quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal ze vast niet discrimineren ...
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Donder nou toch eens op met Charlotte. Ik hoef haar niet de helft van de dag te zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.
Daar moet een grote .... laat maarquote:
Het is inmiddels wel duidelijk dat ze een kindje van God is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Donder nou toch eens op met Charlotte. Ik hoef haar niet de helft van de dag te zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef tonja het volgende:
14 tandenborstels in een bekertje... blegh
een heel peleton...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet een grote .... laat maar
Die had ze thuis laten liggenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet een grote .... laat maar
+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
Ik gok dat Charlotte iemand van de redactie wiept. Dat ze daarom ook zo vaak contact maakt met de camera's.
Ze moesten kakken in een kuil. Wat is het probleemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef tonja het volgende:
14 tandenborstels in een bekertje... blegh
Zit aan tafelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zeg eh. ik kijk net pas een half uur ofzo, maar nu pas valt het me op dat Billy er niet is.. Waar is die heen?
Dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
Ik gok dat Charlotte iemand van de redactie wiept. Dat ze daarom ook zo vaak contact maakt met de camera's.
Iets dergelijks is inderdaad wel eens voorbijgekomen in de COS.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
De medicijnen zijn eindelijk aangeslagen?quote:
En nu smeert ze hem een boete aanquote:
Zo te zien nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De medicijnen zijn eindelijk aangeslagen?
Ze werd naar achteren gereopen om de telefoon ff langs te brengen ... Ze werd schatje genoemd, maar zo noemen ze elkaar allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Iets dergelijks is inderdaad wel eens voorbijgekomen in de COS.
tegen wie weet ik niet hoorde het haar zeggenquote:
Dat is het wel vaker. Kennelijk zitten daar regisseurs die haar wel een schatje vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.
die zit op stream 1 en 2.......gio weer kuthoer en wordt nu gezegt let op je taalquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zeg eh. ik kijk net pas een half uur ofzo, maar nu pas valt het me op dat Billy er niet is.. Waar is die heen?
En een vriendje met bewakers en ze gingen uit met hoeren erbij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Lot had een vriendinnetje die een huis in Marbella heeft gebouwd
He geluid staat nu ook uit, wat een drama.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het wel vaker. Kennelijk zitten daar regisseurs die haar wel een schatje vinden.
Kiezen tussen schreeuwGio of Lotte. Niet veel aan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
He geluid staat nu ook uit, wat een drama.
In de dop? Wordt het nog erger dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verwend Goois meisje in de dop....
Eh, ik weet niet of ze familie is van de beruchte Muis uit H'sum, anders is dat mijn verklaring.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. daar heeft Lotje d'r grote bek vandaan.. "gewerkt" ik een ½ criminelentent in Marbella leuk jôh
Wel, let maar opquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
is het bed van ruud nu wel of niet los geschroefd
Dop, zeg maar een aquarium van 20 bij 20 meterquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verwend Goois meisje in de dop....
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben dus volgens mij dat bed van Ruud wel degelijk gesaboteerd. Ik hoor Paul zeggen: "Gaat-ie al liggen, dat zal een tyfusklap geven".
Zal wel kloppen ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Iets dergelijks is inderdaad wel eens voorbijgekomen in de COS.
Naar mannetje die Paulquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben dus volgens mij dat bed van Ruud wel degelijk gesaboteerd. Ik hoor Paul zeggen: "Gaat-ie al liggen, dat zal een tyfusklap geven".
Ach, hij zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij.quote:
Als je dat waagt als klant bindt Papa Lot je hoogstpersoonlijk aan de trekhaak van zijn Hummer en rijdt-ie je het hele Gooi door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef rokkutsaains het volgende:
Ze denkt dat ze kan zingen namelijk en niemand heeft het lef, haar gewoon te zeggen dat ze haar klep beter dicht kan houden.
Tsja, de dokter had haar een warme douche voorgeschreven, en ze had jeuk op haar hoofd van de zeepresten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef beequeen het volgende:
Lot heeft lekker gedoucht, ik dacht dat al te zien toen ze stond te wapperen met heur haar.
En geloof mij, dat was niet achter het blauwe gordijn.
Dar dacht ik dus ook al, klopt niks van! Lotje is verdrietig dus heeft even een opkikkertje gekregen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef beequeen het volgende:
Lot heeft lekker gedoucht, ik dacht dat al te zien toen ze stond te wapperen met heur haar.
En geloof mij, dat was niet achter het blauwe gordijn.
Nee niet, de reuring laat hij aan anderen over. Zo is hij dan weer welquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ach, hij zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij.
Klopt, maar Ruud had er natuurlijk wel een beetje om gevraagd met die melkactie.quote:
Ze krijgt er een lotionnetje voor.. als ze zich druk maakt krijgt ze uitslag.. dat wisten we al 2 wekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Tsja, de dokter had haar een warme douche voorgeschreven, en ze had jeuk op haar hoofd van de zeepresten.
Dus dat verbaast me inderdaad niets.
Kom niet aan mijn Ruud, ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar Ruud had er natuurlijk wel een beetje om gevraagd met die melkactie.
De warme douche was omdat ze pijnlijke spieren had.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze krijgt er een lotionnetje voor.. als ze zich druk maakt krijgt ze uitslag.. dat wisten we al 2 weken
Vind jij Ruud leuk?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn Ruud, ik weet niet waar je het over hebt
Kunnen ze lang wachte, want Ruud ging de deuren nog saboteren....quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Een pijnlijke kringspier nadat ze achter is geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
De warme douche was omdat ze pijnlijke spieren had.
Jaquote:
Tuurlijk.. alles voor ons Zonnetje in Huis.. geil knipogen naar de cams enzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
De warme douche was omdat ze pijnlijke spieren had.
Halve tamme mooiboy/metro.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag hoorIk vind hem een beetje een Jezuskop hebben.
Oh is dat allesquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag hoorIk vind hem een beetje een Jezuskop hebben.
Dat soort gedoe ben ik te oud voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Halve tamme mooiboy/metro.
Is meer met zijn haar bezig dan de vrouwen.
Nice tryquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ruud lijkt op mij, just saying...
Tja, ik ben inmiddels wel benieuwd wat zich daar allemaal afspeelt.quote:
Die douche zal binnen een dag verstopt zijn met haar........quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Tsja, de dokter had haar een warme douche voorgeschreven, en ze had jeuk op haar hoofd van de zeepresten.
Dus dat verbaast me inderdaad niets.
'Mooi' vind ik niet het juiste woord voor Ruud. Maar ja, is ook een kwestie van smaak. Ik vind geen van de mannen daar 'mooi'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Halve tamme mooiboy/metro.
Is meer met zijn haar bezig dan de vrouwen.
Ik ook!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, ik ben inmiddels wel benieuwd wat zich daar allemaal afspeelt.
dr buurvrouw is mammaloe....quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef brabomiep het volgende:
Die Billy jezus wat een kop, hoe oud is die eigenlijk?
Als het mijn buurvrouw was brak ik bij haar in om de gordijnen dicht te doen
Ja dat. Er zitten aanzienlijk onsympathiekere mensen in dat hok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Ruud inmiddels ook best oké. Hij is misschien een beetje veel buitenkant en is nogal oversekst, maar er zit niet veel kwaads bij, volgens mij.
Hij kan juist zo "oversext"zijn omdat hij een laag libido heeft sinds ze in Utopia zitten. Hij zegt wel veel, maar wil totaal geen sex daar. Al vaker gezegd ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Ruud inmiddels ook best oké. Hij is misschien een beetje veel buitenkant en is nogal oversekst, maar er zit niet veel kwaads bij, volgens mij.
Mooi is ook niet zo belangrijk, de dames zijn ook niet echt knap.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
'Mooi' vind ik niet het juiste woord voor Ruud. Maar ja, is ook een kwestie van smaak. Ik vind geen van de mannen daar 'mooi'.
Wat ik wel irritant vindt, is dat hij zo volgzaam is op de belangrijke momenten. Echt een puppie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Dat moeten we De Mol nageven: hij is niet voor de sexy domme blondjes gegaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi is ook niet zo belangrijk, de dames zijn ook niet echt knap.
ze krijgen een sticker in hun schriftje als ze deze dag zich aan de afspraken hebben gehoudenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:21 schreef rokkutsaains het volgende:
Worden er 's avonds evaluatiegesprekken met de bewoners gevoerd of wordt het draaiboek voor de volgende dag doorgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |