Maar dan gaat hij kapot, niet zij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk, dat als ze op je gaat zitten.. je geen kant meer uit kan
ik ken hem pas door jouquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ONS een algemeen bekende term was?
[..]
Sofje
precies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij kapot, niet zij.
Ah nee. Ik pas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
ik ging zeggen;
Als je op 50kg overgewicht, en een dikke plofkop vol rode ontstoken tagbobbels valt.. dan is ze verdomd geil
Zo af en toe laat ik andere meedelen in mijn onuitputtelijke bron van kennis en wijsheidquote:
wow ja echt welquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sofje !
ik zit in de trein. Spannend he ?
Jammer, van wat ik hoor is ze vrij makkelijk.quote:
Bedankt voor het medeleven Ess.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij kapot, niet zij.
Het leven gaat niet enkel over rozen. Regel je haar nummer nou nog voor mij of wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies.
Heb je opeens LittleFlatRabbit![]()
Dat kan ik alleen maar heel erg waarderenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo af en toe laat ik andere meedelen in mijn onuitputtelijke bron van kennis en wijsheid
Kieskeurig hoorquote:
Dit is mn 3e keer pas dat ik alleen reis, heel eng dit datquote:
OMG 4EBEquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven Ess.
[..]
Het leven gaat niet enkel over rozen. Regel je haar nummer nou nog voor mij of wat?
HA ! Hamsterineenkanon !quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]Serieus?
Als ik hem regel bel je dan?
Hey, ik hoor net dat je een goede vent zoekt, ik ken nog iemand voor je. Mooie jongen met bruine krullen. Erg welspraaks dit dat. Mag ik je nummer voor hem, jullie lijken me een leuk stel'quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hoe pak je dat aan?
"Hoi ik ken iemand die op minderjarige walvissen valt. Mag ik je nummer?"
Nou ja. Nu Sof mij niet meer mag zal ik mijn horizon toch moeten verbreden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hey, ik hoor net dat je een goede vent zoekt, ik ken nog iemand voor je. Mooie jongen met bruine krullen. Erg welspraaks dit dat. Mag ik je nummer voor hem, jullie lijken me een leuk stel'
Ja, sorry.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer, van wat ik hoor is ze vrij makkelijk.
Ja, ik alleen op leuke meisjes.quote:
Hoiquote:
Whieepquote:
Mannenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sorry.
[..]
Ja, ik alleen op leuke meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |