Preciesquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tochNet als "Ik heb tenminste ooit liefde gekend"
Die lange had ik nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van Inso of die lange onder de spoiler?
Dit is meer een "Thats what she said" grap en daarmee een copyrights by Typischquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die lange had ik nog niet eerder gezien
inb4 jimbo
die lange hebben we met een groepje geschreven in topic 99quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die lange had ik nog niet eerder gezien
inb4 jimbo
We zijn er stil van. Dan is het ook wel een hele klus om dat gedicht volledig te kunnen begrijpen en op waarde te schatten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
die lange hebben we met een groepje geschreven in topic 99allemaal achter elkaar dichtstukjes enzo. Ik heb het eenmaal in topic 100 aan elkaar proberen te schrijven tot een redelijk lopend iets, met als uitdaging ieder dichtregeltje uit topic 99 te gebruiken
Het is niet voor iedereen weggelegd nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn er stil van. Dan is het ook wel een hele klus om dat gedicht volledig te kunnen begrijpen en op waarde te schatten.
Wat jammer dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
die lange hebben we met een groepje geschreven in topic 99allemaal achter elkaar dichtstukjes enzo. Ik heb het eenmaal in topic 100 aan elkaar proberen te schrijven tot een redelijk lopend iets, met als uitdaging ieder dichtregeltje uit topic 99 te gebruiken
Ik was net een halfuur volledig geconcentreerd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn er stil van. Dan is het ook wel een hele klus om dat gedicht volledig te kunnen begrijpen en op waarde te schatten.
Mooi hè?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat jammer dat ik dat gemist heb
Het is echt prachtig
[..]
Ik was net een halfuur volledig geconcentreerd.
Je bent zelf mooiquote:
Zeer trots. Ik ben muziek aan het luisteren tot de lunch, of zoquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was net een halfuur volledig geconcentreerd.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf mooi![]()
[..]
Zeer trots. Ik ben muziek aan het luisteren tot de lunch, of zo
Smoothquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef Jimbo het volgende:
ik was net in 020.
Drie hele minuten
voel me gelijk 40-45% dommer
Belhamel die je ook bentquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Jimbo het volgende:
Nu zit ik in de trein, nogsteeds in 020... maar iig een flinke weg verder dan centraal
Fout.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar moeder leest hier mee. Ik verdenk Muto.
Badass hequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Belhamel die je ook bent
Maar ik was dr vader al, ben jij dr broertje dan ?quote:
Geen Badess gelukkgquote:
hoi essjequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |