Ik heb er een van chanelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Ransjih het volgende:
bestaat dat? een thermobroek van armani? ( voor lot)
Dat had ik ook, maar helaasquote:
Aike heeft zich een beetje de rol van "baas" aangemeten daar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Valt me wel op dat ze zulke geintjes nooit bij Aike durven uithalen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet, grapjes zij leuk maar dit niet
Die is niet echt een gevaar,quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oh weer een cos geintje dus.quote:
die veranderd je meteen in een kikkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het ook ziekelijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou gooi ik het er maar uit, neukt ze met der vader die Charlotte, echt altijd maar haar vader, en vind het jammer dat ze zijn prinsesje niet is
En dan vannacht tijdens zijn nachtmerrie BAM!! Jonguh!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef RVer het volgende:
Paul heeft het bed van Ruud losgeschroefd
Ze heeft toch ook vriendje "achter' die 20 jaar ouder is?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Nou gooi ik het er maar uit, neukt ze met der vader die Charlotte, echt altijd maar haar vader, en vind het jammer dat ze zijn prinsesje niet is
echt he vanaf dag 1 over der vader, ik was ook heel gek op mijn vader maar om zo over je vader steeds te pratenquote:
Cos is geen cos meer. Jammerquote:
Borderline, iemand op een voetstuk zetten is een kenmerkquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Ze mist de dikke tampeloeres van daddy, och erm..........quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Verbaast je dat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Wonderbaarlijk dat Pascha Hakim zelfs Paul zover krijgt om z'n slaapzak vast te timmeren terwijl de vetklep in bed ligt te stinken...........en Paul doet het gewoon???
dat vind ik niet erg al is hij hoog bejaard maar omdat ze zo over haar vader steeds praat walgelijk gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook vriendje "achter' die 20 jaar ouder is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |