Ik zou me met drie penissen tegelijk laten naaien in een darkroom, deepthroaten via een gloryhole en het zaad gorgelen als Listerine en vervolgens iemand z'n prostaat melken om Shakira een week lang uit te wonenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, Je liep er als een muis in.
Aanschouw mij, een weledelijke semi-intellectuele, geïntegreerde doch cultuurwaarderende verkaasde mocroquote:
Ik dacht altijd dat een van je ouders een neger was.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aanschouw mij, een weledelijke semi-intellectuele, geïntegreerde doch cultuurwaarderende verkaasde mocro.
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een van je ouders een neger was.
Wow, gastquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een van je ouders een neger was.
Nee alles behalve dat. Ik vind dat iedereen die praat met faka en een te overdreven accent gestenigd moet worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou me met drie penissen tegelijk laten naaien in een darkroom, deepthroaten via een gloryhole en het zaad gorgelen als Listerine en vervolgens iemand z'n prostaat melken om Shakira een week lang uit te wonen.
Joke's on you.
[..]
Aanschouw mij, een weledelijke semi-intellectuele, geïntegreerde doch cultuurwaarderende verkaasde mocro.
Ik vind jouw ogen eng. Mag ik dat zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alles behalve dat. Ik vind dat iedereen die praat met faka en een te overdreven accent gestenigd moet worden.![]()
Hou van Marokkaan zijn.. maar dat wilt niet zeggen dat je een retard moet zijn.
ja waarom nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jouw ogen eng. Mag ik dat zeggen.
Doen er hier in de omgeving ook veel, terwijl de meerderheid zelfs dialect spreekt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alles behalve dat. Ik vind dat iedereen die praat met faka en een te overdreven accent gestenigd moet worden.![]()
Wat is er nou mis met 'faka'quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jouw ogen eng. Mag ik dat zeggen.
Smooth.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens keer foto zonder dat plamuurzooi.
Ik ben geen Marokkaan, imbecielquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent donker voor een Marokkaan.
Nofi.
Vraag aandacht met je foto's mskienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
shiit man. Er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou me met drie penissen tegelijk laten naaien in een darkroom, deepthroaten via een gloryhole en het zaad gorgelen als Listerine en vervolgens iemand z'n prostaat melken om Shakira een week lang uit te wonen.
Joke's on you.
[..]
Vraag Pino (Sesamstraat, red.).quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
WAAR KAN IK KLEDING VOOR LANGE MENSEN VINDEN IK WORD HELEMAAL LEIP EN GEK EN MOET ER NORMAAL UITZIEN VOOR EEN SOLLICITATIEGESPREK..
Heb ik genoeg foto's van. Maar zo veel verschil is het niet denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens keer foto zonder dat plamuurzooi.
Haha, klopt!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Doen er hier in de omgeving ook veel, terwijl de meerderheid zelfs dialect spreekt.
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten het maakt me niet uit hoe iemand uit ziet of wat iemand aan doet weetje wie ben ik om te oordelen.. ik draag dan wel abaya maar ik draag wel make-up dus ik vind het niet gepast om te oordelen over iemand op een gemene manier.. misschien doet diegene al moeite ofzo om het te laten. Maar mij gaat het om het gedrag. Ik vind dat je wel normaal moet functioneren in de maatschappij met respect voor elkaar. Je hoeft niet belachelijk te praten om jezelf te verwoorden.. faka is niet erg ofzo maar ik vind het wel lelijk als mensen alleen op die manier praten.. en het helpt je ook niet bij een eventuele baan. Daarbij zeg ik wel dat mijn Nederlands ook niet goed is hoor.. mijn grammatica is bagger maargoed.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met 'faka'. Een (overdreven) accent is wel lelijk ja.
Wat is jouw mening over problemen onder de Marokkaanse jeugd? Integratieproblematiek van oudere Marokkanen? Zina's met een hoofddoek (of geen) met een lading make-up, leggings, veel parfum en accentuerende kleding?
He sesampasta gaat hard. Bredde en thee. Beste ontbijtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent zeker alleen opgegroeid met sesamzaad?
Jij vraagt aandacht/probeert reactie's uit te lokken door je manier van doen. Dus wat probeer je te zeggen?quote:
Ik switch van de smerigste straattaal naar ABN op Jan-Diederik van Evertszoon-niveau in 1,82 secondenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef Crip het volgende:
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten het maakt me niet uit hoe iemand uit ziet of wat iemand aan doet weetje wie ben ik om te oordelen.. ik draag dan wel abaya maar ik draag wel make-up dus ik vind het niet gepast om te oordelen over iemand op een gemene manier.. misschien doet diegene al moeite ofzo om het te laten. Maar mij gaat het om het gedrag. Ik vind dat je wel normaal moet functioneren in de maatschappij met respect voor elkaar. Je hoeft niet belachelijk te praten om jezelf te verwoorden.. faka is niet erg ofzo maar ik vind het wel lelijk als mensen alleen op die manier praten.. en het helpt je ook niet bij een eventuele baan. Daarbij zeg ik wel dat mijn Nederlands ook niet goed is hoor.. mijn grammatica is bagger maargoed.
Tahin. En nee?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent zeker alleen opgegroeid met sesamzaad?
Ik vind de manier waarop jij oordeelt over je eigen generatie best wit, je bent zeker opgegroeid tussen wit?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik genoeg foto's van. Maar zo veel verschil is het niet denk ik.
[..]
Haha, klopt!
[..]
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten het maakt me niet uit hoe iemand uit ziet of wat iemand aan doet weetje wie ben ik om te oordelen.. ik draag dan wel abaya maar ik draag wel make-up dus ik vind het niet gepast om te oordelen over iemand op een gemene manier.. misschien doet diegene al moeite ofzo om het te laten. Maar mij gaat het om het gedrag. Ik vind dat je wel normaal moet functioneren in de maatschappij met respect voor elkaar. Je hoeft niet belachelijk te praten om jezelf te verwoorden.. faka is niet erg ofzo maar ik vind het wel lelijk als mensen alleen op die manier praten.. en het helpt je ook niet bij een eventuele baan. Daarbij zeg ik wel dat mijn Nederlands ook niet goed is hoor.. mijn grammatica is bagger maargoed.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij vraagt aandacht/probeert reactie's uit te lokken door je manier van doen. Dus wat probeer je te zeggen?
Sommige niet..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik switch van de smerigste straattaal naar ABN op Jan-Diederik van Evertszoon-niveau in 1,82 seconden.
Waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tahin. En nee?
[..]
Ik vind de manier waarop jij oordeelt over je eigen generatie best wit, je bent zeker opgegroeid tussen wit?
[quote]quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we dWc binnenkort maar eens een onsje eigenwaarde cadeau doen?
Op vrijdag 31 januari 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Braddie bij je ontbijtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
He sesampasta gaat hard. Bredde en thee. Beste ontbijt
Ze Piquert er niet over, denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zou er stiekem ook veel voor doen. Maar niet voor een week oppervlakkige seks. Ik ga gelijk voor die zwangerschap en huwelijk.
Eigenlijk heb ik geen zin om te antwoordenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige niet..
[..]
Waarom vind je dat?
Overal gek?!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar kan ik nou die manti vinden in Amsterdam?
Ik snap hem! Pique! Ik lach me een hoedje!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze Piquert er niet over, denk ik.
Oh srs? Heb je geen adresje dat standaard goed is dan, liefst thuisbezorgdquote:
Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik snap hem! Pique! Ik lach me een hoedje!
Heb eigenlijk geen zin om picca te postenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen zin om te antwoordenSorry. Post je pica nou.
[..]
Overal gek?!
http://img54.imageshack.us/img54/8371/sanstitre2fz.jpg (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij vraagt aandacht/probeert reactie's uit te lokken door je manier van doen. Dus wat probeer je te zeggen?
Ben je serieus, want dan wil ik best zoeken, anders niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh srs? Heb je geen adresje dat standaard goed is dan, liefst thuisbezorgd.
[..]
Haha. Kowed a zemmel.
Zeker mocro. Luilak.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen zin om picca te postenSorry.
![]()
Ik ga even film kijken!
Ik heb gehoord jij bent borderliner.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je serieus, want dan wil ik best zoeken, anders niet.
[..]
Zeker mocro. Luilak.
Ja, liefst in Amsterdam Zuidquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je serieus, want dan wil ik best zoeken, anders niet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ http://img54.imageshack.us/img54/8371/sanstitre2fz.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:
Ziek in mn hoofd idd. Heb af en toe dromen over mensen wiens nek ik in mijn hand heb terwijl ik in mijn andere hand een slagersmes heb.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord jij bent borderliner.
http://bestellen.restaurantelmas.nl/quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, liefst in Amsterdam Zuid.
[..]
[ afbeelding ]
ewa jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Oh you wish. Ik zag je reactie niet eens toen ik ging posten. Doei gap.
[..]
Ziek in mn hoofd idd. Heb af en toe dromen over mensen wiens nek ik in mijn hand heb terwijl ik in mijn andere hand een slagersmes heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |