quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.
Je bent dus niet emotieloos.
Slotje.
Hmm dit is iets on over na te denkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.
Je bent dus niet emotieloos.
Slotje.
Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm dit is iets on over na te denken
Ik maak het onmogelijke mogelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.
Zo zit het gewoon - zo ist das leben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mijik kloot maar wat aan.
Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik maak het onmogelijke mogelijk
Ik heb niet eens een computerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef Nikonlover het volgende:
Arme TSNja, gelukkig ben je niet computerloos (:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een computer![]()
Alleen een iPhone en een halfgare laptop
Mijn vriendje heeft me gister best wel verwend met aandachtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft me gister best wel verwend met aandacht
Jij bent rechts extremist..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef MAHL het volgende:
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en makenOok weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.
Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
Foto's maken tijdens het uitgaan is ook gewoonquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef MAHL het volgende:
Herkenbaar... Als ik bijv zie wat andere mensen aan foto's hebben en makenOok weer iedere keer bij het uitgaan, ik heb zo iets van, who cares. Misschien dat ik daar jaren later spijt van heb, maar ach.
Tevens ben ik de eerste die bij een grote wereldramp ongepaste grappen maakt. Maar dat getuigt weer van een goed gevoel voor cynische humor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |