Onzin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Heb je autisme? Serieuze vraag.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet.hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mijik kloot maar wat aan.
Ligt er maar net aan welke worst.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Leven met emoties is leuker dan zonder. Maar het moet ook weer niet te gek worden. Dat je bijvoorbeeld gelijk ontploft als de computer een keertje iets trager is dan normaal. Of als je verdrietig word als je een stuk worst doormidden snijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Net als de terminator. Wees blij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet.hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mijik kloot maar wat aan.
Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XDquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben blij dat ik bijv. foto's heb van mijn verblijf in Nieuw-Zeeland. Ik denk er nog vaak aan terug. Bepaalde dingen in je leven maken gewoon indruk. Voor mij is dit er een. Zou zo terug gaan.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XD
geen idee. ik heb in ieder geval nooit dat labeltje gekregenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je autisme? Serieuze vraag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |