Vraag het hemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou gooi ik het er maar uit, neukt ze met der vader die Charlotte, echt altijd maar haar vader, en vind het jammer dat ze zijn prinsesje niet is
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Verbaast je dat?
Zo liggen de verhoudingen al vanaf dag 1 hoor.
Paul is niets meer, als de hond van Hakim.
Straks bindt ie hem aan een boom, als hij hem niet meer nodig heeft.
ik twijfel nog steeds wie het baasje is, ik neig naar hakimquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Verbaast je dat?
Je quote jezelf voor de verandering maar weer eens?quote:
Papa heeft een Hummer toevallig?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou gooi ik het er maar uit, neukt ze met der vader die Charlotte, echt altijd maar haar vader, en vind het jammer dat ze zijn prinsesje niet is
Een 21-jarige met een hoog bejaarde zou ik toch op zijn minst dubieus vindenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik niet erg al is hij hoog bejaard maar omdat ze zo over haar vader steeds praat walgelijk gewoon
Ik weet het wel zeker!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds wie het baasje is, ik neig naar hakim
Als het geld op isquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Verbaast je dat?
Zijn vrouw moet er thuis zeker even naar kijken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef blanket het volgende:
(speculatie) Paul gaat er voor einde maand uit...Hij heeft serieuze problemen met zijn prostaat en daar moet naar gekeken gaan worden. (/speculatie)
quote:
Als de douche klaar is gaat dokter volgende week ff voeluhquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zijn vrouw moet er thuis zeker even naar kijken?
Neuh, ze worden gewoon gehaaldquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Ransjih het volgende:
de sultan; haal mn slippers haal mn slippers
slipper naar zn kop kan hij krijgen
Dat heb ik ook, ik wil heel graag zien wat er dan gaat gebeuren in die loods.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg gaan!
Niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
is het bed van ruud nu wel of niet los geschroefd
ow. dat is niet als bij mij thuisquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Neuh, ze worden gewoon gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |