quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal ze vast niet discrimineren ...
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Donder nou toch eens op met Charlotte. Ik hoef haar niet de helft van de dag te zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.
Daar moet een grote .... laat maarquote:
Het is inmiddels wel duidelijk dat ze een kindje van God is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
Donder nou toch eens op met Charlotte. Ik hoef haar niet de helft van de dag te zien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef tonja het volgende:
14 tandenborstels in een bekertje... blegh
een heel peleton...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet een grote .... laat maar
Die had ze thuis laten liggenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet een grote .... laat maar
+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
Ik gok dat Charlotte iemand van de redactie wiept. Dat ze daarom ook zo vaak contact maakt met de camera's.
Ze moesten kakken in een kuil. Wat is het probleemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef tonja het volgende:
14 tandenborstels in een bekertje... blegh
Zit aan tafelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zeg eh. ik kijk net pas een half uur ofzo, maar nu pas valt het me op dat Billy er niet is.. Waar is die heen?
Dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
Ik gok dat Charlotte iemand van de redactie wiept. Dat ze daarom ook zo vaak contact maakt met de camera's.
Iets dergelijks is inderdaad wel eens voorbijgekomen in de COS.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Itisbangin het volgende:
De medicijnen zijn eindelijk aangeslagen?quote:
En nu smeert ze hem een boete aanquote:
Zo te zien nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De medicijnen zijn eindelijk aangeslagen?
Ze werd naar achteren gereopen om de telefoon ff langs te brengen ... Ze werd schatje genoemd, maar zo noemen ze elkaar allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Iets dergelijks is inderdaad wel eens voorbijgekomen in de COS.
tegen wie weet ik niet hoorde het haar zeggenquote:
Dat is het wel vaker. Kennelijk zitten daar regisseurs die haar wel een schatje vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg gezien en vooral gehoord van Charlotte. Dat was vandaag werkelijk een overdosis.
die zit op stream 1 en 2.......gio weer kuthoer en wordt nu gezegt let op je taalquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zeg eh. ik kijk net pas een half uur ofzo, maar nu pas valt het me op dat Billy er niet is.. Waar is die heen?
En een vriendje met bewakers en ze gingen uit met hoeren erbij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Lot had een vriendinnetje die een huis in Marbella heeft gebouwd
He geluid staat nu ook uit, wat een drama.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het wel vaker. Kennelijk zitten daar regisseurs die haar wel een schatje vinden.
Kiezen tussen schreeuwGio of Lotte. Niet veel aan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
He geluid staat nu ook uit, wat een drama.
In de dop? Wordt het nog erger dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verwend Goois meisje in de dop....
Eh, ik weet niet of ze familie is van de beruchte Muis uit H'sum, anders is dat mijn verklaring.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. daar heeft Lotje d'r grote bek vandaan.. "gewerkt" ik een ½ criminelentent in Marbella leuk jôh
Wel, let maar opquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
is het bed van ruud nu wel of niet los geschroefd
Dop, zeg maar een aquarium van 20 bij 20 meterquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verwend Goois meisje in de dop....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |