Hoiquote:
Lavje ook hierquote:
Goed hoorquote:
Zeggen ze dingen als 010 in plaats van Rotterdam?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef Jimbo het volgende:
ik zit naar twee mbo meisjes te luisteren hier
erg teleurgesteld in onze jeugd
Geen brand vandaag?quote:
Slechte grap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeggen ze dingen als 010 in plaats van Rotterdam?
wat leuk
Neequote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef Jimbo het volgende:
wel vertelde er net een denken zwanger te zijn van een ONS, want van pijpen word je zwanger blijkbaar
Is ze lekker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef Jimbo het volgende:
wel vertelde er net een denken zwanger te zijn van een ONS, want van pijpen word je zwanger blijkbaar
best vermakelijk, onderuitgezakt in de trein met een laptoppie.quote:
Zijn ze geefbaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef Jimbo het volgende:
ik zit naar twee mbo meisjes te luisteren hier
erg teleurgesteld in onze jeugd
Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goeie quote welquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Jimbo het volgende:
als je op 50kg[quote][ afbeelding ] Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze lekker?
[%
Wat is een ONS eigenlijk ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
ik ging zeggen;
Als je op 50kg overgewicht, en een dikke plofkop vol rode ontstoken tagbobbels valt.. dan is ze verdomd geil
one night stand.quote:
Ik zou haar helemaal kapot ONS'enquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
ik ging zeggen;
Als je op 50kg overgewicht, en een dikke plofkop vol rode ontstoken tagbobbels valt.. dan is ze verdomd geil
Hallo Sof.quote:
sofje !quote:
Ik denk, dat als ze op je gaat zitten.. je geen kant meer uit kanquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar helemaal kapot ONS'en
Ik dacht dat ONS een algemeen bekende term was?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
one night stand.
die term heeft essje me gister geleerd
Sofjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |