abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136176907
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef Skv het volgende:
TS heeft rood haar.
En geen hersens.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:53:12 #77
395200 deadprez
One more rail
pi_136176921
emoties zijn sws voor bitchbois
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136176933
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
ik drink geen alcohol

quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Wacht, TS is alcoholist?
ik drink geen alcohol
pi_136176939
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
emoties zijn sws voor bitchbois
O+
pi_136176941
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
emoties zijn sws voor bitchbois
En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen _O-
pi_136176952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik drink geen alcohol

[..]

ik drink geen alcohol
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he o|O
pi_136176955
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

wat :')
pi_136176967
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he o|O
Ik ben maagd
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:55:13 #84
395200 deadprez
One more rail
pi_136176976
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen _O-
Dat valt ook onder bitchbois.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136176980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
_O_
pi_136177005
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik ben maagd
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha _O- _O-
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136177009
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat valt ook onder bitchbois.
Uiteraard, even wat biertjes erbij koud leggen die de vrouw heeft gekocht voor mij :7
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:59:21 #88
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136177106
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:56 schreef eend112 het volgende:

[..]

HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha _O- _O-
:')
pi_136177151
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

:')
Ik geloof het niet hoor
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136179695
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

[..]

wat :')
Ja weet ik veel lopen steeds meer paarsharige mongooltjes rond.
pi_136179814
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik ben maagd
haha, kk nerdje :')
pi_136181297
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

haha, kk nerdje :')
ik ben er trots op
pi_136181359
Een vrouw zonder emoties? Volgens mij was het gras ook groen vandaag.
pi_136181441
pi_136181713
Terechte klacht, maar je kunt je er ook lekker superieur mee voelen en bedenken dat die andere mensen instabiele borderliners zijn. Ik bedoel, ze posten om een reden in r&p toch?
Ga weg
pi_136182243
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:19 schreef Bunnyfluff het volgende:
Supergirls don't cry
Supergirls just fly
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:29:23 #97
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136182625
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij ik kloot maar wat aan.
Soms heb je als mens weleens momenten in het leven dat je even aan het verleden denkt, aan van alles kan dat dan zijn.
Maar foto's hebben van allerlei dingen uit het verleden doet mij zelf ook niet zoveel eigenlijk.
Herinneringen soms, maar sta er dan ook niet te lang bij stil.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136182820
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:55 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik ben er trots op
Emotie gespot.
pi_136182849
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Emotie gespot.
vieze HOER
pi_136183039
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:34 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

vieze HOER
TR gespot.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')