Vraag het hemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou gooi ik het er maar uit, neukt ze met der vader die Charlotte, echt altijd maar haar vader, en vind het jammer dat ze zijn prinsesje niet is
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Verbaast je dat?
Zo liggen de verhoudingen al vanaf dag 1 hoor.
Paul is niets meer, als de hond van Hakim.
Straks bindt ie hem aan een boom, als hij hem niet meer nodig heeft.
ik twijfel nog steeds wie het baasje is, ik neig naar hakimquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Verbaast je dat?
Je quote jezelf voor de verandering maar weer eens?quote:
Papa heeft een Hummer toevallig?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou gooi ik het er maar uit, neukt ze met der vader die Charlotte, echt altijd maar haar vader, en vind het jammer dat ze zijn prinsesje niet is
Een 21-jarige met een hoog bejaarde zou ik toch op zijn minst dubieus vindenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik niet erg al is hij hoog bejaard maar omdat ze zo over haar vader steeds praat walgelijk gewoon
Ik weet het wel zeker!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds wie het baasje is, ik neig naar hakim
Als het geld op isquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Verbaast je dat?
Zijn vrouw moet er thuis zeker even naar kijken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef blanket het volgende:
(speculatie) Paul gaat er voor einde maand uit...Hij heeft serieuze problemen met zijn prostaat en daar moet naar gekeken gaan worden. (/speculatie)
quote:
Als de douche klaar is gaat dokter volgende week ff voeluhquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zijn vrouw moet er thuis zeker even naar kijken?
Neuh, ze worden gewoon gehaaldquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Ransjih het volgende:
de sultan; haal mn slippers haal mn slippers
slipper naar zn kop kan hij krijgen
Dat heb ik ook, ik wil heel graag zien wat er dan gaat gebeuren in die loods.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg gaan!
Niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
is het bed van ruud nu wel of niet los geschroefd
ow. dat is niet als bij mij thuisquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Neuh, ze worden gewoon gehaald
Dat is de vraag met al die grapjassen hier, ik weet het nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar het zou goed passen bij dit kleuterklasje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
dat bedoel ik soms lees ik hier en tik het op, beetje lullige geintjes maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de vraag met al die grapjassen hier, ik weet het niet
Ik maak geen grapjes erover. Noem hem alleen af en toe pamperpaulquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Toverheks het volgende:
over paul en zijn prostaat is waar vroeg hij aan de dokter en vind dat over zulke dingen geen geintjes gemaakt moet worden, daarom bewust uit SV gelaten
je zou denken : alles beter dan geroddelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef Ransjih het volgende:
girltime, we zingen the sicegirls buiten
De geintjes worden als serieus gezien. En daar is de cos voor. Balen, maar beter voor paul dan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bedoel ik soms lees ik hier en tik het op, beetje lullige geintjes maar dat is mijn mening
ja, dat zou je denkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
je zou denken : alles beter dan geroddel
dat bedoel ik, gun niemand geen enkele man zoiets en ik sprak jou er ook niet op aan hoor ben je gek maar ik verklaarde even waarom ik dat bewust er niet schreef in de SVquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes erover. Noem hem alleen af en toe pamperpaulMaar ik had hem er niet meer over gehoord dus dacht dat het al over was ofzo. Maar vandaag bij dokter kwam het weer ter sprake en het is erger geworden lijkt wel. Klinkt toch niet goed
maar net als zoveel andere dingen hier in utopia ...... helaasssssssssquote:
prima tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bedoel ik, gun niemand geen enkele man zoiets en ik sprak jou er ook niet op aan hoor ben je gek maar ik verklaarde even waarom ik dat bewust er niet schreef in de SV
Nou lachen he met die meidenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
De meiden zingen melige liedjes buiten
Ik maak ook geen grapjes over ziekte. Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bedoel ik, gun niemand geen enkele man zoiets en ik sprak jou er ook niet op aan hoor ben je gek maar ik verklaarde even waarom ik dat bewust er niet schreef in de SV
Ze willen breienquote:
ok..die dokter had er vandaag naar moeten kijken...maar Paul wilde eerst douchen...en dat snap ik dan ook wel weer. Maar ik denk serieus dat hij eruit gaat hier om. Als die dokter verdikking/vergroting voelt moet hij naar ziekenhuis voor onderzoek.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel over hoofdluisquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik maak ook geen grapjes over ziekte. Er zijn grenzen.
Ja, vreselijk.quote:
Ja, en dat centenbakje is ook geaffecteerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja, vreselijk.
Heb haar nog niet één keer kunnen betrappen op een echte, gulle lach.
Compleet geschift, dat meisje. Dat rare stemmetje lijkt ook aangeleerd.
oke, dan kan hij toch even naar het onderzoek, ze mochten dan eruit van J de mol bij onvoorziene omstandighedenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef blanket het volgende:
[..]
ok..die dokter had er vandaag naar moeten kijken...maar Paul wilde eerst douchen...en dat snap ik dan ook wel weer. Maar ik denk serieus dat hij eruit gaat hier om. Als die dokter verdikking/vergroting voelt moet hij naar ziekenhuis voor onderzoek.
Moeten die wel besmet zijn..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En ik hoop dat er teken inde bomen zitten buiten
20 euro per uur.quote:
Ohh ok...dan zou het niet uit hoeven maken idd. Maar goed als hij echt ziek is of wordt gaat hij daar niet blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan kan hij toch even naar het onderzoek, ze mochten dan eruit van J de mol bij onvoorziene omstandigheden
gaan ze me zo weinig betalen, nou daar geef ik niet eens een haaklesje voorquote:
Ze kan er niks van maar moet het leren. Sjeesusquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef schizolientje het volgende:
vanessa wil een uurke breien met ouderen. Ze kan wel niet breien zegt ze maar dat kan ik toch leren. Jammer dat ze wegdraaien bij heb buiten
Ziekenhuis zit letterlijk op 1 minuut afstand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan kan hij toch even naar het onderzoek, ze mochten dan eruit van J de mol bij onvoorziene omstandigheden
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef schizolientje het volgende:
vanessa wil een uurke breien met ouderen. Ze kan wel niet breien zegt ze maar dat kan ik toch leren. Jammer dat ze wegdraaien bij heb buiten
Maakt het uit, ze kan ook niet koken. Ze kan helemaal niks. De oudjes kunnen het haar dan leren, moeten ze nog voor betalen ook dan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan er niks van maar moet het leren. Sjeesus
laten we eerst even onderzoek van speelman afwachtenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ziekenhuis zit letterlijk op 1 minuut afstand.
Echtquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan ze me zo weinig betalen, nou daar geef ik niet eens een haaklesje voor
Gooi Moord bedoel je?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ziekenhuis zit letterlijk op 1 minuut afstand.
Jij mag gratis en voor niks bij me op haak/brei lesquote:
Hehe klopt maar ze komen hier nooit meer van die naam af denk ik zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jups.
Tergooi tegenwoordig btw
Nou neequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij mag gratis en voor niks bij me op les haak/brei leskrijg je nog een mooie haaknaalden set en een knolletje wol kado
Ach, Paul weet dat toch nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehe klopt maar ze komen hier nooit meer van die naam af denk ik zo
quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]is heel ontspannend hoor, maakt je hoofd leeg, echt waar vet gaaf en cool enzo
Tegen ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Je stinkt verrotte kut zegt laura, nou die weet zeker weten hoe zoiets ruikt
Zo hoort de cos te zijn als er niks te vertellen is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
Pff... Dat sporten heb ik nu inmiddels ook wel een keer gezien.. Saai gebeuren.
Wat is het trouwens rustig, heeft de helft zijn streams opgezegd?
dat dus..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Donder nou toch eens op met Charlotte. Ik hoef haar niet de helft van de dag te zien.
We maken het zelf wel vol.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo hoort de cos te zijn als er niks te vertellen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |