Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Net als de terminator. Wees blij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet.hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mijik kloot maar wat aan.
Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XDquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben blij dat ik bijv. foto's heb van mijn verblijf in Nieuw-Zeeland. Ik denk er nog vaak aan terug. Bepaalde dingen in je leven maken gewoon indruk. Voor mij is dit er een. Zou zo terug gaan.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XD
geen idee. ik heb in ieder geval nooit dat labeltje gekregenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je autisme? Serieuze vraag.
ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
ik drink geen alcoholquote:
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol
[..]
ik drink geen alcohol
Ik ben maagdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he
Dat valt ook onder bitchbois.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha![]()
Ik geloof het niet hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |