abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:14:58 #51
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136091061
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:

[..]

Nee, nooit gehad ;(

Mijn ouders zijn samen voor alles allergisch en hier zo op kamers vind ik het niet erg praktisch en verantwoord :+

Maar mijn schoonmoeder heeft genoeg huisdieren. Ze vangt ook wel eens dieren tijdelijk op, zo heb ik 4 honden zien komen en gaan. Verder heeft ze nog een rattenkast gehad (zijn hele zorgzame lieve diertjes eigenlijk :o ) en dus die konijnen.

In totaal 3 grasparkietjes (eentje werd per ongeluk opgegeten door de katten en toen kwam er een nieuwe om de andere gezelschap te houden)

4 honden (eentje is verhuisd naar Groningen) eentje is overleden en ze heeft er nu nog 2. En ze heeft nog 2 katten.

Dus alle huisdieren die ik gemist heb heb ik al wel ingehaald :+
Dat zie ik mezelf ook wel doen later. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136091135
Waarom is het opeens zo koud buiten.
pi_136091144
Onaangenaam verrast
pi_136091155
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zie jou wel een karperopvang beginnen :s)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:18:29 #55
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136091194
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Nee, dat is Gitaar.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136091198
Godverdomme
pi_136091217
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Is heel dankbaar hoor O+ Dieren zijn zo liefdevol O+ Als je er aandacht en liefde in stopt krijg je dat 100x terug O+

Ze had ook 1 hond. Die was via een stichting gered uit Griekenland waar hij praktisch zijn hele leven was mishandeld. Beestje was eerst erg bang en daardoor als je niet voorzichtig en duidelijk benaderde agressief. Maar dat werd steeds minder en minder, en hij begon na een paar weken zelf naar je toe te komen voor aandacht O+

En toen bleek het zo'n verschrikkelijk lief beestje O+ En hij genoot er zo overduidelijk van dat hij nu wél goed werd behandeld O+

Hij lag een keertje tegen me aan op de bank en ik was hem aan het kroelen. Maar toen stond ik op omdat ik naar de wc moest en toen kwam hij zo half overeind en met zo'n blafje en verontwaardigde scheve kop van 'Ja maar waarom loop je nou weg?" O+

Toen hij na een paar maanden helemaal gerehabiliteerd was mocht m;n schoonmoeder zelf een nieuw baasje voor hem selecteren. Uiteindelijk is hij bij een heel lief pas gepensioneerd vrouwtje terechtgekomen die alle tijd van de wereld voor hem had. Hij heeft daar nog een paar hele mooie jaren gehad voordat hij stierf O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136091232
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, dat is Gitaar.
Die zie ik hier nooit meer :@
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:21:49 #59
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136091311
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Dochter van Fera en Gitaar:

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136091324
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_136091394
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die foto vind ik altijd zooo lief O+

Hoe gelukkig dat koppie kijkt O+
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:23:58 #62
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136091403
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef essnhills het volgende:

[..]

Is heel dankbaar hoor O+ Dieren zijn zo liefdevol O+ Als je er aandacht en liefde in stopt krijg je dat 100x terug O+

Ze had ook 1 hond. Die was via een stichting gered uit Griekenland waar hij praktisch zijn hele leven was mishandeld. Beestje was eerst erg bang en daardoor als je niet voorzichtig en duidelijk benaderde agressief. Maar dat werd steeds minder en minder, en hij begon na een paar weken zelf naar je toe te komen voor aandacht O+

En toen bleek het zo'n verschrikkelijk lief beestje O+ En hij genoot er zo overduidelijk van dat hij nu wél goed werd behandeld O+

Hij lag een keertje tegen me aan op de bank en ik was hem aan het kroelen. Maar toen stond ik op omdat ik naar de wc moest en toen kwam hij zo half overeind en met zo'n blafje en verontwaardigde scheve kop van 'Ja maar waarom loop je nou weg?" O+

Toen hij na een paar maanden helemaal gerehabiliteerd was mocht m;n schoonmoeder zelf een nieuw baasje voor hem selecteren. Uiteindelijk is hij bij een heel lief pas gepensioneerd vrouwtje terechtgekomen die alle tijd van de wereld voor hem had. Hij heeft daar nog een paar hele mooie jaren gehad voordat hij stierf O+
Dieren zijn geweldig. Daarom ben ik ook dierverzorger geworden. :@

Wat een tof verhaal! Dat zijn de mooie dingen om te horen. Mensen die de tijd en het geduld hebben om zo'n beschadigd dier weer gelukkig te maken. Zelf heb ik wel gemengde gevoelens over dieren uit het buitenland halen. Er zitten in Nederland ook genoeg lieverds nog te wachten op een baas. Soms begrijp ik niet dat mensen per se een hond uit een ver land moeten halen. Waarschijnlijk omdat ze op vakantie hartverscheurende dingen hebben gezien. Niets tegen die mensen, ze hebben het hart op de juiste plek. O+
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:25:04 #63
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136091451
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Ik hoop mijn kind toch op te voeden met voldoende kennis over vissen.
pi_136091488
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Dieren zijn geweldig. Daarom ben ik ook dierverzorger geworden. :@

Wat een tof verhaal! Dat zijn de mooie dingen om te horen. Mensen die de tijd en het geduld hebben om zo'n beschadigd dier weer gelukkig te maken. Zelf heb ik wel gemengde gevoelens over dieren uit het buitenland halen. Er zitten in Nederland ook genoeg lieverds nog te wachten op een baas. Soms begrijp ik niet dat mensen per se een hond uit een ver land moeten halen. Waarschijnlijk omdat ze op vakantie hartverscheurende dingen hebben gezien. Niets tegen die mensen, ze hebben het hart op de juiste plek. O+
Ze vangt overal vandaan dieren op, uit Nederland en uit het buitenland. Maar deze was gewoon zo bijzonder O+

Alle dieren zijn uniek, daar niet van, maar die hond heeft een speciaal plekje bij ons allemaal gekregen :@ O+
pi_136091497
quote:
11s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Die zie ik hier nooit meer :@
Ik ook niet :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_136091515
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Fera het volgende:

[..]

_O-

Ik ben op de zondag altijd sportvisser in de goal :@
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:26:46 #67
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136091531
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ze vangt overal vandaan dieren op, uit Nederland en uit het buitenland. Maar deze was gewoon zo bijzonder O+

Alle dieren zijn uniek, daar niet van, maar die hond heeft een speciaal plekje bij ons allemaal gekregen :@ O+
Dat begrijp ik wel. :Y O+

Ik heb ook een grote, blonde knuffelbeer die altijd een plekje zal hebben in mijn hart. Naast mijn eerste hondje die al zes jaar niet meer bij ons is. Die mis ik ook nog steeds. ;(
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:27:24 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136091560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef essnhills het volgende:

[..]

Die foto vind ik altijd zooo lief O+

Hoe gelukkig dat koppie kijkt O+
Inderdaad. _O_ Zo intens gelukkig met haar vis _O_

quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Fera het volgende:

[..]

_O-

Hehehe.
Allemaal mooie verhalen vertellen op rare kikkers en diepzee inktvissen _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136091626
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel. :Y O+

Ik heb ook een grote, blonde knuffelbeer die altijd een plekje zal hebben in mijn hart. Naast mijn eerste hondje die al zes jaar niet meer bij ons is. Die mis ik ook nog steeds. ;(
Aww ;(
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:29:22 #70
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136091647
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Inderdaad. _O_ Zo intens gelukkig met haar vis _O_

[..]

Hehehe.
Allemaal mooie verhalen vertellen op rare kikkers en diepzee inktvissen _O_
Ik moet uitkijken niet teveel te vertellen, straks ontwikkelen ze nog een aversie tegen dieren. :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:30:58 #71
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136091727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef essnhills het volgende:

[..]

Aww ;(
Ze was wel een oudje, aan het einde van de rit. Maar het was de liefste hond die ik ken, zeker toen ze al wat ouder en rustiger was. Als ik ergens om moest huilen en ik kon niet bij m'n ouders terecht, ging ik altijd bij haar zitten en dan duwde ze haar kop tegen me aan en voelde ik me getroost.
pi_136091801
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Ze was wel een oudje, aan het einde van de rit. Maar het was de liefste hond die ik ken, zeker toen ze al wat ouder en rustiger was. Als ik ergens om moest huilen en ik kon niet bij m'n ouders terecht, ging ik altijd bij haar zitten en dan duwde ze haar kop tegen me aan en voelde ik me getroost.
Dat is nu ook met 1 van de 2 honden die ze nu nog heeft. Als je niet helemaal lekker bent of een beetje verdrietig dan heeft ze dat meteen door en doet ze alle mogelijke moeite om bij je te komen om je te troosten oid. En als je ergens een wondje hebt dan moet en zal ze dat schoonmaken. Als er inmiddels een korstje opzit dan weet ze precies welk korstje weg kan en welke nog niet etc. Zo zorgzaam O+
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 13:35:39 #73
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136091889
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Whieep

Je zou eens je lesboek tegen haar gezicht moeten klappen, per ongeluk dan he :') kijken hoeveel talg er aan vast blijft kleven.

Oh, eet smakelijk iedereen :')
Maar, ik heb al zn 10 jaar geen lesboeken meer :')

Denken dat ik een puber ben :'(
mn hart wat doe je

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nou ja. Nu Sof mij niet meer mag zal ik mijn horizon toch moeten verbreden.
ik heb het gevraagd voor je, en kreeg een boze blik met daarbij
SOw, sie ik er so hopuhloos uit ofzow' naar mn kop gesmeten.

Toen ik daar ja op antwoorde werd ik uitgemaakt voor een kankerlijer :'(

En bedankt LR, ik zal nog eens hosselen voor je
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:36:07 #74
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136091906
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:32 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dat is nu ook met 1 van de 2 honden die ze nu nog heeft. Als je niet helemaal lekker bent of een beetje verdrietig dan heeft ze dat meteen door en doet ze alle mogelijke moeite om bij je te komen om je te troosten oid. En als je ergens een wondje hebt dan moet en zal ze dat schoonmaken. Als er inmiddels een korstje opzit dan weet ze precies welk korstje weg kan en welke nog niet etc. Zo zorgzaam O+
Dat is wel bijzonder. :D
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 13:37:04 #75
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136091946
quote:

[..]

[ afbeelding ]
dat photo o=
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')