abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136164591
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet. :{ hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
pi_136164621
TS heeft rood haar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136164638
Welkom in de echte wereld. Lekker fucken boeiend, als je er geen last van hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136164654
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
pi_136164668
Herkenbare klacht.
Altijd als er iets gebeurd waar anderen hysterisch vrolijk of boos van worden ligt mijn persoonlijke interesse erg laag en lijk ik emotioneel murw geslagen.
pi_136164683
Supergirls don't cry
pi_136164743
Mag ik je hamster hebben TS?
Corporate translator
pi_136164773
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
pi_136164787
Tevens dagboektopic :')
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:23:12 #10
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_136164801
TS is koud en gevoelloos
pi_136164820
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
Hmm dit is iets on over na te denken
pi_136164834
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:23 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Hmm dit is iets on over na te denken
Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.
pi_136164872
Ts is dik
pi_136164900
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.
Ik maak het onmogelijke mogelijk
pi_136164909
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
Zo zit het gewoon - zo ist das leben.

oplossing: neuken alsof het leven niet belangrijk is.

terechte klacht. of het moet zijn dat je mijn tip opvolgt.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:26:30 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_136164912
Arme TS ;( Nja, gelukkig ben je niet computerloos (:
pi_136164913
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef BozeHaas het volgende:
Ts is dik
Je zusje ook
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:26:49 #18
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136164920
Hoi Spock!

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136164934
Misschien zorgen dat je een interessanter leven hebt dan alleen beetje fokken ;)
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:27:10 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_136164935
Who cares? Als je echt zo emoloos was dan maakte je geen topic erover aan want wat boeit jou dat wat een ander allemaal voelt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_136164936
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik maak het onmogelijke mogelijk
Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.
pi_136164946
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef Nikonlover het volgende:
Arme TS ;( Nja, gelukkig ben je niet computerloos (:
Ik heb niet eens een computer ;( ;( Alleen een iPhone en een halfgare laptop
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:28:20 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_136164970
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een computer ;( ;( Alleen een iPhone en een halfgare laptop
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
pi_136164994
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.
Mijn vriendje heeft me gister best wel verwend met aandacht
pi_136165002
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Je zusje ook
Zit in de familie laat haar.
pi_136165007
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Mijn vriendje heeft me gister best wel verwend met aandacht
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:29:51 #27
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136165013
Wordt je ook nooit kwaad om iets?
Lach je ooit?

er zijn verschillende emoties. En hoe ouder je wordt, hoe meer "herinneringen" je erbij krijgt.
Dat vormt je.

Zo nu is het bijna weekend en kan ik niet meer serieus reageren.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136165021
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en maken _O- Ook weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.

Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
pi_136165041
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef MAHL het volgende:
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en maken _O- Ook weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.

Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
Jij bent rechts extremist..
pi_136165076
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef MAHL het volgende:
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en maken _O- Ook weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.

Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
Foto's maken tijdens het uitgaan is ook gewoon :') waardig
pi_136165261
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij bent rechts extremist..
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:38:55 #32
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136165282
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij ik kloot maar wat aan.
Mag ik jou eens goed vaginaal penetreren? Ik denk dat je leven een stuk leuker wordt dan.
En altijd het laatste woord.
pi_136165286
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef jpg97 het volgende:
>>>>>>Wordt<<<<<<< je ook nooit kwaad om iets?
Lach je ooit?

er zijn verschillende emoties. En hoe ouder je wordt, hoe meer "herinneringen" je erbij krijgt.
Dat vormt je.

Zo nu is het bijna weekend en kan ik niet meer serieus reageren.
Ja ik word best kwaad als iemand WORDT gebruikt waar het WORD moet zijn
pi_136165293
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij bent fan ja?
pi_136165356
Bijna weeeeeeeekkkeeeeeeeennnddddd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:45:04 #36
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136165470
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:39 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ja ik word best kwaad als iemand WORDT gebruikt waar het WORD moet zijn
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136165629
Ik wordt boos van deze topic.
pi_136165744
Ik weet niet wat ik hier mee aan moet.
Beetje koud en nietszeggend topic.
Digo
  Forum Admin vrijdag 31 januari 2014 @ 12:03:05 #39
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_136165969
* Pharkus haalt schouders op
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:11:33 #40
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_136166185
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Mag ik jou eens goed vaginaal penetreren? Ik denk dat je leven een stuk leuker wordt dan.
Emotieloos neuken is meer iets voor mannen.

Maar ik ben het met je eens.
....
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:14:03 #41
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_136166244
TS is een emotieloos stukje zenuwen :')
Graag op anoniem
pi_136166287
Pics van je emotieloze hoofd?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:33:43 #43
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_136166721
Zolang je mond en kutje maar warm zijn, zie ik met jouw fobo geen probleem.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
pi_136166777
Gooi jezelf voor een tr...

Neem een paar pillen, dan voel je je vast weer beter.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:53:45 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136167198
Je hebt jezelf zo gemaakt, SG... door met al die foute mannen het bed te delen en geen grenzen te bepalen in wat je zelf wil.
En nu... in deze tijd zie je dat dus terug. Een emotieloze, uitgewoonde en koude feeks met aandachttekort.
:)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:56:03 #46
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136167264
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:03 schreef Pharkus het volgende:
* Pharkus haalt schouders op
* Spongeboss masseert de schouders van Pharkus.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136167641
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt jezelf zo gemaakt, SG... door met al die foute mannen het bed te delen en geen grenzen te bepalen in wat je zelf wil.
En nu... in deze tijd zie je dat dus terug. Een emotieloze, uitgewoonde en koude feeks met aandachttekort.
:)
Welke mannen, ik ben maagd
pi_136167725
Jouw leven is ook niets waard
Eens met wat hierboven staat
pi_136167832
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Welke mannen, ik ben maagd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:18:32 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136167875
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Welke mannen, ik ben maagd
Zelfs bipsmaagd zou ik niet geloven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')