Thanks a aşkım.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://bestellen.restaurantelmas.nl/
http://www.thuisbezorgd.nl/nnb-amsterdam
Hier deze twee alvast.
Hoe maakt jouw mama haar kippenvleugels klaar, vraag eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuz, alsof ik dat niet vaak was.
Ambiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe maakt jouw mama haar kippenvleugels klaar, vraag eens
C'mon son, alsof ik die recepten niet kan dromenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe maakt jouw mama haar kippenvleugels klaar, vraag eens
Ja en dat zeg ik over Zwolle tegen Breda.. Maar een Genoa-Samp ga ik wel voor zitten hoor!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Meer kwaliteit, ja. Maar het is zo verschrikkelijk defensief.
[..]
Sassuolo tegen Cagliari, de avond van je leven.
Ok, heb nu alleen knoflook, zout, peper en hete kruiden.. En heb een uur om te marineren. Will that do?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon son, alsof ik die recepten niet kan dromen.
Kip, 1 of 2 nachten marineren in geperste knoflook, geraspte gember, zout, peper en ingredient X. Bakken in zonnebloemolie.
Ja, geen ramp, zou wel in de koelkast stoppen om in te laten trekken danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok, heb nu alleen knoflook, zout, peper en hete kruiden.. En heb een uur om te marineren. Will that do?
Oke, ga ik doen. Daarna oven of koekepan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, geen ramp, zou wel in de koelkast stoppen om in te laten trekken dan.
Eerst pijpenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zullen we mijn droom eens echt laten worden?
[ afbeelding ]
Ik zou oven doen, kan je nog halverwege extra marinade eroverheen gooien aangezien je niet lang hebt laten intrekken. Brocolli zou ik gewoon beetgaar koken en zelf een bechamelsausje maken, als je nog (geraspte) kaas hebt kan je dat erdoorheen roeren tot het gesmolten is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, ga ik doen. Daarna oven of koekepan?
Heb ook nog brocolli.. Hoe zal ik dat maken? Ik weet tis hinderlijk wat ik hier vraag, maar ben inspiratieloos. Evenals google zoekresultaten.
Omnomnom. Thanksquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou oven doen, kan je nog halverwege extra marinade eroverheen gooien aangezien je niet lang hebt laten intrekken. Brocolli zou ik gewoon beetgaar koken en zelf een bechamelsausje maken, als je nog (geraspte) kaas hebt kan je dat erdoorheen roeren tot het gesmolten is.
Moet je per se kenbaar maken dat je een Marokkaan bent van kleine lengte? Per se stoere woorden gebruiken om ook maar enigszins iets voor te stellen?quote:
Zie edit ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omnomnom. ThanksGa dit zo maar maken.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef tetouaribo het volgende:
Door deze verhalen krijg ik zin in Surinaams eten. Lekkere nasi met kippenpootjes.
Alsjeblieft zeg. Jij zit hier te dreigen. Als ik dan toch dood moet wil ik op zijn minst een ippa van te voren. Tenzij je echt zo lelijk bent als je overkomtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omnomnom. ThanksGa dit zo maar maken.
[..]
Moet je per se kenbaar maken dat je een Marokkaan bent van kleine lengte? Per se stoere woorden gebruiken om ook maar enigszins iets voor te stellen?
Houd jij het maar bij je schaap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef tetouaribo het volgende:
Door deze verhalen krijg ik zin in Surinaams eten. Lekkere nasi met kippenpootjes.
Geen melk. Fuck. http://safranaargana.blog(...)li-in-deegjasje.html Dit dan maarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zie edit ook. Ik kom ook knagen, tot zo
.
Ik ben best lelijk zeggen ze. Sorry man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Jij zit hier te dreigen. Als ik dan toch dood moet wil ik op zijn minst een ippa van te voren. Tenzij je echt zo lelijk bent als je overkomt
Denken in oplossingen, I likequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Geen melk. Fuck. http://safranaargana.blog(...)li-in-deegjasje.html Dit dan maar
Ik ben half Surinaams a lelijkerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houd jij het maar bij je schaap.
[..]
Geen melk. Fuck. http://safranaargana.blog(...)li-in-deegjasje.html Dit dan maar
[..]
Ik ben best lelijk zeggen ze. Sorry man.
Gedraag je dan niet als een berggeit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben half Surinaams a lelijkerd
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denken in oplossingen, I like. Dat is ook fucking lekker ja, vooral als 'ie fucking pittig is
.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gedraag je dan niet als een berggeit.
Ik kook ook altijd op m'n dooie gemakquote:![]()
Wordt wel weer 10 uur eten denk ik
Natuurlijk, altijd lui.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je serieus, want dan wil ik best zoeken, anders niet.
[..]
Zeker mocro. Luilak.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef Crip het volgende:
Lekker vriendelijk en tolerant zijn we weer vandaag hier.
Goed dat ze haar weave nog niet in had.quote:
Oke, true. Maargoed, ik ben hier nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Alsof we dat hier ooit zijn geweest.
wtf is een weavequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Goed dat ze haar weave nog niet in had.
[..]
Oke, true. Maargoed, ik ben hier nog niet zo lang.
Je hoort daar helemaal niet om te lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef Crip het volgende:
Ik heb hier harder om gelachen dan ik eigenlijk mocht.
[ afbeelding ]
Ik hou echt van droge waardeloze humor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hoort daar helemaal niet om te lachen
Gewoon extensions dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
Trouwens, Prez. Dit is een weave:
[ afbeelding ]
[..]
Ik hou echt van droge waardeloze humor.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herinneringen aan hete nachten in de stal met schaap Ayse.
okquote:
even gefixt voor jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
Oke, tip voor de volgende keer. Nooit meer 4chan browsen
Genoteerd.
jailbait en freaks die hun lul in een menselijke schedel stekenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
Nee, 4chan heeft wel interessante dingen. Niets tegen 4chan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |