abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136164591
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet. :{ hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
pi_136164621
TS heeft rood haar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_136164638
Welkom in de echte wereld. Lekker fucken boeiend, als je er geen last van hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136164654
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
pi_136164668
Herkenbare klacht.
Altijd als er iets gebeurd waar anderen hysterisch vrolijk of boos van worden ligt mijn persoonlijke interesse erg laag en lijk ik emotioneel murw geslagen.
pi_136164683
Supergirls don't cry
pi_136164743
Mag ik je hamster hebben TS?
Corporate translator
pi_136164773
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
pi_136164787
Tevens dagboektopic :')
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:23:12 #10
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_136164801
TS is koud en gevoelloos
pi_136164820
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.

Je bent dus niet emotieloos.

Slotje.
Hmm dit is iets on over na te denken
pi_136164834
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:23 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Hmm dit is iets on over na te denken
Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.
pi_136164872
Ts is dik
pi_136164900
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Doe maar niet, want zonder emoties is dat vrijwel onmogelijk.
Ik maak het onmogelijke mogelijk
pi_136164909
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
Zo zit het gewoon - zo ist das leben.

oplossing: neuken alsof het leven niet belangrijk is.

terechte klacht. of het moet zijn dat je mijn tip opvolgt.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:26:30 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_136164912
Arme TS ;( Nja, gelukkig ben je niet computerloos (:
pi_136164913
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef BozeHaas het volgende:
Ts is dik
Je zusje ook
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:26:49 #18
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136164920
Hoi Spock!

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136164934
Misschien zorgen dat je een interessanter leven hebt dan alleen beetje fokken ;)
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:27:10 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_136164935
Who cares? Als je echt zo emoloos was dan maakte je geen topic erover aan want wat boeit jou dat wat een ander allemaal voelt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_136164936
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik maak het onmogelijke mogelijk
Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.
pi_136164946
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef Nikonlover het volgende:
Arme TS ;( Nja, gelukkig ben je niet computerloos (:
Ik heb niet eens een computer ;( ;( Alleen een iPhone en een halfgare laptop
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:28:20 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_136164970
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een computer ;( ;( Alleen een iPhone en een halfgare laptop
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
pi_136164994
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je komt vooral ernstig aandacht te kort, en aandacht = emotie.
Mijn vriendje heeft me gister best wel verwend met aandacht
pi_136165002
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Je zusje ook
Zit in de familie laat haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')