Correctie: de persoon die mij door een ruit wil gooien gaat er gezellig mee door heen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
#1 die ik naast me vertrouw in battle
de baas gooit mensen door ruiten, dit dat
We hadden toch afgesproken dat we onze subtiele stalker-objectrelatie nog even zo zouden houden voor de duidelijkheid en regelmaat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer nodig je mij uit dan. Al mijn subtiele toespelingen worden er niet beter op hoor.
[..]
Ja hoor. Beetje aankloten kan ik mij een dag lang mee vermaken.
Bakken weer minder helaas. Al ben coördinerend wel zeer sterk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan je een beetje bakken? Dan kan je Sof en mij helpen.
Waarom zou ik sowieso wiet roken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Spatieloos het volgende:
Geen wiet roken als je zwanger bent
Dat is toch stoer johquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou ik sowieso wiet roken?
Je wilde toch nog hangen? Kom bakken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakken weer minder helaas. Al ben coördinerend wel zeer sterk.
Is toch makkelijker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef supersof het volgende:
ezell waarom doen we het in utrecht eigenlijk?
Bakken is een eitje man. Veel simpeler dan koken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakken weer minder helaas. Al ben coördinerend wel zeer sterk.
Ja maar appeltaartquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat we onze subtiele stalker-objectrelatie nog even zo zouden houden voor de duidelijkheid en regelmaat?
In Rusland is nationalisme redelijk groot tegenwoordig.quote:
ik zal jou eens bakkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bakken is een eitje man. Veel simpeler dan koken.
haha eitje, bakken
oh ja primaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je wilde toch nog hangen? Kom bakken.
[..]
Is toch makkelijker?
Oh dat laatste zou nog wel kunnen inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar appeltaart
Anders zet je het op de vensterbank op een bordje met een open raam.
Dat klopt, maar ook minder leuk. Bij bakken kan je ook veel minder aankloten. Je recept moet gewoon in verhouding zijn anders mislukt het.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bakken is een eitje man. Veel simpeler dan koken.
haha eitje, bakken
doe danquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Ezell het volgende:
Ik heb de neiging om nu tegen iedereen te zeggen: kom bakken.
Klopt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook minder leuk. Bij bakken kan je ook veel minder aankloten. Je recept moet gewoon in verhouding zijn anders mislukt het.
quote:
Het gaat niet over jou gekkie, maar dat lees ik net op reddit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou ik sowieso wiet roken?
Ik wil best kome bakkâhquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je wilde toch nog hangen? Kom bakken.
Ja hallo, ik ga niet iedereen in mijn huis laten. Daarnaast heb ik maar een klein keukentje en klein kamertje.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
iemand noemt onze sc een tumor van fok
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat niet over jou gekkie, maar dat lees ik net op reddit.
dan bakken we buitenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga niet iedereen in mijn huis laten. Daarnaast heb ik maar een klein keukentje en klein kamertje.
Verrader.. dat is hetquote:
Wat een verbroedering. Al sla ik een stuk appeltaart zelden af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt.
Ik houd verder ook niet zo van die zoete meuk. Eet ik echt heel weinig. Doe mij maar gewoon koken.
hij was goed he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
ik probeer voetbal gerelateerde een beetje weg te houden
kut feyenoord
jaquote:
Dat je wordt gewaarschuwd dat er een vreemde man voor je huisdeur stiekem taart zit te eten, en of je dit wist/last van hebtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat laatste zou nog wel kunnen inderdaad
Nee hoorquote:
Oh ja hoor, dat is mijn stalker. Niks aan het handje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je wordt gewaarschuwd dat er een vreemde man voor je huisdeur stiekem taart zit te eten, en of je dit wist/last van hebt
waarom is dit niet jouw ding?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee hoorHet is ook niet echt mijn ding, maar tumor is overdreven
OKquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Spatieloos het volgende:
Even 500 euro aan LEAFcoins kopen.
Revolution 9, wat een raar nummer zeg.quote:
Dit doet pijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee hoorHet is ook niet echt mijn ding, maar tumor is overdreven
Met een strak gezichtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja hoor, dat is mijn stalker. Niks aan het handje.
Gaat veel te snelquote:
oh je bent te oudquote:
Zijn er wel meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Revolution 9, wat een raar nummer zeg.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet je 's nachts komen
Altijd gezellig dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |