Kowed a zehmel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je bi? Als je verliefd kunt worden op het karakter van iemand van het zelfde geslacht of als je je aangetrokken voelt tot iemand? Much complex.
Amsterdamquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso alles en iedereen buiten (Stadsregio) Amsterdam.
Jij mag Shakira een week lang uitwonen mits jij een minuut lang de kont van 2nutz likt. Zou je het doen?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:32 schreef tetouaribo het volgende:
Eey meisje... waarom doe je zo? Hooertjee
Half duits.quote:
Hell the FUCK yeah. Zou z'n anus meepakken alles, toch no homo want Shakiraquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij mag Shakira een week lang uitwonen mits jij een minuut lang de kont van 2nutz likt. Zou je het doen?
kowed a zemmelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hell the FUCK yeah. Zou z'n anus meepakken alles, toch no homo want Shakira.
Het is alleen grappig omdat hij je terug nakt met je eigen joke.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, als hij het zegt is het ineens wel grappig en toen ik het zei niet zeker? Oké.
Nee, Je liep er als een muis in.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, als hij het zegt is het ineens wel grappig en toen ik het zei niet zeker? Oké.
Fakaaaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Che_ hindabuilding
. #OTF #GBE #3HUNNA.
ga a hatchounequote:
Ik zou me met drie penissen tegelijk laten naaien in een darkroom, deepthroaten via een gloryhole en het zaad gorgelen als Listerine en vervolgens iemand z'n prostaat melken om Shakira een week lang uit te wonenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, Je liep er als een muis in.
Aanschouw mij, een weledelijke semi-intellectuele, geïntegreerde doch cultuurwaarderende verkaasde mocroquote:
Ik dacht altijd dat een van je ouders een neger was.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aanschouw mij, een weledelijke semi-intellectuele, geïntegreerde doch cultuurwaarderende verkaasde mocro.
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een van je ouders een neger was.
Wow, gastquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een van je ouders een neger was.
Nee alles behalve dat. Ik vind dat iedereen die praat met faka en een te overdreven accent gestenigd moet worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou me met drie penissen tegelijk laten naaien in een darkroom, deepthroaten via een gloryhole en het zaad gorgelen als Listerine en vervolgens iemand z'n prostaat melken om Shakira een week lang uit te wonen.
Joke's on you.
[..]
Aanschouw mij, een weledelijke semi-intellectuele, geïntegreerde doch cultuurwaarderende verkaasde mocro.
Ik vind jouw ogen eng. Mag ik dat zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alles behalve dat. Ik vind dat iedereen die praat met faka en een te overdreven accent gestenigd moet worden.![]()
Hou van Marokkaan zijn.. maar dat wilt niet zeggen dat je een retard moet zijn.
ja waarom nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jouw ogen eng. Mag ik dat zeggen.
Doen er hier in de omgeving ook veel, terwijl de meerderheid zelfs dialect spreekt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alles behalve dat. Ik vind dat iedereen die praat met faka en een te overdreven accent gestenigd moet worden.![]()
Wat is er nou mis met 'faka'quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jouw ogen eng. Mag ik dat zeggen.
Smooth.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens keer foto zonder dat plamuurzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |