dan bakken we buitenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga niet iedereen in mijn huis laten. Daarnaast heb ik maar een klein keukentje en klein kamertje.
Verrader.. dat is hetquote:
Wat een verbroedering. Al sla ik een stuk appeltaart zelden af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt.
Ik houd verder ook niet zo van die zoete meuk. Eet ik echt heel weinig. Doe mij maar gewoon koken.
hij was goed he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
ik probeer voetbal gerelateerde een beetje weg te houden
kut feyenoord
jaquote:
Dat je wordt gewaarschuwd dat er een vreemde man voor je huisdeur stiekem taart zit te eten, en of je dit wist/last van hebtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat laatste zou nog wel kunnen inderdaad
Nee hoorquote:
Oh ja hoor, dat is mijn stalker. Niks aan het handje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je wordt gewaarschuwd dat er een vreemde man voor je huisdeur stiekem taart zit te eten, en of je dit wist/last van hebt
waarom is dit niet jouw ding?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee hoorHet is ook niet echt mijn ding, maar tumor is overdreven
OKquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Spatieloos het volgende:
Even 500 euro aan LEAFcoins kopen.
Revolution 9, wat een raar nummer zeg.quote:
Dit doet pijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee hoorHet is ook niet echt mijn ding, maar tumor is overdreven
Met een strak gezichtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja hoor, dat is mijn stalker. Niks aan het handje.
Gaat veel te snelquote:
oh je bent te oudquote:
Zijn er wel meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Revolution 9, wat een raar nummer zeg.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet je 's nachts komen
Altijd gezellig dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |