Ja maar daarom juist, zo'n jaar kan je helpen met wat je nou echt wiltquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan heb ik drie jaar verspild heen dan heb ik geen stufi
wat mongolenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik ze tegenkom zal ik ze een lesje leren.
Dit. En 3 jaar verkloten gaat hard stel ik als ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan heb ik drie jaar verspild heen dan heb ik geen stufi
dat hoop ik al twee jaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist, zo'n jaar kan je helpen met wat je nou echt wilt
wat dit?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. En 3 jaar verkloten gaat hard stel ik als ervaringsdeskundige.
Jaren niks doen helpen daar geen reet bij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik al 6quote:
neger watquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik al 6komt echt wel. Sommige hebben daar gewoon langer de tijd voor nodig
Ik zou dat nou niet bepaald niks willen noemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jaren niks doen helpen daar geen reet bij.
hoi
naja heb nog een jaar, anders moet ik 21+ toets doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik al 6komt echt wel. Sommige hebben daar gewoon langer de tijd voor nodig
Uitstellen/bedenktijd is wel vaak jouw advies hequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat "je bent nog jong" even opgaat maar je binnen no time 21 bent en je je ineens niet meer zo jong voeltquote:
Beter ga je voor die studie die je net hebt gepost.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
naja heb nog een jaar, anders moet ik 21+ toets doen
hoeft niet als je de geschikte diploma's hebtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
naja heb nog een jaar, anders moet ik 21+ toets doen
maar ik heb geen diploma'squote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoeft niet als je de geschikte diploma's hebt
Daarmee kun je naar het hbo, zonder toetsen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik heb geen diploma's
alleen havo dan
ik ga dan ook niet niks doen hequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
Niks doen aka thuis zitten kan altijd nog.
niet als je 21 bent toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarmee kun je naar het hbo, zonder toetsen.
Tuurlijk wel. De 21 toets is voor mensen met niks/vmbo die toch nog wat willen maken van hun carriere. Soort laatste reddingsboeiquote:
oooooooohquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De 21 toets is voor mensen met niks/vmbo die toch nog wat willen maken van hun carriere. Soort laatste reddingsboei
Helemaal niet. Maar van de hak op de tak oversprongen van studie naar studie is ook niet optimaal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitstellen/bedenktijd is wel vaak jouw advies he
[..]
Dat "je bent nog jong" even opgaat maar je binnen no time 21 bent en je je ineens niet meer zo jong voelt
Maar genoeg. Gewoon even flink schelden en doorgaan. Wij kunnen toch niet beslissen voor je.
Putten graven in Afrika zie ik als niks doen in deze fase van je leven.quote:
Wat LR zegt. Met een havo diploma heb je die toets al 'gehaald'.quote:
ik welquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Putten graven in Afrika zie ik als niks doen in deze fase van je leven.Dat kan ook na je studie.
[..]
Wat LR zegt. Met een havo diploma heb je die toets al 'gehaald'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |