Had wel 2 caps voor je van die andere 2 zeikerds maar hier kan ik je niet aan helpen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand een cap/foto van die 2 ouwe mannetjes van de muppets op dat balkon voor me???
Dat dus!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Hakim; als er dalijk wat te doen is, zal het wel meevallen........
Het valt mij op dat iedereen gaat zitten WACHTEN tot er wat te doen is, sporten als ik sportschoenen heb, geld verdienen als ik een tribune heb, wacht maar tot het mooi weer is............
Het weer is prachtig, godvernondedju, luilakken!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand een cap/foto van die 2 ouwe mannetjes van de muppets op dat balkon voor me???
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
quote:
Geweldigquote:
Minder dan 3000 niet helemaal helderquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel geld zit er nog in de kluis?
Het duo stoffer en blik!quote:
is het stroom afgesloten ??quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Mallika het volgende:
De koelmachine koelt niet, de wasmachine wast niet
De heater heat niet, ja in aprilquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Mallika het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Mallika het volgende:
[..]![]()
Ik dacht echt dat de heks Hakim en Paul bedoelde
was wel leuk om te volgen hequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Itisbangin het volgende:
Ik moet zeggen dat het een heerlijk gesprek tussen die twee was. Sowieso over die kip. Ik zeg: doen!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Mallika het volgende:
en een utopia opbouwen lukt nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Mallika het volgende:
ja bedoelde ze ook ze staan er al moest zo aan die 2 mannetjes denken hahahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Mallika het volgende:
[..]![]()
Ik dacht echt dat de heks Hakim en Paul bedoelde
Virtueel een negatief saldo vermoedelijk:quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel geld zit er nog in de kluis?
Jawel hoor, dat lukt prima zelfs!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Ransjih het volgende:
[..]
[..]
en een utopia opbouwen lukt niet
quote:
deze sla ik ff op, staan er al 2 maar komt nog wel een gelegenheid deze te postenquote:
Oei..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Virtueel een negatief saldo vermoedelijk:
Gas-water-licht 800,--
Gaskraan, luchtkanalen etc voor de heater 1000,--
Keuken 400,-- + extra rommel 200,--
Bankstellen en stoelen 600,--
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |