Haten op de beste DJ van Radio 2quote:
Ja hij heeft mijn hele OP gewoon weggehaald! Bloed zweet en tranen heeft het me gekost.quote:
Boeit niet in livetopics.quote:
Was het een kaapquote:
Hij was zo mooi en puur inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij heeft mijn hele OP gewoon weggehaald! Bloed zweet en tranen heeft het me gekost.
Motherfucker van een vrachtschipquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef themole het volgende:
Die opdracht vorig jaar met Daniel was wel vetter.
quote:
Hij geniet er wel vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
Tygo molt te overduidelijk voor de schermen.
Shit, fout geantwoord dusquote:
Hij molt ZO overduidelijk dat hij wel de mol is. Tygo is de mol.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
Tygo molt te overduidelijk voor de schermen.
Ze moeten een kwartier uit de handen van de jaagboten blijvenquote:
ow, je leert alleen wat die boeien betekenen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef Pandaplint het volgende:
Nu is een vaarbewijs ook puur theorie. Dus dat zegt sowieso weinig over je vaarcapaciteiten
Nope.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij molt ZO overduidelijk dat hij wel de mol is. Tygo is de mol.
Danku.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moeten een kwartier uit de handen van de jaagboten blijven
Echt? Ohquote:
Die was niet zo opvallend als mol.quote:
kaptein op zolder!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef Pandaplint het volgende:
Nu is een vaarbewijs ook puur theorie. Dus dat zegt sowieso weinig over je vaarcapaciteiten
Zo ongeveerquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ow, je leert alleen wat die boeien betekenen?
Lapo opent nieuw topic. Is gebruikelijk op Fok bij reeksenquote:
Slechte kaap zei hij. Jeez.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dus als iemand anders het nieuwe topic opent heet dat een kaap. Jeez.
Echt fucking vaak aan het nepmollenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die was niet zo opvallend als mol.
Het is wat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lapo opent nieuw topic. Is gebruikelijk op Fok bij reeksen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef richolio het volgende:
Tycho irriteert me nu wel met zijn matige pogingen tot sabbotatie in de groep. Het was leuk, maar hou nu maar op. Als hij de mol is snij ik mijn handen eraf.
quote:
In sommige wel. In sommige niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lapo opent nieuw topic. Is gebruikelijk op Fok bij reeksen
Omdat ze niets meer zeggen..quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoe weet Jan-Willem dat het andere team afgeschoten is?
Hoe weet JW wat?quote:
geen communicatie meer?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoe denk je?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Misschien omdat ze niet meer reageerden via de portofoon ofzo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
EN HIJ STAAT EN IK STA OOK!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
JAAAA WE STAAN IN DE FINALE JAAAAAA
Omdat ze niet meer communiceerden?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Het is een Chinees, die kan alles!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom heeft die Chinees geen vest
omdat Chinezenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom heeft die Chinees geen vest
EN HIJ STAAT!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
JAAAA WE STAAN IN DE FINALE JAAAAAA
Als ie had gemold was wel heel obvious hequote:
quote:
Hij had vrij weinig keus natuurlijk.. Want Aaf wist ook nog wel wat de code was of zoietsquote:
Verrassend.quote:
Knutgod is er nu anders aan het discodansen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Van het ene lelijke land naar het andere, het is wat.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tygo is wel een bazenkandidaat.
ik ook niet, en ik heb nog wel 130 gehaald gisteren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:02 schreef Mani89 het volgende:
En wat heeft Tygo hier aan? Ik snap er niks van.
Idd, vind de groep dit jaar sowieso wel leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tygo is wel een bazenkandidaat.
Sofie wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef essnhills het volgende:
Want van de natuur krijg je in een spel als WIDM ontzettend veel energie idd
Dit is voor de tyfoon opgenomen. xDquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen ze niet wat geld geven aan de Filippijnen.
Met die tyfoon enzo.
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, vind de groep dit jaar sowieso wel leuk.
zou ik niet doen met de mol in de buurtquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen ze niet wat geld geven aan de Filippijnen.
Met die tyfoon enzo.
ohh hihihi helemaal vergeten xdquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit is voor de tyfoon opgenomen. xD
Waar zijn de opdrachten dat ze maar zoveel kilo spullen meemochten enzo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Rockiejj het volgende:
Geen molacties in het vliegveld..? Jammer..
Ja....quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar zijn de opdrachten dat ze maar zoveel kilo spullen meemochten enzo?
Of dat iemand iemand tas had gejat en had verstopt in het bos waardoor diegene niks meer had enzo
Vliegtuig laten neerstorten, geld is weg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Rockiejj het volgende:
Geen molacties in het vliegveld..? Jammer..
Dat was in 2007.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Al die kinderen in beeld zijn prostituees.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Hier komt dé aanwijzingquote:
Dat zei Karel vd Graaf toch cooler dan Art.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
20 vragen over de identiteit van de mol
Dat is het enigste wat jij altijd maar kan zeggen hè?quote:
quote:
Een heilige aanwijzingquote:
Wel jammer met die tyfoon van al die verzopen hoertjes!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Pieter-Jan ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei Karel vd Graaf toch cooler dan Art.
met Jennifer als blonde Laraquote:
Nou nou nou, johannes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer met die tyfoon van al die verzopen hoertjes!
Bovenkarspel city is ook lastig hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:05 schreef essnhills het volgende:
Die niet snel de weg kwijt raken![]()
Ik verdwaal nog in het dorp waar ik ben geboren en getogen
Google Maps ftwquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:05 schreef essnhills het volgende:
Die niet snel de weg kwijt raken![]()
Ik verdwaal nog in het dorp waar ik ben geboren en getogen
Mijn richtingsgevoel klopt ook altijd!quote:
Karelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dat betreft mis ik Karel wel ja. Met zijn hoed
Ik had een keer de weg beter gezocht dan degene met de kaart.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Ik kan ook heel goed kaartlezen.
Echt welquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bovenkarspel city is ook lastig hoor.
Weten wat buitenspel is, goed kunnen kaartlezen.... daarom twijfelen we allemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Ik kan ook heel goed kaartlezen.
En ook nog humor. Enorm twijfelgevalletje hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weten wat buitenspel is, goed kunnen kaartlezen.... daarom twijfelen we allemaal.
Nokia 3310 ftwquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snake op de grafische rekenmachine
Handig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn richtingsgevoel klopt ook altijd!
Als ik denk dat iets ergens is dan is het sowieso niet daar!
Sneekquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel leuk in onbekende steden. Als je met mij meegaat ontdek je altijd hele andere dingen!quote:
Kutjezeilenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sneekweek. Met die kleefkutten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |