quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal ze vast niet discrimineren ...
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Donder nou toch eens op met Charlotte. Ik hoef haar niet de helft van de dag te zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.
Daar moet een grote .... laat maarquote:
Het is inmiddels wel duidelijk dat ze een kindje van God is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Donder nou toch eens op met Charlotte. Ik hoef haar niet de helft van de dag te zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef tonja het volgende:
14 tandenborstels in een bekertje... blegh
een heel peleton...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet een grote .... laat maar
Die had ze thuis laten liggenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet een grote .... laat maar
+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
Ik gok dat Charlotte iemand van de redactie wiept. Dat ze daarom ook zo vaak contact maakt met de camera's.
Ze moesten kakken in een kuil. Wat is het probleemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef tonja het volgende:
14 tandenborstels in een bekertje... blegh
Zit aan tafelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zeg eh. ik kijk net pas een half uur ofzo, maar nu pas valt het me op dat Billy er niet is.. Waar is die heen?
Dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
Ik gok dat Charlotte iemand van de redactie wiept. Dat ze daarom ook zo vaak contact maakt met de camera's.
Iets dergelijks is inderdaad wel eens voorbijgekomen in de COS.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
De medicijnen zijn eindelijk aangeslagen?quote:
En nu smeert ze hem een boete aanquote:
Zo te zien nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De medicijnen zijn eindelijk aangeslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |