Wat steel je van mijquote:
Zo maar een topickaap ...quote:
Neequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten ze van cavia's houden?
Ja dat mag tegenwoordig hierquote:
Wat vind je van konijnen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Is wel een pre, maar geen must
Dus als ik zou stellen dat ik cavia's nutteloze beesten zonder een echt karakter vind zijn mijn kansen wel zo ongeveer verkeken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Is wel een pre, maar geen must
Slecht excuus om van mij te stelenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef JanCees het volgende:
Mijn oma heeft gisteren een nieuwe heup gekregen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slecht excuus om van mij te stelen
Niet als je geen leuke TT bedenkt die aansluit op het vorige topicquote:
Een vriend avn m'n vriend had een langharige cavia. En als je die ging kammen piepte hij als een malle, maar hij bleef wel zitten want stiekem vond hij het wel fijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als ik zou stellen dat ik cavia's nutteloze beesten zonder een echt karakter vind zijn mijn kansen wel zo ongeveer verkeken?![]()
Had ik maar een cavia, zulke leuke beesten
Iedereen kent Jimbo hier. Geen noodzaak om het zo discreet te houdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriend avn m'n vriend had een langharige cavia. En als je die ging kammen piepte hij als een malle, maar hij bleef wel zitten want stiekem vond hij het wel fijn.
Jimbo heeft heul geen Friese naamquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen kent Jimbo hier. Geen noodzaak om het zo discreet te houden
quote:
Laat Keije eens met rust. Je durft hem enkel af te vallen omdat je weet dat hij zijn laptop heeft weggeborgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo heeft heul geen Friese naam
Heb ik ook gehad, een konijnenstelletje.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als ik zou stellen dat ik cavia's nutteloze beesten zonder een echt karakter vind zijn mijn kansen wel zo ongeveer verkeken?![]()
Had ik maar een cavia, zulke leuke beesten
Ik ook. Ging vannacht toch weer langer doorquote:
Liever niet natuurlijk. Eendracht maakt macht.quote:
Wij hebben eens een konijntje gevonden die was achtergelaten in het bos hier. Een week later vond schoonmoeder er nog eentje. En toen hadden ze er ineens 8quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, een konijnenstelletje.
Zo lief![]()
Mensen die konijnen alleen houden en zich niet inlezen in de behoefte van hun dier![]()
Je bent zelf een Friese naamquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo heeft heul geen Friese naam
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, een konijnenstelletje.
Zo lief![]()
Mensen die konijnen alleen houden en zich niet inlezen in de behoefte van hun dier![]()
HALLO 1939-1945quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ging vannacht toch weer langer door
[..]
Liever niet natuurlijk. Eendracht maakt macht.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben eens een konijntje gevonden die was achtergelaten in het bos hier. Een week later vond schoonmoeder er nog eentje. En toen hadden ze er ineens 8![]()
Nu zijn papa en mama samen ergens anders heen en zijn er nog 3 jonkies die al een paar jaar vrolijk samen in de tuin rondhuppelen
1.60mquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat je zo klein bent. Hoe klein ben je echt?
En alle zwarte cavia's het land uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Etnische zuivering op alle cavia-haters.
Watquote:
Nee, nooit gehadquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Lief
Heb jij huisdieren ?
Ik ben maar 4 cm langer.quote:
'Per ongeluk' opgegeten. Zo ben ik mijn broertje ook verloren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad![]()
Mijn ouders zijn samen voor alles allergisch en hier zo op kamers vind ik het niet erg praktisch en verantwoord
Maar mijn schoonmoeder heeft genoeg huisdieren. Ze vangt ook wel eens dieren tijdelijk op, zo heb ik 4 honden zien komen en gaan. Verder heeft ze nog een rattenkast gehad (zijn hele zorgzame lieve diertjes eigenlijk) en dus die konijnen.
In totaal 3 grasparkietjes (eentje werd per ongeluk opgegeten door de katten en toen kwam er een nieuwe om de andere gezelschap te houden)
4 honden (eentje is verhuisd naar Groningen) eentje is overleden en ze heeft er nu nog 2. En ze heeft nog 2 katten.
Dus alle huisdieren die ik gemist heb heb ik al wel ingehaald
Dan ben ik 30 cm langerquote:
En 90 kg ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, valt mee. Had iets van 1,45 verwacht.
Ik ben 1,75
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Per ongeluk' opgegeten. Zo ben ik mijn broertje ook verloren.
Whehequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad![]()
Mijn ouders zijn samen voor alles allergisch en hier zo op kamers vind ik het niet erg praktisch en verantwoord
Maar mijn schoonmoeder heeft genoeg huisdieren. Ze vangt ook wel eens dieren tijdelijk op, zo heb ik 4 honden zien komen en gaan. Verder heeft ze nog een rattenkast gehad (zijn hele zorgzame lieve diertjes eigenlijk) en dus die konijnen.
In totaal 3 grasparkietjes (eentje werd per ongeluk opgegeten door de katten en toen kwam er een nieuwe om de andere gezelschap te houden)
4 honden (eentje is verhuisd naar Groningen) eentje is overleden en ze heeft er nu nog 2. En ze heeft nog 2 katten.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Per ongeluk' opgegeten. Zo ben ik mijn broertje ook verloren.
Had meer het idee dat je slank was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En 90 kg ?
![]()
Das ook niet lang
Nee of jij 90 kg woogquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had meer het idee dat je slank was.
Nee, ik ben helaas maar klein. Maar dat maak ik goed met lief zijn.
Nohhhhhquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:02 schreef essnhills het volgende:
Laatst hier ook een vrouwtje met een kooitje in haar armen in de lift. In tranen.
Ze had net haar konijntje laten inslapen
Nee, weeg wel wat minder dan 90.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee of jij 90 kg woog![]()
Ik weeg geen 90 kg
Dat zie ik mezelf ook wel doen later.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad![]()
Ik zie jou wel een karperopvang beginnenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie ik mezelf ook wel doen later.
Nee, dat is Gitaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een karperopvang beginnen
Is heel dankbaar hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie ik mezelf ook wel doen later.
Dochter van Fera en Gitaar:quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een karperopvang beginnen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dochter van Fera en Gitaar:
[ afbeelding ]
Die foto vind ik altijd zooo liefquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dieren zijn geweldig. Daarom ben ik ook dierverzorger geworden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is heel dankbaar hoorDieren zijn zo liefdevol
Als je er aandacht en liefde in stopt krijg je dat 100x terug
Ze had ook 1 hond. Die was via een stichting gered uit Griekenland waar hij praktisch zijn hele leven was mishandeld. Beestje was eerst erg bang en daardoor als je niet voorzichtig en duidelijk benaderde agressief. Maar dat werd steeds minder en minder, en hij begon na een paar weken zelf naar je toe te komen voor aandacht![]()
En toen bleek het zo'n verschrikkelijk lief beestjeEn hij genoot er zo overduidelijk van dat hij nu wél goed werd behandeld
Hij lag een keertje tegen me aan op de bank en ik was hem aan het kroelen. Maar toen stond ik op omdat ik naar de wc moest en toen kwam hij zo half overeind en met zo'n blafje en verontwaardigde scheve kop van 'Ja maar waarom loop je nou weg?"![]()
Toen hij na een paar maanden helemaal gerehabiliteerd was mocht m;n schoonmoeder zelf een nieuw baasje voor hem selecteren. Uiteindelijk is hij bij een heel lief pas gepensioneerd vrouwtje terechtgekomen die alle tijd van de wereld voor hem had. Hij heeft daar nog een paar hele mooie jaren gehad voordat hij stierf
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze vangt overal vandaan dieren op, uit Nederland en uit het buitenland. Maar deze was gewoon zo bijzonderquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dieren zijn geweldig. Daarom ben ik ook dierverzorger geworden.
Wat een tof verhaal! Dat zijn de mooie dingen om te horen. Mensen die de tijd en het geduld hebben om zo'n beschadigd dier weer gelukkig te maken. Zelf heb ik wel gemengde gevoelens over dieren uit het buitenland halen. Er zitten in Nederland ook genoeg lieverds nog te wachten op een baas. Soms begrijp ik niet dat mensen per se een hond uit een ver land moeten halen. Waarschijnlijk omdat ze op vakantie hartverscheurende dingen hebben gezien. Niets tegen die mensen, ze hebben het hart op de juiste plek.
Ik ben op de zondag altijd sportvisser in de goalquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop mijn kind toch op te voeden met voldoende kennis over vissen.
Dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze vangt overal vandaan dieren op, uit Nederland en uit het buitenland. Maar deze was gewoon zo bijzonder
Alle dieren zijn uniek, daar niet van, maar die hond heeft een speciaal plekje bij ons allemaal gekregen![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die foto vind ik altijd zooo lief![]()
Hoe gelukkig dat koppie kijkt
Hehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop mijn kind toch op te voeden met voldoende kennis over vissen.
Awwquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel.![]()
Ik heb ook een grote, blonde knuffelbeer die altijd een plekje zal hebben in mijn hart. Naast mijn eerste hondje die al zes jaar niet meer bij ons is. Die mis ik ook nog steeds.
Ik moet uitkijken niet teveel te vertellen, straks ontwikkelen ze nog een aversie tegen dieren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.Zo intens gelukkig met haar vis
[..]
Hehehe.
Allemaal mooie verhalen vertellen op rare kikkers en diepzee inktvissen
Ze was wel een oudje, aan het einde van de rit. Maar het was de liefste hond die ik ken, zeker toen ze al wat ouder en rustiger was. Als ik ergens om moest huilen en ik kon niet bij m'n ouders terecht, ging ik altijd bij haar zitten en dan duwde ze haar kop tegen me aan en voelde ik me getroost.quote:
Dat is nu ook met 1 van de 2 honden die ze nu nog heeft. Als je niet helemaal lekker bent of een beetje verdrietig dan heeft ze dat meteen door en doet ze alle mogelijke moeite om bij je te komen om je te troosten oid. En als je ergens een wondje hebt dan moet en zal ze dat schoonmaken. Als er inmiddels een korstje opzit dan weet ze precies welk korstje weg kan en welke nog niet etc. Zo zorgzaamquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze was wel een oudje, aan het einde van de rit. Maar het was de liefste hond die ik ken, zeker toen ze al wat ouder en rustiger was. Als ik ergens om moest huilen en ik kon niet bij m'n ouders terecht, ging ik altijd bij haar zitten en dan duwde ze haar kop tegen me aan en voelde ik me getroost.
Maar, ik heb al zn 10 jaar geen lesboeken meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whieep
Je zou eens je lesboek tegen haar gezicht moeten klappen, per ongeluk dan hekijken hoeveel talg er aan vast blijft kleven.
Oh, eet smakelijk iedereen
ik heb het gevraagd voor je, en kreeg een boze blik met daarbijquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Nu Sof mij niet meer mag zal ik mijn horizon toch moeten verbreden.
Dat is wel bijzonder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nu ook met 1 van de 2 honden die ze nu nog heeft. Als je niet helemaal lekker bent of een beetje verdrietig dan heeft ze dat meteen door en doet ze alle mogelijke moeite om bij je te komen om je te troosten oid. En als je ergens een wondje hebt dan moet en zal ze dat schoonmaken. Als er inmiddels een korstje opzit dan weet ze precies welk korstje weg kan en welke nog niet etc. Zo zorgzaam
dat photo o=quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry man. Had anders een foto van mij laten zien, onweerstaanbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb het gevraagd voor je, en kreeg een boze blik met daarbij
SOw, sie ik er so hopuhloos uit ofzow' naar mn kop gesmeten.
Toen ik daar ja op antwoorde werd ik uitgemaakt voor een kankerlijer
En bedankt LR, ik zal nog eens hosselen voor je
En handigquote:
Goh, ik kwam er laatst nog achter dat het een fabel is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
En handigWondjes helen serieus sneller en beter als zij ze verzorgd heeft.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Goh, ik kwam er laatst nog achter dat het een fabel is.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry man. Had anders een foto van mij laten zien, onweerstaanbaar.![]()
Toch bedankt voor je inzet
Klikjequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanMijn eigen ervaring zegt anders.
Ik blijf erbij dat wondjes wel degelijk sneller genezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Klikje
Het kan zelfs nog gevaarlijk zijn ook.
Jij bent dan ook wel een stuk dierlijker en woester met je vikingenbloed natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanMijn eigen ervaring zegt anders.
Oh dat zal de verklaring zijn inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een stuk dierlijker en woester met je vikingenbloed natuurlijk.
Ess is een echte tijgerquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een stuk dierlijker en woester met je vikingenbloed natuurlijk.
Wat een rare en zonder gedachte clips heeft die band zeg.quote:
past bij jouquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een rare en zonder gedachte clips heeft die band zeg.
nee hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ervaar ik als een belediging.
Fijne dag nog Ezell. Ik spreek niet meer tegen je.
Ach luistert prima weg hoor op de achtergrond. Al vind ik het weinig spannend.quote:
Wat een leuke kwoot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach luistert prima weg hoor op de achtergrond. Al vind ik het weinig spannend.
hoi jcquote:
jij eet veel chocoladequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
ik begin beetje eminem verslaafd te worden
En ik had een super mooi mailtje geschrevenquote:Beste Sof,
naast wiskunde is ook economie een verplicht vak om toegelaten te worden. Dus zul je voor je toelaatbaar bent ook economie in het pakket moeten hebben.
Met vriendelijke groet,
blabla
Oh pardonquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, ik heb al zn 10 jaar geen lesboeken meer
Denken dat ik een puber ben
mn hart wat doe je
[..]
ik heb het gevraagd voor je, en kreeg een boze blik met daarbij
SOw, sie ik er so hopuhloos uit ofzow' naar mn kop gesmeten.
Toen ik daar ja op antwoorde werd ik uitgemaakt voor een kankerlijer
En bedankt LR, ik zal nog eens hosselen voor je
nee al sinds zondag nietquote:
Aww, arme Sofquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
En ik had een super mooi mailtje geschreven
Wat dachten die ouders toen ze hun kind blabla besloten te noemenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat een cacao arme chocolade grap.quote:
Voor een hbo studie gewoon?.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een cacao arme chocolade grap.
[..]
Voor een hbo studie gewoon?.
Niks uit je tas gestolen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef supersof het volgende:
Oh en ik was echt boos op de fiets
er reed een brommer langs met twee jongens erop en een van hen gaf me een klap op mijn onderrug toen ze voorbij reden. wtf
dus ik riep iets van: what the fuck jonge, mongolen!!![]()
![]()
![]()
quote:
Naja waarschijnlijk zijn die er niet. Maar hij kon wel een voorbeeld nemen aan mijn mailquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Vreemd dat ze dan niet even de moeite nemen een iets uitgebreider antwoord te geven/mogelijke oplossingen.
nope, gelukkig niet. Niet dat dat kon, maar toch.quote:
Wat ga je nu doen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja waarschijnlijk zijn die er niet. Maar hij kon wel een voorbeeld nemen aan mijn mail
Hier wat Eminem en succes met het hervinden van je humeur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef supersof het volgende:
er reed een brommer langs met twee jongens erop en een van hen gaf me een klap op mijn onderrug toen ze voorbij reden. wtf
![]()
![]()
Als ik ze tegenkom zal ik ze een lesje leren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
geen ideequote:
Niks mis mee. Je bent nog jong dus kan makkelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
ik zit te denken aan dit
http://www.hogeschoolrotterdam.nl/opleidingen/officemanagement-(ad)/voltijd
maar als ik dit jaar weer niks vind dan ga ik wel gewoon een jaar naar afrika ofzo![]()
Dan heb ik drie jaar verspild hequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je bent nog jong dus kan makkelijk
dankjewel lrquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier wat Eminem en succes met het hervinden van je humeur.
Oh en dat soort figuren verdienen een versleten tandenborstel ja
Ja maar daarom juist, zo'n jaar kan je helpen met wat je nou echt wiltquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan heb ik drie jaar verspild heen dan heb ik geen stufi
wat mongolenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik ze tegenkom zal ik ze een lesje leren.
Dit. En 3 jaar verkloten gaat hard stel ik als ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan heb ik drie jaar verspild heen dan heb ik geen stufi
dat hoop ik al twee jaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist, zo'n jaar kan je helpen met wat je nou echt wilt
wat dit?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. En 3 jaar verkloten gaat hard stel ik als ervaringsdeskundige.
Jaren niks doen helpen daar geen reet bij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik al 6quote:
neger watquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik al 6komt echt wel. Sommige hebben daar gewoon langer de tijd voor nodig
Ik zou dat nou niet bepaald niks willen noemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jaren niks doen helpen daar geen reet bij.
hoi
naja heb nog een jaar, anders moet ik 21+ toets doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik al 6komt echt wel. Sommige hebben daar gewoon langer de tijd voor nodig
Uitstellen/bedenktijd is wel vaak jouw advies hequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat "je bent nog jong" even opgaat maar je binnen no time 21 bent en je je ineens niet meer zo jong voeltquote:
Beter ga je voor die studie die je net hebt gepost.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
naja heb nog een jaar, anders moet ik 21+ toets doen
hoeft niet als je de geschikte diploma's hebtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
naja heb nog een jaar, anders moet ik 21+ toets doen
maar ik heb geen diploma'squote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoeft niet als je de geschikte diploma's hebt
Daarmee kun je naar het hbo, zonder toetsen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik heb geen diploma's
alleen havo dan
ik ga dan ook niet niks doen hequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
Niks doen aka thuis zitten kan altijd nog.
niet als je 21 bent toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarmee kun je naar het hbo, zonder toetsen.
Tuurlijk wel. De 21 toets is voor mensen met niks/vmbo die toch nog wat willen maken van hun carriere. Soort laatste reddingsboeiquote:
oooooooohquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De 21 toets is voor mensen met niks/vmbo die toch nog wat willen maken van hun carriere. Soort laatste reddingsboei
Helemaal niet. Maar van de hak op de tak oversprongen van studie naar studie is ook niet optimaal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitstellen/bedenktijd is wel vaak jouw advies he
[..]
Dat "je bent nog jong" even opgaat maar je binnen no time 21 bent en je je ineens niet meer zo jong voelt
Maar genoeg. Gewoon even flink schelden en doorgaan. Wij kunnen toch niet beslissen voor je.
Putten graven in Afrika zie ik als niks doen in deze fase van je leven.quote:
Wat LR zegt. Met een havo diploma heb je die toets al 'gehaald'.quote:
ik welquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Putten graven in Afrika zie ik als niks doen in deze fase van je leven.Dat kan ook na je studie.
[..]
Wat LR zegt. Met een havo diploma heb je die toets al 'gehaald'.
waarom afrika?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wel
je zit dan niet thuis
maar ver weg in afrika en je helpt mensen
Waar las je klasgenoten dan ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh pardonmaar die associatie had ik wel bij je klasgenoten
![]()
Bovendien had ik ook nog lesboeken toen ik allang geen puber meer was
omdat ze daar mensen nodig hebbenquote:
Hoi Casanova. Doet de afwijzing nog pijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar las je klasgenoten dan ?\
beter lezen popjeik zag ze gewoon in de trein, ken ze niet enzo
Ja, maar dat weegt voor mij niet op tegen jezelf ontwikkelen op een gebied wat je in deze fase het beste kunt: studeren. Als je 25 bent kun je ook nog je spullen pakken en naar Afrika gaan, daar heb je dan waarschijnlijk veel meer aan dan nu.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wel
je zit dan niet thuis
maar ver weg in afrika en je helpt mensen
Oneens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
Sof, doe gewoon waar je gevoel naar uitgaat. Je praat al tijden dat je naar Afrika wilt. Dan moet je dat ook gewoon doen
Afrikaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
Sof, doe gewoon waar je gevoel naar uitgaat. Je praat al tijden dat je naar Afrika wilt. Dan moet je dat ook gewoon doen
Ja maar je hebt niet het monopolie op andermans juiste keuzes alleen omdat het voor jou goed uitgevallen isquote:
ja, waarom niet? hoe briljant was het als ik je nu een nummer had gegeven waarna je dr had kunnen misbruiken ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Casanova. Doet de afwijzing nog pijn.
Heb je het ze nou echt gevraagd, of?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, waarom niet? hoe briljant was het als ik je nu een nummer had gegeven waarna je dr had kunnen misbruiken ?
watquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
No offence trouwensKwam er misschien beetje onsubtiel uit
reactie op Typquote:
Een monopolie op iemands juiste keuzes?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar je hebt niet het monopolie op andermans juiste keuzes alleen omdat het voor jou goed uitgevallen isIedereen is anders.
Dat soort complimenten moet je koesteren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
iemand noemt onze sc een tumor van fok
linkquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
Is het een relevant iemand?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
oke onz sc is echt kutquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort complimenten moet je koesteren.
Voor sommige mensen geldt dat inderdaad ja. Die kunnen in zo`n jaar tot heel veel inzichten komen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een monopolie op iemands juiste keuzes?Leuke zin, maar het klopt van geen kant.
Als je als (bijna) 19 jarige een hbo'tje hebt gevonden die je wel wat lijkt, dan zie ik niet in waarom je dat niet aan zou grijpen in Sof haar situatie. Ze wil het huis uit, dat kan prima op het moment dat ze gaat studeren. Je hebt dan altijd wat om op terug te vallen verder in je leven.
Als je er nu opnieuw een jaartje tussenuit gaat zit je volgend jaar weer met het zelfde probleem. Of denk jij daadwerkelijk dat ze in Afrika ineens tot een geweldig inzicht komt in wat ze precies wil met haar leven?
nee niet echtquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor sommige mensen geldt dat inderdaad ja. Die kunnen in zo`n jaar tot heel veel inzichten komen.
Ja, dat kan dus voor Sof toch ook?quote:
Zoiets als ''oh, gvd had ik nu maar gewoon mijn P gehaald dit jaar''?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor sommige mensen geldt dat inderdaad ja. Die kunnen in zo`n jaar tot heel veel inzichten komen.
Zoveel wijsheidquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een monopolie op iemands juiste keuzes?Leuke zin, maar het klopt van geen kant.
Als je als (bijna) 19 jarige een hbo'tje hebt gevonden die je wel wat lijkt, dan zie ik niet in waarom je dat niet aan zou grijpen in Sof haar situatie. Ze wil het huis uit, dat kan prima op het moment dat ze gaat studeren. Je hebt dan altijd wat om op terug te vallen verder in je leven.
Als je er nu opnieuw een jaartje tussenuit gaat zit je volgend jaar weer met het zelfde probleem. Of denk jij daadwerkelijk dat ze in Afrika ineens tot een geweldig inzicht komt in wat ze precies wil met haar leven?
Nee maar doordat je een jaar lang met andere dingen bezig bent kan je ook zien waar nou eigenlijk je interesse/passie ligt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoiets als ''oh, gvd had ik nu maar gewoon mijn P gehaald dit jaar''?
Dat weet je niet. Daarnaast speelt ook al mee dat Sof al twee jaar op zoek is naar wat ze wil.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus voor Sof toch ook?
WAUW SORRYquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar las je klasgenoten dan ?\
beter lezen popjeik zag ze gewoon in de trein, ken ze niet enzo
ze zijn gewoon jaloers op deze goed lopende sc waar altijd wat gebeurt en altijd wel iemand is.quote:
Nou ja. 2 jaar opzoek naar wat ze wil is niet heel raar als je pas 18 bent hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Daarnaast speelt ook al mee dat Sof al twee jaar op zoek is naar wat ze wil.
Het klinkt mooi hoor, je gevoel volgen, maar dat kan niet altijd.
Bedoel daar overigens niet mee dat Sof Afrika niet moet overwegen.
Je moet weer even inkomen in het FOK!kenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAUW SORRY
tijd voor de opticien![]()
Uhh ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. 2 jaar opzoek naar wat ze wil is niet heel raar als je pas 18 bent hoor.
Maar goed. misschien hebben jullie wel gelijk en denk ik veel te idealistisch.
Serieuze gesprekken. Het is weer eens wat anders.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik doe geeneens meer mee aan dit gesprek. Dit is een soort Inso 2.0 van gisternacht.
Ik denk niet dat je beter in Afrika kunt zitten om er achter te komen of je dokter, politicus of zwemleraar wil worden. Internet is juist de perfecte bron om uit te zoeken wat bij je past.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar doordat je een jaar lang met andere dingen bezig bent kan je ook zien waar nou eigenlijk je interesse/passie ligt.
Dat helpt soms gewoon beter dan internet afstruinen omdat je een studie nodig hebt.
nogalquote:
Ja echt hequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet weer even inkomen in het FOK!ken
Is ook niks mis mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niks mis met een tussenjaar
Ik nam er (onvrijwillig) tweemaar wel mooi de studie afgerond
Dit zei ik absoluut niet in mijn post.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Serieuze gesprekken. Het is weer eens wat anders.
Rustig opbouwen. Komt vanzelf weer goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he
Lezen is nog wat moeilijk
Mijn eigen ervaringen zullen wel te slecht zijn geweest daarmee dat ik tot deze mening ben gekomenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je beter in Afrika kunt zitten om er achter te komen of je dokter, politicus of zwemleraar wil worden. Internet is juist de perfecte bron om uit te zoeken wat bij je past.
Als je vol stress zit en je de hele rompslomp van het dagelijks leven hier een beetje zat bent, zoals je vaak ziet bij mensen die net klaar zijn met hun studie, kan ik mij goed voorstellen dat je zo'n uitstap voor een (half)jaar overweegt.
Wat jij nu aanraadt is echter iets heel anders, weer een jaartje vluchten voor een keuze die eventueel wel eens verkeerd zou kunnen zijn.
Fijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn eigen ervaringen zullen wel te slecht zijn geweest daarmee dat ik tot deze mening ben gekomen![]()
Maargoed ik hou mijn mond verderSof moet het uiteindelijk zelf bepalen en bedenken wat voor haar het beste is.
Goh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof moet het uiteindelijk zelf bepalen en bedenken wat voor haar het beste is.
au pair in Amerika zou ik zo doen, het is dat ik een man benquote:
quote:
Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zei ik absoluut niet in mijn post.
iddquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAUW SORRY
tijd voor de opticien![]()
Wat oké? Vechten dan, mij een beetje teksten in de mond leggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ok.
Ik denk trouwens dat Inso z'n telefoon leeg is.
Daar is het een forum voor uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
Leuk dat je gelijk met de grond gelijk gemaakt wordt als je er een andere mening op nahoudt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
Overigens heb ik al besloten dat Sof taartenbakker wordt.
Rusland lijkt me best een tof land om eens heen te gaan.quote:
Blijkbaar ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar is het een forum voor uiteraard.
Wanneer en waar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat oké? Vechten dan, mij een beetje teksten in de mond leggen.
Dat maak je er zelf van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
Leuk dat je gelijk met de grond gelijk gemaakt wordt als je er een andere mening op nahoudt.
Ik heb nog 5 punten appeltaartquote:
gewoon schminken johquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rusland lijkt me best een tof land om eens heen te gaan.
Maar ben bang dat ze me gaan haten omdat ik niet blank ben.
Wel vroeg opstaan als banketbakker hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]goed idee ff zoeken voor opleiding
Ik wilde vroeger kok worden. Tot ik doorkreeg wat een onhandelbare stress het met zich meebracht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
Overigens heb ik al besloten dat Sof taartenbakker wordt.
met slagroom?quote:
we kunnen de taart van ezell en sof bij aldo op gaan etenquote:
okquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ze zouden een link moeten maken naar het huidige GRTD topic. Dus dat je dat gewoon bij bladwijzers ziet en dat je dan naar de nieuwste GRTD gaat.
Kan je een beetje koken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger kok worden. Tot ik doorkreeg wat een onhandelbare stress het met zich meebracht.
ryanquote:
okequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ze zouden een link moeten maken naar het huidige GRTD topic. Dus dat je dat gewoon bij bladwijzers ziet en dat je dan naar de nieuwste GRTD gaat.
idd, kunnen we toch wel aan samenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
we kunnen de taart van ezell en sof bij aldo op gaan eten
als aldo dit niet wil heeft hij pech gehad
En jij oordeelt over mijn situatie terwijl je nergens weet van hebt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van.
Ik kom met redelijke argumenten volgens mij. Jij komt echter niet verder dan dat het van jou op toepassing is/was. En zie daar, je zit nog steeds thuis volgens mij.
ga je vechten met mij en ezell?quote:
Wanneer nodig je mij uit dan. Al mijn subtiele toespelingen worden er niet beter op hoor.quote:
Ja hoor. Beetje aankloten kan ik mij een dag lang mee vermaken.quote:
Er zijn best wat gebieden in bijvoorbeeld Moskou en Sint Petersburg waar je niet moet komen als je buitenlander bent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon schminken joh
nee maar dat maakt toch niet uit
de taart wordt bij mij gemaakt dus ehhhquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
we kunnen de taart van ezell en sof bij aldo op gaan eten
als aldo dit niet wil heeft hij pech gehad
Ik kreeg wat ingefluisterd via de dm.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij oordeelt over mijn situatie terwijl je nergens weet van hebt?
En ik zeg toch ook dat je wellicht gelijk hebt?
Maar alsnog nog even sneren
Anorexia-Travestiet? Wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb vandaag tijdens biologie Anorexia-Travestiet en wat FOK!vrienden getekend.
Kan je een beetje bakken? Dan kan je Sof en mij helpen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Beetje aankloten kan ik mij een dag lang mee vermaken.
zo kan je t ook noemenquote:
watquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn best wat gebieden in bijvoorbeeld Moskou en Sint Petersburg waar je niet moet komen als je buitenlander bent.
oquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
de taart wordt bij mij gemaakt dus ehhh
#1 die ik naast me vertrouw in battlequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is Vertonghen een vechtersbaas ja?
Niet meer, die is opquote:
Ah, altijd fijn achter iemands rug.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kreeg wat ingefluisterd via de dm.
Jammer ditquote:
quote:
Correctie: de persoon die mij door een ruit wil gooien gaat er gezellig mee door heen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
#1 die ik naast me vertrouw in battle
de baas gooit mensen door ruiten, dit dat
We hadden toch afgesproken dat we onze subtiele stalker-objectrelatie nog even zo zouden houden voor de duidelijkheid en regelmaat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer nodig je mij uit dan. Al mijn subtiele toespelingen worden er niet beter op hoor.
[..]
Ja hoor. Beetje aankloten kan ik mij een dag lang mee vermaken.
Bakken weer minder helaas. Al ben coördinerend wel zeer sterk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan je een beetje bakken? Dan kan je Sof en mij helpen.
Waarom zou ik sowieso wiet roken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Spatieloos het volgende:
Geen wiet roken als je zwanger bent
Dat is toch stoer johquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou ik sowieso wiet roken?
Je wilde toch nog hangen? Kom bakken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakken weer minder helaas. Al ben coördinerend wel zeer sterk.
Is toch makkelijker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef supersof het volgende:
ezell waarom doen we het in utrecht eigenlijk?
Bakken is een eitje man. Veel simpeler dan koken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakken weer minder helaas. Al ben coördinerend wel zeer sterk.
Ja maar appeltaartquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat we onze subtiele stalker-objectrelatie nog even zo zouden houden voor de duidelijkheid en regelmaat?
In Rusland is nationalisme redelijk groot tegenwoordig.quote:
ik zal jou eens bakkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bakken is een eitje man. Veel simpeler dan koken.
haha eitje, bakken
oh ja primaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je wilde toch nog hangen? Kom bakken.
[..]
Is toch makkelijker?
Oh dat laatste zou nog wel kunnen inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar appeltaart
Anders zet je het op de vensterbank op een bordje met een open raam.
Dat klopt, maar ook minder leuk. Bij bakken kan je ook veel minder aankloten. Je recept moet gewoon in verhouding zijn anders mislukt het.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bakken is een eitje man. Veel simpeler dan koken.
haha eitje, bakken
doe danquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Ezell het volgende:
Ik heb de neiging om nu tegen iedereen te zeggen: kom bakken.
Klopt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook minder leuk. Bij bakken kan je ook veel minder aankloten. Je recept moet gewoon in verhouding zijn anders mislukt het.
quote:
Het gaat niet over jou gekkie, maar dat lees ik net op reddit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou ik sowieso wiet roken?
Ik wil best kome bakkâhquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je wilde toch nog hangen? Kom bakken.
Ja hallo, ik ga niet iedereen in mijn huis laten. Daarnaast heb ik maar een klein keukentje en klein kamertje.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat niet over jou gekkie, maar dat lees ik net op reddit.
dan bakken we buitenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga niet iedereen in mijn huis laten. Daarnaast heb ik maar een klein keukentje en klein kamertje.
Verrader.. dat is hetquote:
Wat een verbroedering. Al sla ik een stuk appeltaart zelden af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt.
Ik houd verder ook niet zo van die zoete meuk. Eet ik echt heel weinig. Doe mij maar gewoon koken.
hij was goed he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
ik probeer voetbal gerelateerde een beetje weg te houden
kut feyenoord
jaquote:
Dat je wordt gewaarschuwd dat er een vreemde man voor je huisdeur stiekem taart zit te eten, en of je dit wist/last van hebtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat laatste zou nog wel kunnen inderdaad
Nee hoorquote:
Oh ja hoor, dat is mijn stalker. Niks aan het handje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je wordt gewaarschuwd dat er een vreemde man voor je huisdeur stiekem taart zit te eten, en of je dit wist/last van hebt
waarom is dit niet jouw ding?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee hoorHet is ook niet echt mijn ding, maar tumor is overdreven
OKquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Spatieloos het volgende:
Even 500 euro aan LEAFcoins kopen.
Revolution 9, wat een raar nummer zeg.quote:
Dit doet pijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee hoorHet is ook niet echt mijn ding, maar tumor is overdreven
Met een strak gezichtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja hoor, dat is mijn stalker. Niks aan het handje.
Gaat veel te snelquote:
oh je bent te oudquote:
Zijn er wel meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Revolution 9, wat een raar nummer zeg.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet je 's nachts komen
Altijd gezellig dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |