dat ik wel echt heel oppervlakkig ben :pquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen heeft toch een bepaalde voorkeur kwa uiterlijk. Maar wat uiteindelijk het belangrijkste is voor iemand hangt af per persoon. Uiterlijk is immers het eerste wat je ziet!
Gewoon rondslettenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon de juiste persoon tegenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |