Fijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn eigen ervaringen zullen wel te slecht zijn geweest daarmee dat ik tot deze mening ben gekomen![]()
Maargoed ik hou mijn mond verderSof moet het uiteindelijk zelf bepalen en bedenken wat voor haar het beste is.
Goh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof moet het uiteindelijk zelf bepalen en bedenken wat voor haar het beste is.
au pair in Amerika zou ik zo doen, het is dat ik een man benquote:
quote:
Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zei ik absoluut niet in mijn post.
iddquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAUW SORRY
tijd voor de opticien![]()
Wat oké? Vechten dan, mij een beetje teksten in de mond leggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ok.
Ik denk trouwens dat Inso z'n telefoon leeg is.
Daar is het een forum voor uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
Leuk dat je gelijk met de grond gelijk gemaakt wordt als je er een andere mening op nahoudt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
Overigens heb ik al besloten dat Sof taartenbakker wordt.
Rusland lijkt me best een tof land om eens heen te gaan.quote:
Blijkbaar ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar is het een forum voor uiteraard.
Wanneer en waar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat oké? Vechten dan, mij een beetje teksten in de mond leggen.
Dat maak je er zelf van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
Leuk dat je gelijk met de grond gelijk gemaakt wordt als je er een andere mening op nahoudt.
Ik heb nog 5 punten appeltaartquote:
gewoon schminken johquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rusland lijkt me best een tof land om eens heen te gaan.
Maar ben bang dat ze me gaan haten omdat ik niet blank ben.
Wel vroeg opstaan als banketbakker hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]goed idee ff zoeken voor opleiding
Ik wilde vroeger kok worden. Tot ik doorkreeg wat een onhandelbare stress het met zich meebracht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
Overigens heb ik al besloten dat Sof taartenbakker wordt.
met slagroom?quote:
we kunnen de taart van ezell en sof bij aldo op gaan etenquote:
okquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ze zouden een link moeten maken naar het huidige GRTD topic. Dus dat je dat gewoon bij bladwijzers ziet en dat je dan naar de nieuwste GRTD gaat.
Kan je een beetje koken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger kok worden. Tot ik doorkreeg wat een onhandelbare stress het met zich meebracht.
ryanquote:
okequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ze zouden een link moeten maken naar het huidige GRTD topic. Dus dat je dat gewoon bij bladwijzers ziet en dat je dan naar de nieuwste GRTD gaat.
idd, kunnen we toch wel aan samenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
we kunnen de taart van ezell en sof bij aldo op gaan eten
als aldo dit niet wil heeft hij pech gehad
En jij oordeelt over mijn situatie terwijl je nergens weet van hebt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van.
Ik kom met redelijke argumenten volgens mij. Jij komt echter niet verder dan dat het van jou op toepassing is/was. En zie daar, je zit nog steeds thuis volgens mij.
ga je vechten met mij en ezell?quote:
Wanneer nodig je mij uit dan. Al mijn subtiele toespelingen worden er niet beter op hoor.quote:
Ja hoor. Beetje aankloten kan ik mij een dag lang mee vermaken.quote:
Er zijn best wat gebieden in bijvoorbeeld Moskou en Sint Petersburg waar je niet moet komen als je buitenlander bent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon schminken joh
nee maar dat maakt toch niet uit
de taart wordt bij mij gemaakt dus ehhhquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
we kunnen de taart van ezell en sof bij aldo op gaan eten
als aldo dit niet wil heeft hij pech gehad
Ik kreeg wat ingefluisterd via de dm.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij oordeelt over mijn situatie terwijl je nergens weet van hebt?
En ik zeg toch ook dat je wellicht gelijk hebt?
Maar alsnog nog even sneren
Anorexia-Travestiet? Wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb vandaag tijdens biologie Anorexia-Travestiet en wat FOK!vrienden getekend.
Kan je een beetje bakken? Dan kan je Sof en mij helpen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Beetje aankloten kan ik mij een dag lang mee vermaken.
zo kan je t ook noemenquote:
watquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn best wat gebieden in bijvoorbeeld Moskou en Sint Petersburg waar je niet moet komen als je buitenlander bent.
oquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
de taart wordt bij mij gemaakt dus ehhh
#1 die ik naast me vertrouw in battlequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is Vertonghen een vechtersbaas ja?
Niet meer, die is opquote:
Ah, altijd fijn achter iemands rug.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kreeg wat ingefluisterd via de dm.
Jammer ditquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |