abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136164591
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet. :{ hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
pi_136164621
TS heeft rood haar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136164638
Welkom in de echte wereld. Lekker fucken boeiend, als je er geen last van hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136164654
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
pi_136164668
Herkenbare klacht.
Altijd als er iets gebeurd waar anderen hysterisch vrolijk of boos van worden ligt mijn persoonlijke interesse erg laag en lijk ik emotioneel murw geslagen.
pi_136164683
Supergirls don't cry
pi_136164743
Mag ik je hamster hebben TS?
Corporate translator
pi_136164773
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
pi_136164787
Tevens dagboektopic :')
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:23:12 #10
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_136164801
TS is koud en gevoelloos
pi_136164820
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
Hmm dit is iets on over na te denken
pi_136164834
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:23 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Hmm dit is iets on over na te denken
Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.
pi_136164872
Ts is dik
pi_136164900
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.
Ik maak het onmogelijke mogelijk
pi_136164909
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
Zo zit het gewoon - zo ist das leben.

oplossing: neuken alsof het leven niet belangrijk is.

terechte klacht. of het moet zijn dat je mijn tip opvolgt.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:26:30 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_136164912
Arme TS ;( Nja, gelukkig ben je niet computerloos (:
pi_136164913
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef BozeHaas het volgende:
Ts is dik
Je zusje ook
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:26:49 #18
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136164920
Hoi Spock!

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136164934
Misschien zorgen dat je een interessanter leven hebt dan alleen beetje fokken ;)
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:27:10 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_136164935
Who cares? Als je echt zo emoloos was dan maakte je geen topic erover aan want wat boeit jou dat wat een ander allemaal voelt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_136164936
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik maak het onmogelijke mogelijk
Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.
pi_136164946
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef Nikonlover het volgende:
Arme TS ;( Nja, gelukkig ben je niet computerloos (:
Ik heb niet eens een computer ;( ;( Alleen een iPhone en een halfgare laptop
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:28:20 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_136164970
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een computer ;( ;( Alleen een iPhone en een halfgare laptop
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
pi_136164994
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.
Mijn vriendje heeft me gister best wel verwend met aandacht
pi_136165002
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Je zusje ook
Zit in de familie laat haar.
pi_136165007
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Mijn vriendje heeft me gister best wel verwend met aandacht
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:29:51 #27
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136165013
Wordt je ook nooit kwaad om iets?
Lach je ooit?

er zijn verschillende emoties. En hoe ouder je wordt, hoe meer "herinneringen" je erbij krijgt.
Dat vormt je.

Zo nu is het bijna weekend en kan ik niet meer serieus reageren.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136165021
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en maken _O- Ook weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.

Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
pi_136165041
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef MAHL het volgende:
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en maken _O- Ook weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.

Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
Jij bent rechts extremist..
pi_136165076
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef MAHL het volgende:
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en maken _O- Ook weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.

Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
Foto's maken tijdens het uitgaan is ook gewoon :') waardig
pi_136165261
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij bent rechts extremist..
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:38:55 #32
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136165282
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij ik kloot maar wat aan.
Mag ik jou eens goed vaginaal penetreren? Ik denk dat je leven een stuk leuker wordt dan.
En altijd het laatste woord.
pi_136165286
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef jpg97 het volgende:
>>>>>>Wordt<<<<<<< je ook nooit kwaad om iets?
Lach je ooit?

er zijn verschillende emoties. En hoe ouder je wordt, hoe meer "herinneringen" je erbij krijgt.
Dat vormt je.

Zo nu is het bijna weekend en kan ik niet meer serieus reageren.
Ja ik word best kwaad als iemand WORDT gebruikt waar het WORD moet zijn
pi_136165293
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij bent fan ja?
pi_136165356
Bijna weeeeeeeekkkeeeeeeeennnddddd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:45:04 #36
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136165470
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:39 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ja ik word best kwaad als iemand WORDT gebruikt waar het WORD moet zijn
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136165629
Ik wordt boos van deze topic.
pi_136165744
Ik weet niet wat ik hier mee aan moet.
Beetje koud en nietszeggend topic.
Digo
  Forum Admin vrijdag 31 januari 2014 @ 12:03:05 #39
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_136165969
* Pharkus haalt schouders op
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:11:33 #40
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_136166185
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Mag ik jou eens goed vaginaal penetreren? Ik denk dat je leven een stuk leuker wordt dan.
Emotieloos neuken is meer iets voor mannen.

Maar ik ben het met je eens.
....
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:14:03 #41
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_136166244
TS is een emotieloos stukje zenuwen :')
Graag op anoniem
pi_136166287
Pics van je emotieloze hoofd?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:33:43 #43
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_136166721
Zolang je mond en kutje maar warm zijn, zie ik met jouw fobo geen probleem.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
pi_136166777
Gooi jezelf voor een tr...

Neem een paar pillen, dan voel je je vast weer beter.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:53:45 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136167198
Je hebt jezelf zo gemaakt, SG... door met al die foute mannen het bed te delen en geen grenzen te bepalen in wat je zelf wil.
En nu... in deze tijd zie je dat dus terug. Een emotieloze, uitgewoonde en koude feeks met aandachttekort.
:)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:56:03 #46
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136167264
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:03 schreef Pharkus het volgende:
* Pharkus haalt schouders op
* Spongeboss masseert de schouders van Pharkus.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136167641
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt jezelf zo gemaakt, SG... door met al die foute mannen het bed te delen en geen grenzen te bepalen in wat je zelf wil.
En nu... in deze tijd zie je dat dus terug. Een emotieloze, uitgewoonde en koude feeks met aandachttekort.
:)
Welke mannen, ik ben maagd
pi_136167725
Jouw leven is ook niets waard
Eens met wat hierboven staat
pi_136167832
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Welke mannen, ik ben maagd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:18:32 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136167875
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Welke mannen, ik ben maagd
Zelfs bipsmaagd zou ik niet geloven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:25:52 #51
348347 djgrasveld
Official Fuckbuddy
pi_136168111
TS is lelijk en kan er niet tegen haar eigen terug te zien op foto's. Daarnaast is TS dik zonder dat ze lijdt aan diabetes.
geen shampoo maar ik zit in haar
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:26:14 #52
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_136168122
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_136168341
Helaas pindakaas.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_136168410
Ik ben altijd blij
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136168602
Leven met emoties is leuker dan zonder. Maar het moet ook weer niet te gek worden. Dat je bijvoorbeeld gelijk ontploft als de computer een keertje iets trager is dan normaal. Of als je verdrietig word als je een stuk worst doormidden snijdt.
pi_136169472
Ik zou jou eens even emotieloos uit elkaar trekken vannacht..
pi_136169640
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Onzin.
pi_136169716
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef Skv het volgende:
TS heeft paars haar.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:57:59 #59
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136171520
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet. :{ hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
Heb je autisme? Serieuze vraag.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:58:50 #60
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136171551
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Leven met emoties is leuker dan zonder. Maar het moet ook weer niet te gek worden. Dat je bijvoorbeeld gelijk ontploft als de computer een keertje iets trager is dan normaal. Of als je verdrietig word als je een stuk worst doormidden snijdt.
Ligt er maar net aan welke worst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136171931
TS heeft geen ziel.

Kom mij pijpen TS.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_136172013
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
pi_136172193
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:19:08 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136172221
Wacht, TS is alcoholist?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:25:10 #65
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136172424
Ik heb het ook
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:28:36 #66
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136172532
Ik ben blij dat ik bijv. foto's heb van mijn verblijf in Nieuw-Zeeland. Ik denk er nog vaak aan terug. Bepaalde dingen in je leven maken gewoon indruk. Voor mij is dit er een. Zou zo terug gaan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136172558
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet. :{ hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
Net als de terminator. Wees blij.
pi_136172582
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben blij dat ik bijv. foto's heb van mijn verblijf in Nieuw-Zeeland. Ik denk er nog vaak aan terug. Bepaalde dingen in je leven maken gewoon indruk. Voor mij is dit er een. Zou zo terug gaan.
Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XD
pi_136173392
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:00:57 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136173576
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XD
:') :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:02:31 #71
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136175581
Ahhhhh weer een kuttopic van TS het begint inmiddels allemaal de emotie 'irritatie' op te roepen.

Tevens TS heeft geen herinneringen. :')
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:04:25 #72
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136175631
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_136175806
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:04 schreef wickedmen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_136176409
Moet zeggen dat ik weinig last heb van emoties.
pi_136176891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Heb je autisme? Serieuze vraag.
geen idee. ik heb in ieder geval nooit dat labeltje gekregen :')
pi_136176907
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef Skv het volgende:
TS heeft rood haar.
En geen hersens.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:53:12 #77
395200 deadprez
One more rail
pi_136176921
emoties zijn sws voor bitchbois
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136176933
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
ik drink geen alcohol

quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Wacht, TS is alcoholist?
ik drink geen alcohol
pi_136176939
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
emoties zijn sws voor bitchbois
O+
pi_136176941
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
emoties zijn sws voor bitchbois
En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen _O-
pi_136176952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik drink geen alcohol

[..]

ik drink geen alcohol
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he o|O
pi_136176955
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

wat :')
pi_136176967
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he o|O
Ik ben maagd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:55:13 #84
395200 deadprez
One more rail
pi_136176976
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen _O-
Dat valt ook onder bitchbois.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136176980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
_O_
pi_136177005
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik ben maagd
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha _O- _O-
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136177009
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat valt ook onder bitchbois.
Uiteraard, even wat biertjes erbij koud leggen die de vrouw heeft gekocht voor mij :7
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:59:21 #88
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136177106
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:56 schreef eend112 het volgende:

[..]

HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha _O- _O-
:')
pi_136177151
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

:')
Ik geloof het niet hoor
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136179695
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

[..]

wat :')
Ja weet ik veel lopen steeds meer paarsharige mongooltjes rond.
pi_136179814
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik ben maagd
haha, kk nerdje :')
pi_136181297
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

haha, kk nerdje :')
ik ben er trots op
pi_136181359
Een vrouw zonder emoties? Volgens mij was het gras ook groen vandaag.
pi_136181441
pi_136181713
Terechte klacht, maar je kunt je er ook lekker superieur mee voelen en bedenken dat die andere mensen instabiele borderliners zijn. Ik bedoel, ze posten om een reden in r&p toch?
Ga weg
pi_136182243
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:19 schreef Bunnyfluff het volgende:
Supergirls don't cry
Supergirls just fly
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:29:23 #97
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136182625
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij ik kloot maar wat aan.
Soms heb je als mens weleens momenten in het leven dat je even aan het verleden denkt, aan van alles kan dat dan zijn.
Maar foto's hebben van allerlei dingen uit het verleden doet mij zelf ook niet zoveel eigenlijk.
Herinneringen soms, maar sta er dan ook niet te lang bij stil.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136182820
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:55 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik ben er trots op
Emotie gespot.
pi_136182849
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Emotie gespot.
vieze HOER
pi_136183039
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:34 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

vieze HOER
TR gespot.

pi_136184567
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef Rodawa het volgende:

[..]

TR gespot.

[ afbeelding ]
ok
pi_136188195
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef Skv het volgende:
TS heeft rood haar.
pi_136188747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Hangwang het volgende:

[..]

Geen ginger
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:26:29 #104
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136192210
Update: TS ging net 1 uur geleden ragend en jankend uit onze lieve WA KLB SC omdat ik wat stoute niet zo lieve woordjes zei. :D
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:29:32 #105
395200 deadprez
One more rail
pi_136192333
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef wickedmen het volgende:
Update: TS ging net 1 uur geleden ragend en jankend uit onze lieve WA KLB SC omdat ik wat stoute niet zo lieve woordjes zei. :D
Niemand geeft een neuk.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136192369
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef wickedmen het volgende:
Update: TS ging net 1 uur geleden ragend en jankend uit onze lieve WA KLB SC omdat ik wat stoute niet zo lieve woordjes zei. :D
Ben je nu trots op jezelf?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136192492
Ahuhahahaha zemmwls !!
pi_136192496
Rock bottom, dit topic is het.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:34:33 #109
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136192549
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:30 schreef eend112 het volgende:

[..]

Ben je nu trots op jezelf?
Nee, waaruit concludeert Eend dat?
pi_136192632
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nee, waaruit concludeert Eend dat?
De " :D " zet te toon van de zin in dit geval.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136192655
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:33 schreef chroestjov het volgende:
Rock bottom, dit topic is het.
vuistdiep vriendje vuistdiep
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:37:01 #112
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136192665
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef eend112 het volgende:

[..]

De " :D " zet te toon van de zin in dit geval.
:'(
pi_136192682
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef wickedmen het volgende:

[..]

:'(
Maar wat heb je gezegd dan kill?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:39:19 #114
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136192774
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef eend112 het volgende:

[..]

Maar wat heb je gezegd dan kill?
Is prive G.
pi_136192839
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Is prive G.
Als je haar nu aan het huilen hebt gemaakt he DAN KAN JE BETER VAST JE TANDEN GAAN NUMMEREN!!!!!
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:42:32 #116
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136192894
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef eend112 het volgende:

[..]

Als je haar nu aan het huilen hebt gemaakt he DAN KAN JE BETER VAST JE TANDEN GAAN NUMMEREN!!!!!
Het zou mijn geilste fantasieën waar maken.
pi_136193806
blonde kom pyp0nnnn
pi_136193822
suck my cock dry oh yeahhhhbbbyyyy
pi_136194358
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
(...) Ik ben een koud en emotieloos persoon dat (...)
:')
pi_136198507
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef Trollscience het volgende:

[..]

:')
Kut. Ik voel me vies..
  Forum Admin zaterdag 1 februari 2014 @ 10:08:32 #121
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_136198893
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 09:42 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Kut. Ik voel me vies..
Ga douchen
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 10:10:43 #122
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136198928
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 09:42 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Kut. Ik voel me vies..
Zit nu te genieten van een heerlijke koffiekoek. Tot gauw dan ga ik je advies geven als je serieus r en p topic maakt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136199668
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 10:10 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Zit nu te genieten van een heerlijke koffiekoek. Tot gauw dan ga ik je advies geven als je serieus r en p topic maakt.
Advies voor wat
  zaterdag 1 februari 2014 @ 11:04:26 #124
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136199794
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 10:58 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Advies voor wat
Emoties terug te krijgen uiteraard.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136199920
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:04 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Emoties terug te krijgen uiteraard.
Ik wil ze niet
  zaterdag 1 februari 2014 @ 11:10:07 #126
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136199924
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:09 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik wil ze niet
Waarom klagen dan?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136199943
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:10 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Waarom klagen dan?
Omdat dit
KLB is?
  zaterdag 1 februari 2014 @ 11:12:46 #128
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136199993
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Omdat dit
KLB is?
Ja maar je moet dan wel ook echt een klacht hebben als jij een klacht maakt over iets wat jou niet eens uitmaakt is het geen klacht, een klacht is iets waar onvrede bij is...
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136200334
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
pi_136201921
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:12 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja maar je moet dan wel ook echt een klacht hebben als jij een klacht maakt over iets wat jou niet eens uitmaakt is het geen klacht, een klacht is iets waar onvrede bij is...
saai
pi_136202609
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:27 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

saai
!!
wicked boy loopt over je te roddelen !!
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136202805
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:53 schreef eend112 het volgende:

[..]

!!
wicked boy loopt over je te roddelen !!
nou en man :') hij weet hoe ik over hem denk
pi_136205140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

nou en man :') hij weet hoe ik over hem denk
PVV toch
pi_136205302
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

nou en man :') hij weet hoe ik over hem denk
O sorry hoor
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136330363
Sex helpt met dit soort problemen, TS.
pi_136330870
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef Skv het volgende:
TS heeft rood haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')