Dat zie ik mezelf ook wel doen later.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad![]()
Mijn ouders zijn samen voor alles allergisch en hier zo op kamers vind ik het niet erg praktisch en verantwoord
Maar mijn schoonmoeder heeft genoeg huisdieren. Ze vangt ook wel eens dieren tijdelijk op, zo heb ik 4 honden zien komen en gaan. Verder heeft ze nog een rattenkast gehad (zijn hele zorgzame lieve diertjes eigenlijk) en dus die konijnen.
In totaal 3 grasparkietjes (eentje werd per ongeluk opgegeten door de katten en toen kwam er een nieuwe om de andere gezelschap te houden)
4 honden (eentje is verhuisd naar Groningen) eentje is overleden en ze heeft er nu nog 2. En ze heeft nog 2 katten.
Dus alle huisdieren die ik gemist heb heb ik al wel ingehaald
Ik zie jou wel een karperopvang beginnenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie ik mezelf ook wel doen later.
Nee, dat is Gitaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een karperopvang beginnen
Is heel dankbaar hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie ik mezelf ook wel doen later.
Dochter van Fera en Gitaar:quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een karperopvang beginnen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dochter van Fera en Gitaar:
[ afbeelding ]
Die foto vind ik altijd zooo liefquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dieren zijn geweldig. Daarom ben ik ook dierverzorger geworden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is heel dankbaar hoorDieren zijn zo liefdevol
Als je er aandacht en liefde in stopt krijg je dat 100x terug
Ze had ook 1 hond. Die was via een stichting gered uit Griekenland waar hij praktisch zijn hele leven was mishandeld. Beestje was eerst erg bang en daardoor als je niet voorzichtig en duidelijk benaderde agressief. Maar dat werd steeds minder en minder, en hij begon na een paar weken zelf naar je toe te komen voor aandacht![]()
En toen bleek het zo'n verschrikkelijk lief beestjeEn hij genoot er zo overduidelijk van dat hij nu wél goed werd behandeld
Hij lag een keertje tegen me aan op de bank en ik was hem aan het kroelen. Maar toen stond ik op omdat ik naar de wc moest en toen kwam hij zo half overeind en met zo'n blafje en verontwaardigde scheve kop van 'Ja maar waarom loop je nou weg?"![]()
Toen hij na een paar maanden helemaal gerehabiliteerd was mocht m;n schoonmoeder zelf een nieuw baasje voor hem selecteren. Uiteindelijk is hij bij een heel lief pas gepensioneerd vrouwtje terechtgekomen die alle tijd van de wereld voor hem had. Hij heeft daar nog een paar hele mooie jaren gehad voordat hij stierf
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze vangt overal vandaan dieren op, uit Nederland en uit het buitenland. Maar deze was gewoon zo bijzonderquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dieren zijn geweldig. Daarom ben ik ook dierverzorger geworden.
Wat een tof verhaal! Dat zijn de mooie dingen om te horen. Mensen die de tijd en het geduld hebben om zo'n beschadigd dier weer gelukkig te maken. Zelf heb ik wel gemengde gevoelens over dieren uit het buitenland halen. Er zitten in Nederland ook genoeg lieverds nog te wachten op een baas. Soms begrijp ik niet dat mensen per se een hond uit een ver land moeten halen. Waarschijnlijk omdat ze op vakantie hartverscheurende dingen hebben gezien. Niets tegen die mensen, ze hebben het hart op de juiste plek.
Ik ben op de zondag altijd sportvisser in de goalquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop mijn kind toch op te voeden met voldoende kennis over vissen.
Dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze vangt overal vandaan dieren op, uit Nederland en uit het buitenland. Maar deze was gewoon zo bijzonder
Alle dieren zijn uniek, daar niet van, maar die hond heeft een speciaal plekje bij ons allemaal gekregen![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die foto vind ik altijd zooo lief![]()
Hoe gelukkig dat koppie kijkt
Hehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop mijn kind toch op te voeden met voldoende kennis over vissen.
Awwquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel.![]()
Ik heb ook een grote, blonde knuffelbeer die altijd een plekje zal hebben in mijn hart. Naast mijn eerste hondje die al zes jaar niet meer bij ons is. Die mis ik ook nog steeds.
Ik moet uitkijken niet teveel te vertellen, straks ontwikkelen ze nog een aversie tegen dieren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.Zo intens gelukkig met haar vis
[..]
Hehehe.
Allemaal mooie verhalen vertellen op rare kikkers en diepzee inktvissen
Ze was wel een oudje, aan het einde van de rit. Maar het was de liefste hond die ik ken, zeker toen ze al wat ouder en rustiger was. Als ik ergens om moest huilen en ik kon niet bij m'n ouders terecht, ging ik altijd bij haar zitten en dan duwde ze haar kop tegen me aan en voelde ik me getroost.quote:
Dat is nu ook met 1 van de 2 honden die ze nu nog heeft. Als je niet helemaal lekker bent of een beetje verdrietig dan heeft ze dat meteen door en doet ze alle mogelijke moeite om bij je te komen om je te troosten oid. En als je ergens een wondje hebt dan moet en zal ze dat schoonmaken. Als er inmiddels een korstje opzit dan weet ze precies welk korstje weg kan en welke nog niet etc. Zo zorgzaamquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze was wel een oudje, aan het einde van de rit. Maar het was de liefste hond die ik ken, zeker toen ze al wat ouder en rustiger was. Als ik ergens om moest huilen en ik kon niet bij m'n ouders terecht, ging ik altijd bij haar zitten en dan duwde ze haar kop tegen me aan en voelde ik me getroost.
Maar, ik heb al zn 10 jaar geen lesboeken meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whieep
Je zou eens je lesboek tegen haar gezicht moeten klappen, per ongeluk dan hekijken hoeveel talg er aan vast blijft kleven.
Oh, eet smakelijk iedereen
ik heb het gevraagd voor je, en kreeg een boze blik met daarbijquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Nu Sof mij niet meer mag zal ik mijn horizon toch moeten verbreden.
Dat is wel bijzonder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nu ook met 1 van de 2 honden die ze nu nog heeft. Als je niet helemaal lekker bent of een beetje verdrietig dan heeft ze dat meteen door en doet ze alle mogelijke moeite om bij je te komen om je te troosten oid. En als je ergens een wondje hebt dan moet en zal ze dat schoonmaken. Als er inmiddels een korstje opzit dan weet ze precies welk korstje weg kan en welke nog niet etc. Zo zorgzaam
dat photo o=quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |