abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136165261
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij bent rechts extremist..
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:38:55 #32
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136165282
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij ik kloot maar wat aan.
Mag ik jou eens goed vaginaal penetreren? Ik denk dat je leven een stuk leuker wordt dan.
En altijd het laatste woord.
pi_136165286
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef jpg97 het volgende:
>>>>>>Wordt<<<<<<< je ook nooit kwaad om iets?
Lach je ooit?

er zijn verschillende emoties. En hoe ouder je wordt, hoe meer "herinneringen" je erbij krijgt.
Dat vormt je.

Zo nu is het bijna weekend en kan ik niet meer serieus reageren.
Ja ik word best kwaad als iemand WORDT gebruikt waar het WORD moet zijn
pi_136165293
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij bent fan ja?
pi_136165356
Bijna weeeeeeeekkkeeeeeeeennnddddd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:45:04 #36
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136165470
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:39 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ja ik word best kwaad als iemand WORDT gebruikt waar het WORD moet zijn
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136165629
Ik wordt boos van deze topic.
pi_136165744
Ik weet niet wat ik hier mee aan moet.
Beetje koud en nietszeggend topic.
Digo
  Forum Admin vrijdag 31 januari 2014 @ 12:03:05 #39
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_136165969
* Pharkus haalt schouders op
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:11:33 #40
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_136166185
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Mag ik jou eens goed vaginaal penetreren? Ik denk dat je leven een stuk leuker wordt dan.
Emotieloos neuken is meer iets voor mannen.

Maar ik ben het met je eens.
....
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:14:03 #41
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_136166244
TS is een emotieloos stukje zenuwen :')
Graag op anoniem
pi_136166287
Pics van je emotieloze hoofd?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:33:43 #43
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_136166721
Zolang je mond en kutje maar warm zijn, zie ik met jouw fobo geen probleem.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
pi_136166777
Gooi jezelf voor een tr...

Neem een paar pillen, dan voel je je vast weer beter.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:53:45 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136167198
Je hebt jezelf zo gemaakt, SG... door met al die foute mannen het bed te delen en geen grenzen te bepalen in wat je zelf wil.
En nu... in deze tijd zie je dat dus terug. Een emotieloze, uitgewoonde en koude feeks met aandachttekort.
:)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:56:03 #46
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136167264
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:03 schreef Pharkus het volgende:
* Pharkus haalt schouders op
* Spongeboss masseert de schouders van Pharkus.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136167641
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt jezelf zo gemaakt, SG... door met al die foute mannen het bed te delen en geen grenzen te bepalen in wat je zelf wil.
En nu... in deze tijd zie je dat dus terug. Een emotieloze, uitgewoonde en koude feeks met aandachttekort.
:)
Welke mannen, ik ben maagd
pi_136167725
Jouw leven is ook niets waard
Eens met wat hierboven staat
pi_136167832
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Welke mannen, ik ben maagd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:18:32 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136167875
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Welke mannen, ik ben maagd
Zelfs bipsmaagd zou ik niet geloven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:25:52 #51
348347 djgrasveld
Official Fuckbuddy
pi_136168111
TS is lelijk en kan er niet tegen haar eigen terug te zien op foto's. Daarnaast is TS dik zonder dat ze lijdt aan diabetes.
geen shampoo maar ik zit in haar
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:26:14 #52
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_136168122
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_136168341
Helaas pindakaas.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_136168410
Ik ben altijd blij
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136168602
Leven met emoties is leuker dan zonder. Maar het moet ook weer niet te gek worden. Dat je bijvoorbeeld gelijk ontploft als de computer een keertje iets trager is dan normaal. Of als je verdrietig word als je een stuk worst doormidden snijdt.
pi_136169472
Ik zou jou eens even emotieloos uit elkaar trekken vannacht..
pi_136169640
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Onzin.
pi_136169716
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef Skv het volgende:
TS heeft paars haar.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:57:59 #59
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136171520
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet. :{ hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
Heb je autisme? Serieuze vraag.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:58:50 #60
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136171551
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Leven met emoties is leuker dan zonder. Maar het moet ook weer niet te gek worden. Dat je bijvoorbeeld gelijk ontploft als de computer een keertje iets trager is dan normaal. Of als je verdrietig word als je een stuk worst doormidden snijdt.
Ligt er maar net aan welke worst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')