Meer kwaliteit, ja. Maar het is zo verschrikkelijk defensief.quote:
Sassuolo tegen Cagliari, de avond van je levenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Prachtig man. Op wedstrijden van Juventus na dan, dat is toneel.
Het klinkt vriendelijk en warmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Belgie is wel oke. Alleen jullie accent is gay.
Niets mis met een zachte gquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Belgie is wel oke. Alleen jullie accent is gay.
Dat wel.. als ik het ga vergelijken met ons accent (limburg). Alleen sommige woorden vind ik echt not done.quote:
Klopt heb er zelf ook een.quote:
Die heb je in iedere competitie. Of zit jij klaar voor Norwich - Fulham, Elche - Granada of Eintracht Braunschweig tegen Freiburg?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Sassuolo tegen Cagliari, de avond van je leven.
Valt wel mee. Hoe zeg je eigenlijk lesbie in het marokkaans? Dat heb ik nog noooit gehoord.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Zie je wel echt een zemmer opmerking.
Nee, ik zit zelden klaar voor voetbalwedstrijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heb je in iedere competitie. Of zit jij klaar voor Norwich - Fulham, Elche - Granada of Eintracht Braunschweig tegen Freiburg?
Maar wanneer ben je bi? Als je verliefd kunt worden op het karakter van iemand van het zelfde geslacht of als je je aangetrokken voelt tot iemand? Much complex.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Je kan je 'heterogehalte' sowieso niet uitdrukken in procenten, je bent het of je bent het niet. Ben je '99% hetero', ben je gewoon bi.
Uit welk deel kom je? Want niet alles klinkt lelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat wel.. als ik het ga vergelijken met ons accent (limburg). Alleen sommige woorden vind ik echt not done.
Ik weet niet wat erger is, maar het is allebei homo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je bi? Als je verliefd kunt worden op het karakter van iemand van het zelfde geslacht of als je je aangetrokken voelt tot iemand? Much complex.
Ik vroeg het aan me moeder maar ze weet het niet. Me zus zei heel droog: Zemla.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hoe zeg je eigenlijk lesbie in het marokkaans? Dat heb ik nog noooit gehoord.
Als je je seksueel aangetrokken voelt, denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je bi? Als je verliefd kunt worden op het karakter van iemand van het zelfde geslacht of als je je aangetrokken voelt tot iemand? Much complex.
Zitterd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Uit welk deel kom je? Want niet alles klinkt lelijk.
Waarom zou ik dat doen?quote:
Dat is het hem. Niemand kan voor je bepalen of je zemmel bent behalve jij zelf.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als je je seksueel aangetrokken voelt, denk ik
Dat is handiger dan het gordijn op zo'n dolle duikavond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |