Sorry man. Had anders een foto van mij laten zien, onweerstaanbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb het gevraagd voor je, en kreeg een boze blik met daarbij
SOw, sie ik er so hopuhloos uit ofzow' naar mn kop gesmeten.
Toen ik daar ja op antwoorde werd ik uitgemaakt voor een kankerlijer
En bedankt LR, ik zal nog eens hosselen voor je
En handigquote:
Goh, ik kwam er laatst nog achter dat het een fabel is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
En handigWondjes helen serieus sneller en beter als zij ze verzorgd heeft.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Goh, ik kwam er laatst nog achter dat het een fabel is.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry man. Had anders een foto van mij laten zien, onweerstaanbaar.![]()
Toch bedankt voor je inzet
Klikjequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanMijn eigen ervaring zegt anders.
Ik blijf erbij dat wondjes wel degelijk sneller genezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Klikje
Het kan zelfs nog gevaarlijk zijn ook.
Jij bent dan ook wel een stuk dierlijker en woester met je vikingenbloed natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanMijn eigen ervaring zegt anders.
Oh dat zal de verklaring zijn inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een stuk dierlijker en woester met je vikingenbloed natuurlijk.
Ess is een echte tijgerquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een stuk dierlijker en woester met je vikingenbloed natuurlijk.
Wat een rare en zonder gedachte clips heeft die band zeg.quote:
past bij jouquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een rare en zonder gedachte clips heeft die band zeg.
nee hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ervaar ik als een belediging.
Fijne dag nog Ezell. Ik spreek niet meer tegen je.
Ach luistert prima weg hoor op de achtergrond. Al vind ik het weinig spannend.quote:
Wat een leuke kwoot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach luistert prima weg hoor op de achtergrond. Al vind ik het weinig spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |