Had wel 2 caps voor je van die andere 2 zeikerds maar hier kan ik je niet aan helpen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand een cap/foto van die 2 ouwe mannetjes van de muppets op dat balkon voor me???
Dat dus!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Hakim; als er dalijk wat te doen is, zal het wel meevallen........
Het valt mij op dat iedereen gaat zitten WACHTEN tot er wat te doen is, sporten als ik sportschoenen heb, geld verdienen als ik een tribune heb, wacht maar tot het mooi weer is............
Het weer is prachtig, godvernondedju, luilakken!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand een cap/foto van die 2 ouwe mannetjes van de muppets op dat balkon voor me???
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
quote:
Geweldigquote:
Minder dan 3000 niet helemaal helderquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel geld zit er nog in de kluis?
Het duo stoffer en blik!quote:
is het stroom afgesloten ??quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Mallika het volgende:
De koelmachine koelt niet, de wasmachine wast niet
De heater heat niet, ja in aprilquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Mallika het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Mallika het volgende:
[..]![]()
Ik dacht echt dat de heks Hakim en Paul bedoelde
was wel leuk om te volgen hequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Itisbangin het volgende:
Ik moet zeggen dat het een heerlijk gesprek tussen die twee was. Sowieso over die kip. Ik zeg: doen!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Mallika het volgende:
en een utopia opbouwen lukt nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Mallika het volgende:
ja bedoelde ze ook ze staan er al moest zo aan die 2 mannetjes denken hahahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Mallika het volgende:
[..]![]()
Ik dacht echt dat de heks Hakim en Paul bedoelde
Virtueel een negatief saldo vermoedelijk:quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel geld zit er nog in de kluis?
Jawel hoor, dat lukt prima zelfs!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Ransjih het volgende:
[..]
[..]
en een utopia opbouwen lukt niet
quote:
deze sla ik ff op, staan er al 2 maar komt nog wel een gelegenheid deze te postenquote:
Oei..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Virtueel een negatief saldo vermoedelijk:
Gas-water-licht 800,--
Gaskraan, luchtkanalen etc voor de heater 1000,--
Keuken 400,-- + extra rommel 200,--
Bankstellen en stoelen 600,--
hahahhahahahahaha, de orginele zijn knapperquote:
hij was toch 2e hands?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
De wasmachine centrifugeert niet
Een maandagmorgenapparaat, maar hij kostte dan ook geen drol
Echt dat porum van Paul meer van. "oh 400 euro:" Koopiequote:
scherppppppppquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat lukt prima zelfs!
Een utopie is namelijk een onbereikbaar ideaal
En nu flikken ze het dus bij Isabellaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruud wilde melk onder het bed van Paul zetten om hem zijn nest uit te laten stinken. Helaas ontdekt Paul dit voortijdig
Want Andrea zou er heel verdrietig van worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En nu flikken ze het dus bij Isabella
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef RVer het volgende:
Paul heeft het bed van Ruud losgeschroefd
Echt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef RVer het volgende:
Vind ik toch leuk!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef RVer het volgende:
Maar het levert wel leuke streams opquote:
Niet, grapjes zij leuk maar dit nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef RVer het volgende:
Ik geloof jou niet meerquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef RVer het volgende:
[..]
Ja als Ruud gaat liggen stort z'n bed inelkaar
Sjesusquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef RVer het volgende:
[..]
Ja als Ruud gaat liggen stort z'n bed inelkaar
In welke boom?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:25 schreef Ransjih het volgende:
ik heb geluid van buiten en zie hakim in zn nest
Ik heb er een van chanelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Ransjih het volgende:
bestaat dat? een thermobroek van armani? ( voor lot)
Dat had ik ook, maar helaasquote:
Aike heeft zich een beetje de rol van "baas" aangemeten daar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Valt me wel op dat ze zulke geintjes nooit bij Aike durven uithalen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet, grapjes zij leuk maar dit niet
Die is niet echt een gevaar,quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oh weer een cos geintje dus.quote:
die veranderd je meteen in een kikkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het ook ziekelijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou gooi ik het er maar uit, neukt ze met der vader die Charlotte, echt altijd maar haar vader, en vind het jammer dat ze zijn prinsesje niet is
En dan vannacht tijdens zijn nachtmerrie BAM!! Jonguh!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef RVer het volgende:
Ze heeft toch ook vriendje "achter' die 20 jaar ouder is?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou gooi ik het er maar uit, neukt ze met der vader die Charlotte, echt altijd maar haar vader, en vind het jammer dat ze zijn prinsesje niet is
echt he vanaf dag 1 over der vader, ik was ook heel gek op mijn vader maar om zo over je vader steeds te pratenquote:
Cos is geen cos meer. Jammerquote:
Borderline, iemand op een voetstuk zetten is een kenmerkquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Ze mist de dikke tampeloeres van daddy, och erm..........quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Verbaast je dat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Wonderbaarlijk dat Pascha Hakim zelfs Paul zover krijgt om z'n slaapzak vast te timmeren terwijl de vetklep in bed ligt te stinken...........en Paul doet het gewoon???
dat vind ik niet erg al is hij hoog bejaard maar omdat ze zo over haar vader steeds praat walgelijk gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook vriendje "achter' die 20 jaar ouder is?
Vraag het hemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Verbaast je dat?
Zo liggen de verhoudingen al vanaf dag 1 hoor.
Paul is niets meer, als de hond van Hakim.
Straks bindt ie hem aan een boom, als hij hem niet meer nodig heeft.
ik twijfel nog steeds wie het baasje is, ik neig naar hakimquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Verbaast je dat?
Je quote jezelf voor de verandering maar weer eens?quote:
Papa heeft een Hummer toevallig?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Een 21-jarige met een hoog bejaarde zou ik toch op zijn minst dubieus vindenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik niet erg al is hij hoog bejaard maar omdat ze zo over haar vader steeds praat walgelijk gewoon
Ik weet het wel zeker!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds wie het baasje is, ik neig naar hakim
Als het geld op isquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Verbaast je dat?
Zijn vrouw moet er thuis zeker even naar kijken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef blanket het volgende:
(speculatie) Paul gaat er voor einde maand uit...Hij heeft serieuze problemen met zijn prostaat en daar moet naar gekeken gaan worden. (/speculatie)
quote:
Als de douche klaar is gaat dokter volgende week ff voeluhquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zijn vrouw moet er thuis zeker even naar kijken?
Neuh, ze worden gewoon gehaaldquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Ransjih het volgende:
de sultan; haal mn slippers haal mn slippers
slipper naar zn kop kan hij krijgen
Dat heb ik ook, ik wil heel graag zien wat er dan gaat gebeuren in die loods.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg gaan!
Niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
is het bed van ruud nu wel of niet los geschroefd
ow. dat is niet als bij mij thuisquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Neuh, ze worden gewoon gehaald
Dat is de vraag met al die grapjassen hier, ik weet het nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar het zou goed passen bij dit kleuterklasje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
dat bedoel ik soms lees ik hier en tik het op, beetje lullige geintjes maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de vraag met al die grapjassen hier, ik weet het niet
Ik maak geen grapjes erover. Noem hem alleen af en toe pamperpaulquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Toverheks het volgende:
over paul en zijn prostaat is waar vroeg hij aan de dokter en vind dat over zulke dingen geen geintjes gemaakt moet worden, daarom bewust uit SV gelaten
je zou denken : alles beter dan geroddelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef Ransjih het volgende:
girltime, we zingen the sicegirls buiten
De geintjes worden als serieus gezien. En daar is de cos voor. Balen, maar beter voor paul dan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bedoel ik soms lees ik hier en tik het op, beetje lullige geintjes maar dat is mijn mening
ja, dat zou je denkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
je zou denken : alles beter dan geroddel
dat bedoel ik, gun niemand geen enkele man zoiets en ik sprak jou er ook niet op aan hoor ben je gek maar ik verklaarde even waarom ik dat bewust er niet schreef in de SVquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes erover. Noem hem alleen af en toe pamperpaulMaar ik had hem er niet meer over gehoord dus dacht dat het al over was ofzo. Maar vandaag bij dokter kwam het weer ter sprake en het is erger geworden lijkt wel. Klinkt toch niet goed
maar net als zoveel andere dingen hier in utopia ...... helaasssssssssquote:
prima tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bedoel ik, gun niemand geen enkele man zoiets en ik sprak jou er ook niet op aan hoor ben je gek maar ik verklaarde even waarom ik dat bewust er niet schreef in de SV
Nou lachen he met die meidenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
De meiden zingen melige liedjes buiten
Ik maak ook geen grapjes over ziekte. Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bedoel ik, gun niemand geen enkele man zoiets en ik sprak jou er ook niet op aan hoor ben je gek maar ik verklaarde even waarom ik dat bewust er niet schreef in de SV
Ze willen breienquote:
ok..die dokter had er vandaag naar moeten kijken...maar Paul wilde eerst douchen...en dat snap ik dan ook wel weer. Maar ik denk serieus dat hij eruit gaat hier om. Als die dokter verdikking/vergroting voelt moet hij naar ziekenhuis voor onderzoek.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel over hoofdluisquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik maak ook geen grapjes over ziekte. Er zijn grenzen.
Ja, vreselijk.quote:
Ja, en dat centenbakje is ook geaffecteerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja, vreselijk.
Heb haar nog niet één keer kunnen betrappen op een echte, gulle lach.
Compleet geschift, dat meisje. Dat rare stemmetje lijkt ook aangeleerd.
oke, dan kan hij toch even naar het onderzoek, ze mochten dan eruit van J de mol bij onvoorziene omstandighedenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef blanket het volgende:
[..]
ok..die dokter had er vandaag naar moeten kijken...maar Paul wilde eerst douchen...en dat snap ik dan ook wel weer. Maar ik denk serieus dat hij eruit gaat hier om. Als die dokter verdikking/vergroting voelt moet hij naar ziekenhuis voor onderzoek.
Moeten die wel besmet zijn..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En ik hoop dat er teken inde bomen zitten buiten
20 euro per uur.quote:
Ohh ok...dan zou het niet uit hoeven maken idd. Maar goed als hij echt ziek is of wordt gaat hij daar niet blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan kan hij toch even naar het onderzoek, ze mochten dan eruit van J de mol bij onvoorziene omstandigheden
gaan ze me zo weinig betalen, nou daar geef ik niet eens een haaklesje voorquote:
Ze kan er niks van maar moet het leren. Sjeesusquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef schizolientje het volgende:
vanessa wil een uurke breien met ouderen. Ze kan wel niet breien zegt ze maar dat kan ik toch leren. Jammer dat ze wegdraaien bij heb buiten
Ziekenhuis zit letterlijk op 1 minuut afstand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan kan hij toch even naar het onderzoek, ze mochten dan eruit van J de mol bij onvoorziene omstandigheden
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef schizolientje het volgende:
vanessa wil een uurke breien met ouderen. Ze kan wel niet breien zegt ze maar dat kan ik toch leren. Jammer dat ze wegdraaien bij heb buiten
Maakt het uit, ze kan ook niet koken. Ze kan helemaal niks. De oudjes kunnen het haar dan leren, moeten ze nog voor betalen ook dan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan er niks van maar moet het leren. Sjeesus
laten we eerst even onderzoek van speelman afwachtenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ziekenhuis zit letterlijk op 1 minuut afstand.
Echtquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan ze me zo weinig betalen, nou daar geef ik niet eens een haaklesje voor
Gooi Moord bedoel je?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ziekenhuis zit letterlijk op 1 minuut afstand.
Jij mag gratis en voor niks bij me op haak/brei lesquote:
Hehe klopt maar ze komen hier nooit meer van die naam af denk ik zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jups.
Tergooi tegenwoordig btw
Nou neequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij mag gratis en voor niks bij me op les haak/brei leskrijg je nog een mooie haaknaalden set en een knolletje wol kado
Ach, Paul weet dat toch nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehe klopt maar ze komen hier nooit meer van die naam af denk ik zo
quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]is heel ontspannend hoor, maakt je hoofd leeg, echt waar vet gaaf en cool enzo
Tegen ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Je stinkt verrotte kut zegt laura, nou die weet zeker weten hoe zoiets ruikt
Zo hoort de cos te zijn als er niks te vertellen is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
Pff... Dat sporten heb ik nu inmiddels ook wel een keer gezien.. Saai gebeuren.
Wat is het trouwens rustig, heeft de helft zijn streams opgezegd?
dat dus..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Donder nou toch eens op met Charlotte. Ik hoef haar niet de helft van de dag te zien.
We maken het zelf wel vol.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo hoort de cos te zijn als er niks te vertellen is.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal ze vast niet discrimineren ...
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Donder nou toch eens op met Charlotte. Ik hoef haar niet de helft van de dag te zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.
Daar moet een grote .... laat maarquote:
Het is inmiddels wel duidelijk dat ze een kindje van God is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef tonja het volgende:
14 tandenborstels in een bekertje... blegh
een heel peleton...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet een grote .... laat maar
Die had ze thuis laten liggenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet een grote .... laat maar
+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
Ik gok dat Charlotte iemand van de redactie wiept. Dat ze daarom ook zo vaak contact maakt met de camera's.
Ze moesten kakken in een kuil. Wat is het probleemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef tonja het volgende:
14 tandenborstels in een bekertje... blegh
Zit aan tafelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zeg eh. ik kijk net pas een half uur ofzo, maar nu pas valt het me op dat Billy er niet is.. Waar is die heen?
Dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
Ik gok dat Charlotte iemand van de redactie wiept. Dat ze daarom ook zo vaak contact maakt met de camera's.
Iets dergelijks is inderdaad wel eens voorbijgekomen in de COS.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
De medicijnen zijn eindelijk aangeslagen?quote:
En nu smeert ze hem een boete aanquote:
Zo te zien nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De medicijnen zijn eindelijk aangeslagen?
Ze werd naar achteren gereopen om de telefoon ff langs te brengen ... Ze werd schatje genoemd, maar zo noemen ze elkaar allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Iets dergelijks is inderdaad wel eens voorbijgekomen in de COS.
tegen wie weet ik niet hoorde het haar zeggenquote:
Dat is het wel vaker. Kennelijk zitten daar regisseurs die haar wel een schatje vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.
die zit op stream 1 en 2.......gio weer kuthoer en wordt nu gezegt let op je taalquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zeg eh. ik kijk net pas een half uur ofzo, maar nu pas valt het me op dat Billy er niet is.. Waar is die heen?
En een vriendje met bewakers en ze gingen uit met hoeren erbij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Lot had een vriendinnetje die een huis in Marbella heeft gebouwd
He geluid staat nu ook uit, wat een drama.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het wel vaker. Kennelijk zitten daar regisseurs die haar wel een schatje vinden.
Kiezen tussen schreeuwGio of Lotte. Niet veel aan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
He geluid staat nu ook uit, wat een drama.
In de dop? Wordt het nog erger dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verwend Goois meisje in de dop....
Eh, ik weet niet of ze familie is van de beruchte Muis uit H'sum, anders is dat mijn verklaring.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. daar heeft Lotje d'r grote bek vandaan.. "gewerkt" ik een ½ criminelentent in Marbella leuk jôh
Wel, let maar opquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Dop, zeg maar een aquarium van 20 bij 20 meterquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verwend Goois meisje in de dop....
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben dus volgens mij dat bed van Ruud wel degelijk gesaboteerd. Ik hoor Paul zeggen: "Gaat-ie al liggen, dat zal een tyfusklap geven".
Zal wel kloppen ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Iets dergelijks is inderdaad wel eens voorbijgekomen in de COS.
Naar mannetje die Paulquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben dus volgens mij dat bed van Ruud wel degelijk gesaboteerd. Ik hoor Paul zeggen: "Gaat-ie al liggen, dat zal een tyfusklap geven".
Ach, hij zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij.quote:
Als je dat waagt als klant bindt Papa Lot je hoogstpersoonlijk aan de trekhaak van zijn Hummer en rijdt-ie je het hele Gooi door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef rokkutsaains het volgende:
Ze denkt dat ze kan zingen namelijk en niemand heeft het lef, haar gewoon te zeggen dat ze haar klep beter dicht kan houden.
Tsja, de dokter had haar een warme douche voorgeschreven, en ze had jeuk op haar hoofd van de zeepresten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef beequeen het volgende:
Lot heeft lekker gedoucht, ik dacht dat al te zien toen ze stond te wapperen met heur haar.
En geloof mij, dat was niet achter het blauwe gordijn.
Dar dacht ik dus ook al, klopt niks van! Lotje is verdrietig dus heeft even een opkikkertje gekregen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef beequeen het volgende:
Lot heeft lekker gedoucht, ik dacht dat al te zien toen ze stond te wapperen met heur haar.
En geloof mij, dat was niet achter het blauwe gordijn.
Nee niet, de reuring laat hij aan anderen over. Zo is hij dan weer welquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ach, hij zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij.
Klopt, maar Ruud had er natuurlijk wel een beetje om gevraagd met die melkactie.quote:
Ze krijgt er een lotionnetje voor.. als ze zich druk maakt krijgt ze uitslag.. dat wisten we al 2 wekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Tsja, de dokter had haar een warme douche voorgeschreven, en ze had jeuk op haar hoofd van de zeepresten.
Dus dat verbaast me inderdaad niets.
Kom niet aan mijn Ruud, ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar Ruud had er natuurlijk wel een beetje om gevraagd met die melkactie.
De warme douche was omdat ze pijnlijke spieren had.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze krijgt er een lotionnetje voor.. als ze zich druk maakt krijgt ze uitslag.. dat wisten we al 2 weken
Vind jij Ruud leuk?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn Ruud, ik weet niet waar je het over hebt
Kunnen ze lang wachte, want Ruud ging de deuren nog saboteren....quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Een pijnlijke kringspier nadat ze achter is geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
De warme douche was omdat ze pijnlijke spieren had.
Jaquote:
Tuurlijk.. alles voor ons Zonnetje in Huis.. geil knipogen naar de cams enzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
De warme douche was omdat ze pijnlijke spieren had.
Halve tamme mooiboy/metro.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag hoorIk vind hem een beetje een Jezuskop hebben.
Oh is dat allesquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag hoorIk vind hem een beetje een Jezuskop hebben.
Dat soort gedoe ben ik te oud voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Halve tamme mooiboy/metro.
Is meer met zijn haar bezig dan de vrouwen.
Nice tryquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ruud lijkt op mij, just saying...
Tja, ik ben inmiddels wel benieuwd wat zich daar allemaal afspeelt.quote:
Die douche zal binnen een dag verstopt zijn met haar........quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Tsja, de dokter had haar een warme douche voorgeschreven, en ze had jeuk op haar hoofd van de zeepresten.
Dus dat verbaast me inderdaad niets.
'Mooi' vind ik niet het juiste woord voor Ruud. Maar ja, is ook een kwestie van smaak. Ik vind geen van de mannen daar 'mooi'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Halve tamme mooiboy/metro.
Is meer met zijn haar bezig dan de vrouwen.
Ik ook!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, ik ben inmiddels wel benieuwd wat zich daar allemaal afspeelt.
dr buurvrouw is mammaloe....quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef brabomiep het volgende:
Die Billy jezus wat een kop, hoe oud is die eigenlijk?
Als het mijn buurvrouw was brak ik bij haar in om de gordijnen dicht te doen
Ja dat. Er zitten aanzienlijk onsympathiekere mensen in dat hok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Ruud inmiddels ook best oké. Hij is misschien een beetje veel buitenkant en is nogal oversekst, maar er zit niet veel kwaads bij, volgens mij.
Hij kan juist zo "oversext"zijn omdat hij een laag libido heeft sinds ze in Utopia zitten. Hij zegt wel veel, maar wil totaal geen sex daar. Al vaker gezegd ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Ruud inmiddels ook best oké. Hij is misschien een beetje veel buitenkant en is nogal oversekst, maar er zit niet veel kwaads bij, volgens mij.
Mooi is ook niet zo belangrijk, de dames zijn ook niet echt knap.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
'Mooi' vind ik niet het juiste woord voor Ruud. Maar ja, is ook een kwestie van smaak. Ik vind geen van de mannen daar 'mooi'.
Wat ik wel irritant vindt, is dat hij zo volgzaam is op de belangrijke momenten. Echt een puppie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Dat moeten we De Mol nageven: hij is niet voor de sexy domme blondjes gegaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi is ook niet zo belangrijk, de dames zijn ook niet echt knap.
ze krijgen een sticker in hun schriftje als ze deze dag zich aan de afspraken hebben gehoudenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:21 schreef rokkutsaains het volgende:
Worden er 's avonds evaluatiegesprekken met de bewoners gevoerd of wordt het draaiboek voor de volgende dag doorgenomen?
Je bent een btje laat je constatering.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |