Ja, en dat centenbakje is ook geaffecteerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja, vreselijk.
Heb haar nog niet één keer kunnen betrappen op een echte, gulle lach.
Compleet geschift, dat meisje. Dat rare stemmetje lijkt ook aangeleerd.
oke, dan kan hij toch even naar het onderzoek, ze mochten dan eruit van J de mol bij onvoorziene omstandighedenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef blanket het volgende:
[..]
ok..die dokter had er vandaag naar moeten kijken...maar Paul wilde eerst douchen...en dat snap ik dan ook wel weer. Maar ik denk serieus dat hij eruit gaat hier om. Als die dokter verdikking/vergroting voelt moet hij naar ziekenhuis voor onderzoek.
Moeten die wel besmet zijn..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En ik hoop dat er teken inde bomen zitten buiten
20 euro per uur.quote:
Ohh ok...dan zou het niet uit hoeven maken idd. Maar goed als hij echt ziek is of wordt gaat hij daar niet blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan kan hij toch even naar het onderzoek, ze mochten dan eruit van J de mol bij onvoorziene omstandigheden
gaan ze me zo weinig betalen, nou daar geef ik niet eens een haaklesje voorquote:
Ze kan er niks van maar moet het leren. Sjeesusquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef schizolientje het volgende:
vanessa wil een uurke breien met ouderen. Ze kan wel niet breien zegt ze maar dat kan ik toch leren. Jammer dat ze wegdraaien bij heb buiten
Ziekenhuis zit letterlijk op 1 minuut afstand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan kan hij toch even naar het onderzoek, ze mochten dan eruit van J de mol bij onvoorziene omstandigheden
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef schizolientje het volgende:
vanessa wil een uurke breien met ouderen. Ze kan wel niet breien zegt ze maar dat kan ik toch leren. Jammer dat ze wegdraaien bij heb buiten
Maakt het uit, ze kan ook niet koken. Ze kan helemaal niks. De oudjes kunnen het haar dan leren, moeten ze nog voor betalen ook dan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan er niks van maar moet het leren. Sjeesus
laten we eerst even onderzoek van speelman afwachtenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ziekenhuis zit letterlijk op 1 minuut afstand.
Echtquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan ze me zo weinig betalen, nou daar geef ik niet eens een haaklesje voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |