abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136171931
TS heeft geen ziel.

Kom mij pijpen TS.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_136172013
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
pi_136172193
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt door jouw alcoholverslaving. Daar stomp je geestelijk van af.
Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:19:08 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136172221
Wacht, TS is alcoholist?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:25:10 #65
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136172424
Ik heb het ook
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:28:36 #66
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136172532
Ik ben blij dat ik bijv. foto's heb van mijn verblijf in Nieuw-Zeeland. Ik denk er nog vaak aan terug. Bepaalde dingen in je leven maken gewoon indruk. Voor mij is dit er een. Zou zo terug gaan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136172558
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Zojuist zat ik eens wat rond te kijken op de wat serieuzere delen van fok (r&p enzo) en toen kwamen er wat woorden voorbij mijn ogen zoals 'herinneringen, dierbaar, vroegere tijden, emoties' etc. En tot mijn schrik ontdekte ik dat ik helemaal niet zo van de herinneringen ben. En dierbaar is mij ook vrijwel niets. Ik ben een koud en emotieloos persoon dat geen waarde in het leven ziet. :{ hoe triest.. Dat zie ik ook terug in dat ik geen foto's maak van gebeurtenissen. Helemaal niks gewoon. Herinneringen zijn voor mij niet belangrijk. Want ik voel er niks bij. Dan vraag ik mij wel eens af wat andere mensen dan precies 'voelen/denken' bij zo een herinnering?

Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij :'( ik kloot maar wat aan.
Net als de terminator. Wees blij.
pi_136172582
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben blij dat ik bijv. foto's heb van mijn verblijf in Nieuw-Zeeland. Ik denk er nog vaak aan terug. Bepaalde dingen in je leven maken gewoon indruk. Voor mij is dit er een. Zou zo terug gaan.
Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XD
pi_136173392
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:00:57 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136173576
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Lkkr backpacken zker jezelf leren kennen XD
:') :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:02:31 #71
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136175581
Ahhhhh weer een kuttopic van TS het begint inmiddels allemaal de emotie 'irritatie' op te roepen.

Tevens TS heeft geen herinneringen. :')
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:04:25 #72
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136175631
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_136175806
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:04 schreef wickedmen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_136176409
Moet zeggen dat ik weinig last heb van emoties.
pi_136176891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Heb je autisme? Serieuze vraag.
geen idee. ik heb in ieder geval nooit dat labeltje gekregen :')
pi_136176907
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef Skv het volgende:
TS heeft rood haar.
En geen hersens.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:53:12 #77
395200 deadprez
One more rail
pi_136176921
emoties zijn sws voor bitchbois
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136176933
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
ik drink geen alcohol

quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Wacht, TS is alcoholist?
ik drink geen alcohol
pi_136176939
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
emoties zijn sws voor bitchbois
O+
pi_136176941
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
emoties zijn sws voor bitchbois
En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen _O-
pi_136176952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik drink geen alcohol

[..]

ik drink geen alcohol
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he o|O
pi_136176955
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

wat :')
pi_136176967
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he o|O
Ik ben maagd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:55:13 #84
395200 deadprez
One more rail
pi_136176976
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen _O-
Dat valt ook onder bitchbois.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136176980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
_O_
pi_136177005
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik ben maagd
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha _O- _O-
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136177009
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat valt ook onder bitchbois.
Uiteraard, even wat biertjes erbij koud leggen die de vrouw heeft gekocht voor mij :7
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:59:21 #88
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136177106
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:56 schreef eend112 het volgende:

[..]

HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha _O- _O-
:')
pi_136177151
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

:')
Ik geloof het niet hoor
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136179695
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

[..]

wat :')
Ja weet ik veel lopen steeds meer paarsharige mongooltjes rond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')