Dan ga ik met jou mee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel leuk in onbekende steden. Als je met mij meegaat ontdek je altijd hele andere dingen!
Niet haten op Sofie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef KneusTeun het volgende:
Sofie kan alles, behalve d'r bek houden.
Kanoën, varen, goed in details, de weg kennen. bij alles gaat die vieze vinger omhoog
Dat vroeg ik me ook al af..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom het afvalmuziekje bij Dirkje en Jennifer?
Gelukkig is JW hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef Stickertje het volgende:
Jammer als Jennifer de mol is, veel te duidelijk
Is het ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef KneusTeun het volgende:
Sofie kan alles, behalve d'r bek houden.
Kanoën, varen, goed in details, de weg kennen. bij alles gaat die vieze vinger omhoog
Alsof iemand die ooit leest Sassem.quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef Stickertje het volgende:
Als SBS het kan betalen zal het niet te duur zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ook nog Dexter, het kan allemaal in de soundtrack. Daar gaat het hele AVRO budget aan kapot.
Vorige week ook al muziek uit Harry Potter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ook nog Dexter, het kan allemaal in de soundtrack. Daar gaat het hele AVRO budget aan kapot.
Ze is echt rete irritant, die zeikstem icm betweterigheid is echt verschrikkelijkquote:
Ik hoorde het meteenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Vorige week ook al muziek uit Harry Potter.
Gek hé, gek héquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef richolio het volgende:
Gek hè? Hoe verder je van elkaar af bent hoe minder bereik?
Ze moeten blijven bewegen.quote:
Ohquote:
quote:
Met zo'n Japanse instructeur naast zequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
Prachtige opdrachten dit
Dit doet me denken aan een opdracht waarbij ze moesten autorijden op zo'n parkours.. iedereen met vrouwen in het team was 1 en al chaos. En 1tje was apart, volgens mij was dat Arjen, en die reed lekker relaxed zijn route zonder problemen![]()
Ja en dat ze ook niet dubbel mochten of achteruit enzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met zo'n Japanse instructeur naast ze
Sanne Vogelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
Prachtige opdrachten dit
Dit doet me denken aan een opdracht waarbij ze moesten autorijden op zo'n parkours.. iedereen met vrouwen in het team was 1 en al chaos. En 1tje was apart, volgens mij was dat Arjen, en die reed lekker relaxed zijn route zonder problemen![]()
Ze hebben een GPSquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
Hoe wordt trouwens gecontroleerd of ze stil staan en of ze dezelfde route lopen? Ik snap het niet, ben niet zo slim...
quote:
Staat een camera op hun mikquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
Hoe wordt trouwens gecontroleerd of ze stil staan en of ze dezelfde route lopen? Ik snap het niet, ben niet zo slim...
Vind je het gek, met zon kop.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Aahw, Aaf wordt niet serieus genomen.
Ohjaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
Prachtige opdrachten dit
quote:
De zoon van Hanneke Groenteman was zo gek.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef marcodej het volgende:
Wat een zeikwijf die Aaf.
Een relatie willen met Aaf.
Ja zoietsquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
OhjaDat degene met de porto's zo van boven het overzicht hadden toch? En dat ze ergens tegenaan moesten botsen voor geld of - geld?
Een vrouw? Ik dacht dat het Aaf wasquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En zie wat er gebeurt als een vrouw het initiatief neemt.
Ja want JW doet het prima natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En zie wat er gebeurt als een vrouw het initiatief neemt.
Omgekeerd krijg je Laaf... L van List eraf en je hebt Aaf. Zij is de molquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een vrouw? Ik dacht dat het Aaf was.
Daar noem je ook iemand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
De zoon van Hanneke Groenteman was zo gek.
iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja want JW doet het prima natuurlijk
Fixedquote:
Erg oneerbiedig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef marcodej het volgende:
Ik zou willen dat er in het echte leven ook meer mensen renden naar de kerk.
Een heilige aanwijzingquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht.. Hoe heette de aflevering nou?
Want Aaf zei; Ik heb totaal geen richtingsgevoel, dat moet ik wel bekennen.
Heilige aanwijzingquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht.. Hoe heette de aflevering nou?
Want Aaf zei; Ik heb totaal geen richtingsgevoel, dat moet ik wel bekennen.
Nee..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het was een Louis van Gaal imitatie, dat snapte je wel hopelijk toch?
Zeg dat eens niet.. dan denk ik enkel aan fietsopaquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
D'r is geen mol nodig. Ze bakken er niks van.
Oh sorryquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeg dat eens niet.. dan denk ik enkel aan fietsopa
Net als toen Anne Marie de mol wasquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
D'r is geen mol nodig. Ze bakken er niks van.
Straks tijdens de test gaat ze tegen de grond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Jennifer al over de grond gekropen deze aflevering? Ik geloof het niet he
Nodigen we Sassem ook nog uit?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we daar van de zomer op vakantie gaan?
Nope.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja. En op het eind ook bij Jennifer en Susan omdat JW en Aaf op hetzelfde padje liepen dus gingen zij als kippen zonder kop terug lopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Felagund het volgende:
Wegen kruisen is vooral bij Aaf en JW gebeurd toch?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ok. Maar jou bedoelen we niet.quote:
quote:
Een goede kandidaat dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
Sofie is best wel achterbaks eigenlijk
Ik ben er nog steeds niet achter waar die tepels nou zitten.quote:
Dat had je vooraf wel kunnen voorspellen natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
Sofie is best wel achterbaks eigenlijk
Kloptquote:
Mooi juist, anders was die pic banbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter waar die tepels nou zitten.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter waar die tepels nou zitten.
Ja ook een beetje rossig blond hè? Ik ken het typequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had je vooraf wel kunnen voorspellen natuurlijk
Ja, dat hebben ze in Sassem niet.quote:
quote:
Sofie.quote:
Dat is wel waar. In de Mol moet je geen vrienden maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sofie.Zo moet je het spel spelen.
Punten voor de prono.quote:
Nee, wij hebben alleen nicht Rez.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze in Sassem niet.
Doe dat lekker bij iemand andersquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sofie.Zo moet je het spel spelen.
Daarvoor heb ik Aaf nodig helaas.quote:
Freekquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Freek nu vandaag er niet uitgaat.
Handen af van Freekquote:
Nee is best gunstig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef alors het volgende:
Ik vrees voor Freek, spreiden is zo vaak je einde....
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef essnhills het volgende:
Heeft Freek nou z'n vrijstelling ingezet?
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef essnhills het volgende:
quote:
Kan nu nog, ligt eraan wie de mol is. Als het iemand is die niet veel wordt verdacht is het misschien juist wel verstandig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef alors het volgende:
Ik vrees voor Freek, spreiden is zo vaak je einde....
Wij Cor de Billy.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, wij hebben alleen nicht Rez.
Niet op Freek?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef DaMart het volgende:
Tygo beantwoordde de vraag over de snake-opdracht op zichzelf.
Tygo zat in het groepje van 3?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vraag was met hoeveel personen de mol bij de Snake-opdracht in het team zat. Tygo zei 1.
Uh neequote:
quote:
Keuze was 1 of 2quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tygo zat in het groepje van 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |