ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik harder zuip dan TS en hou me dagelijks bezig met wetenschappelijke vraagstukken. Wel ben ik verzuurde klootzak geworden, maar ach.
ik drink geen alcoholquote:
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol
[..]
ik drink geen alcohol
Ik ben maagdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sperma van iemand die veel drinkt telt ook mee he
Dat valt ook onder bitchbois.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En voor asperge mensen die dan topics gaan maken omdat ze niet genoeg medelijden krijgen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik hoop dat ook wij FOK!kers snel verlost worden van jouw aanwezigheid. Jij bent helemaal niets TS.
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
HahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahahaHahahahaha![]()
Ik geloof het niet hoorquote:
Soms heb je als mens weleens momenten in het leven dat je even aan het verleden denkt, aan van alles kan dat dan zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
Klacht: mijn leven is niet belangrijk voor mij ik kloot maar wat aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |