abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:25:52 #51
348347 djgrasveld
Official Fuckbuddy
pi_136168111
TS is lelijk en kan er niet tegen haar eigen terug te zien op foto's. Daarnaast is TS dik zonder dat ze lijdt aan diabetes.
geen shampoo maar ik zit in haar
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:26:14 #52
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_136168122
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_136168341
Helaas pindakaas.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_136168410
Ik ben altijd blij
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136168602
Leven met emoties is leuker dan zonder. Maar het moet ook weer niet te gek worden. Dat je bijvoorbeeld gelijk ontploft als de computer een keertje iets trager is dan normaal. Of als je verdrietig word als je een stuk worst doormidden snijdt.
pi_136169472
Ik zou jou eens even emotieloos uit elkaar trekken vannacht..
pi_136169640
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Onzin.
pi_136169716
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef Skv het volgende:
TS heeft paars haar.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:57:59 #59
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136171520
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet. :{ hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
Heb je autisme? Serieuze vraag.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:58:50 #60
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136171551
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Leven met emoties is leuker dan zonder. Maar het moet ook weer niet te gek worden. Dat je bijvoorbeeld gelijk ontploft als de computer een keertje iets trager is dan normaal. Of als je verdrietig word als je een stuk worst doormidden snijdt.
Ligt er maar net aan welke worst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136171931
TS heeft geen ziel.

Kom mij pijpen TS.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_136172013
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
pi_136172193
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:19:08 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136172221
Wacht, TS is alcoholist?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:25:10 #65
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136172424
Ik heb het ook
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:28:36 #66
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136172532
Ik ben blij dat ik bijv. foto's heb van mijn verblijf in Nieuw-Zeeland. Ik denk er nog vaak aan terug. Bepaalde dingen in je leven maken gewoon indruk. Voor mij is dit er een. Zou zo terug gaan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136172558
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet. :{ hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
Net als de terminator. Wees blij.
pi_136172582
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben blij dat ik bijv. foto's heb van mijn verblijf in Nieuw-Zeeland. Ik denk er nog vaak aan terug. Bepaalde dingen in je leven maken gewoon indruk. Voor mij is dit er een. Zou zo terug gaan.
Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XD
pi_136173392
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:00:57 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136173576
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XD
:') :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:02:31 #71
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136175581
Ahhhhh weer een kuttopic van TS het begint inmiddels allemaal de emotie 'irritatie' op te roepen.

Tevens TS heeft geen herinneringen. :')
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:04:25 #72
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136175631
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_136175806
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:04 schreef wickedmen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_136176409
Moet zeggen dat ik weinig last heb van emoties.
pi_136176891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Heb je autisme? Serieuze vraag.
geen idee. ik heb in ieder geval nooit dat labeltje gekregen :')
pi_136176907
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef Skv het volgende:
TS heeft rood haar.
En geen hersens.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:53:12 #77
395200 deadprez
One more rail
pi_136176921
emoties zijn sws voor bitchbois
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136176933
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
ik drink geen alcohol

quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Wacht, TS is alcoholist?
ik drink geen alcohol
pi_136176939
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
emoties zijn sws voor bitchbois
O+
pi_136176941
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
emoties zijn sws voor bitchbois
En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen _O-
pi_136176952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik drink geen alcohol

[..]

ik drink geen alcohol
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he o|O
pi_136176955
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

wat :')
pi_136176967
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he o|O
Ik ben maagd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:55:13 #84
395200 deadprez
One more rail
pi_136176976
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen _O-
Dat valt ook onder bitchbois.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136176980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
_O_
pi_136177005
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik ben maagd
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha _O- _O-
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136177009
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat valt ook onder bitchbois.
Uiteraard, even wat biertjes erbij koud leggen die de vrouw heeft gekocht voor mij :7
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:59:21 #88
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136177106
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:56 schreef eend112 het volgende:

[..]

HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha _O- _O-
:')
pi_136177151
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

:')
Ik geloof het niet hoor
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136179695
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

[..]

wat :')
Ja weet ik veel lopen steeds meer paarsharige mongooltjes rond.
pi_136179814
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik ben maagd
haha, kk nerdje :')
pi_136181297
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

haha, kk nerdje :')
ik ben er trots op
pi_136181359
Een vrouw zonder emoties? Volgens mij was het gras ook groen vandaag.
pi_136181441
pi_136181713
Terechte klacht, maar je kunt je er ook lekker superieur mee voelen en bedenken dat die andere mensen instabiele borderliners zijn. Ik bedoel, ze posten om een reden in r&p toch?
Ga weg
pi_136182243
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:19 schreef Bunnyfluff het volgende:
Supergirls don't cry
Supergirls just fly
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:29:23 #97
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136182625
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij ik kloot maar wat aan.
Soms heb je als mens weleens momenten in het leven dat je even aan het verleden denkt, aan van alles kan dat dan zijn.
Maar foto's hebben van allerlei dingen uit het verleden doet mij zelf ook niet zoveel eigenlijk.
Herinneringen soms, maar sta er dan ook niet te lang bij stil.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136182820
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:55 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik ben er trots op
Emotie gespot.
pi_136182849
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Emotie gespot.
vieze HOER
pi_136183039
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:34 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

vieze HOER
TR gespot.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')