Waarom klagen dan?quote:
Ja maar je moet dan wel ook echt een klacht hebben als jij een klacht maakt over iets wat jou niet eens uitmaakt is het geen klacht, een klacht is iets waar onvrede bij is...quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef theunderdog het volgende:
Als je serieus emotieloos was geweest, dan had je het ook niet jammer gevonden dat je emotieloos bent.
Je bent dus niet emotieloos.
Slotje.
saaiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar je moet dan wel ook echt een klacht hebben als jij een klacht maakt over iets wat jou niet eens uitmaakt is het geen klacht, een klacht is iets waar onvrede bij is...
!!quote:
nou en manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
!!
wicked boy loopt over je te roddelen !!
PVV tochquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nou en manhij weet hoe ik over hem denk
O sorry hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nou en manhij weet hoe ik over hem denk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |