quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.
Je bent dus niet emotieloos.
Slotje.
Hmm dit is iets on over na te denkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.
Je bent dus niet emotieloos.
Slotje.
Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm dit is iets on over na te denken
Ik maak het onmogelijke mogelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.
Zo zit het gewoon - zo ist das leben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mijik kloot maar wat aan.
Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik maak het onmogelijke mogelijk
Ik heb niet eens een computerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef Nikonlover het volgende:
Arme TSNja, gelukkig ben je niet computerloos (:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een computer![]()
Alleen een iPhone en een halfgare laptop
Mijn vriendje heeft me gister best wel verwend met aandachtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft me gister best wel verwend met aandacht
Jij bent rechts extremist..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef MAHL het volgende:
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en makenOok weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.
Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
Foto's maken tijdens het uitgaan is ook gewoonquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef MAHL het volgende:
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en makenOok weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.
Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
Mag ik jou eens goed vaginaal penetreren? Ik denk dat je leven een stuk leuker wordt dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij ik kloot maar wat aan.
Ja ik word best kwaad als iemand WORDT gebruikt waar het WORD moet zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef jpg97 het volgende:
>>>>>>Wordt<<<<<<< je ook nooit kwaad om iets?
Lach je ooit?
er zijn verschillende emoties. En hoe ouder je wordt, hoe meer "herinneringen" je erbij krijgt.
Dat vormt je.
Zo nu is het bijna weekend en kan ik niet meer serieus reageren.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik word best kwaad als iemand WORDT gebruikt waar het WORD moet zijn
Emotieloos neuken is meer iets voor mannen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mag ik jou eens goed vaginaal penetreren? Ik denk dat je leven een stuk leuker wordt dan.
* Spongeboss masseert de schouders van Pharkus.quote:
Welke mannen, ik ben maagdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt jezelf zo gemaakt, SG... door met al die foute mannen het bed te delen en geen grenzen te bepalen in wat je zelf wil.
En nu... in deze tijd zie je dat dus terug. Een emotieloze, uitgewoonde en koude feeks met aandachttekort.
Zelfs bipsmaagd zou ik niet geloven.quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Heb je autisme? Serieuze vraag.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet.hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mijik kloot maar wat aan.
Ligt er maar net aan welke worst.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Leven met emoties is leuker dan zonder. Maar het moet ook weer niet te gek worden. Dat je bijvoorbeeld gelijk ontploft als de computer een keertje iets trager is dan normaal. Of als je verdrietig word als je een stuk worst doormidden snijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Net als de terminator. Wees blij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet.hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mijik kloot maar wat aan.
Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XDquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben blij dat ik bijv. foto's heb van mijn verblijf in Nieuw-Zeeland. Ik denk er nog vaak aan terug. Bepaalde dingen in je leven maken gewoon indruk. Voor mij is dit er een. Zou zo terug gaan.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XD
geen idee. ik heb in ieder geval nooit dat labeltje gekregenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je autisme? Serieuze vraag.
ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
ik drink geen alcoholquote:
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol
[..]
ik drink geen alcohol
Ik ben maagdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he
Dat valt ook onder bitchbois.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha![]()
Ik geloof het niet hoorquote:
Soms heb je als mens weleens momenten in het leven dat je even aan het verleden denkt, aan van alles kan dat dan zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij ik kloot maar wat aan.
Niemand geeft een neuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef wickedmen het volgende:
Update: TS ging net 1 uur geleden ragend en jankend uit onze lieve WA KLB SC omdat ik wat stoute niet zo lieve woordjes zei.
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef wickedmen het volgende:
Update: TS ging net 1 uur geleden ragend en jankend uit onze lieve WA KLB SC omdat ik wat stoute niet zo lieve woordjes zei.
De "quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee, waaruit concludeert Eend dat?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
De "" zet te toon van de zin in dit geval.
Maar wat heb je gezegd dan kill?quote:
Als je haar nu aan het huilen hebt gemaakt he DAN KAN JE BETER VAST JE TANDEN GAAN NUMMEREN!!!!!quote:
Het zou mijn geilste fantasieën waar maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je haar nu aan het huilen hebt gemaakt he DAN KAN JE BETER VAST JE TANDEN GAAN NUMMEREN!!!!!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
(...) Ik ben een koud en emotieloos persoon dat (...)
Zit nu te genieten van een heerlijke koffiekoek. Tot gauw dan ga ik je advies geven als je serieus r en p topic maakt.quote:
Advies voor watquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zit nu te genieten van een heerlijke koffiekoek. Tot gauw dan ga ik je advies geven als je serieus r en p topic maakt.
Emoties terug te krijgen uiteraard.quote:
Ik wil ze nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Emoties terug te krijgen uiteraard.
Waarom klagen dan?quote:
Ja maar je moet dan wel ook echt een klacht hebben als jij een klacht maakt over iets wat jou niet eens uitmaakt is het geen klacht, een klacht is iets waar onvrede bij is...quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.
Je bent dus niet emotieloos.
Slotje.
saaiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar je moet dan wel ook echt een klacht hebben als jij een klacht maakt over iets wat jou niet eens uitmaakt is het geen klacht, een klacht is iets waar onvrede bij is...
!!quote:
nou en manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
!!
wicked boy loopt over je te roddelen !!
PVV tochquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nou en manhij weet hoe ik over hem denk
O sorry hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nou en manhij weet hoe ik over hem denk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |