Wat steel je van mijquote:
Zo maar een topickaap ...quote:
Neequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten ze van cavia's houden?
Ja dat mag tegenwoordig hierquote:
Wat vind je van konijnen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Is wel een pre, maar geen must
Dus als ik zou stellen dat ik cavia's nutteloze beesten zonder een echt karakter vind zijn mijn kansen wel zo ongeveer verkeken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Is wel een pre, maar geen must
Slecht excuus om van mij te stelenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef JanCees het volgende:
Mijn oma heeft gisteren een nieuwe heup gekregen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slecht excuus om van mij te stelen
Niet als je geen leuke TT bedenkt die aansluit op het vorige topicquote:
Een vriend avn m'n vriend had een langharige cavia. En als je die ging kammen piepte hij als een malle, maar hij bleef wel zitten want stiekem vond hij het wel fijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als ik zou stellen dat ik cavia's nutteloze beesten zonder een echt karakter vind zijn mijn kansen wel zo ongeveer verkeken?![]()
Had ik maar een cavia, zulke leuke beesten
Iedereen kent Jimbo hier. Geen noodzaak om het zo discreet te houdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriend avn m'n vriend had een langharige cavia. En als je die ging kammen piepte hij als een malle, maar hij bleef wel zitten want stiekem vond hij het wel fijn.
Jimbo heeft heul geen Friese naamquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen kent Jimbo hier. Geen noodzaak om het zo discreet te houden
quote:
Laat Keije eens met rust. Je durft hem enkel af te vallen omdat je weet dat hij zijn laptop heeft weggeborgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo heeft heul geen Friese naam
Heb ik ook gehad, een konijnenstelletje.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als ik zou stellen dat ik cavia's nutteloze beesten zonder een echt karakter vind zijn mijn kansen wel zo ongeveer verkeken?![]()
Had ik maar een cavia, zulke leuke beesten
Ik ook. Ging vannacht toch weer langer doorquote:
Liever niet natuurlijk. Eendracht maakt macht.quote:
Wij hebben eens een konijntje gevonden die was achtergelaten in het bos hier. Een week later vond schoonmoeder er nog eentje. En toen hadden ze er ineens 8quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, een konijnenstelletje.
Zo lief![]()
Mensen die konijnen alleen houden en zich niet inlezen in de behoefte van hun dier![]()
Je bent zelf een Friese naamquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo heeft heul geen Friese naam
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, een konijnenstelletje.
Zo lief![]()
Mensen die konijnen alleen houden en zich niet inlezen in de behoefte van hun dier![]()
HALLO 1939-1945quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ging vannacht toch weer langer door
[..]
Liever niet natuurlijk. Eendracht maakt macht.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben eens een konijntje gevonden die was achtergelaten in het bos hier. Een week later vond schoonmoeder er nog eentje. En toen hadden ze er ineens 8![]()
Nu zijn papa en mama samen ergens anders heen en zijn er nog 3 jonkies die al een paar jaar vrolijk samen in de tuin rondhuppelen
1.60mquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat je zo klein bent. Hoe klein ben je echt?
En alle zwarte cavia's het land uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Etnische zuivering op alle cavia-haters.
Watquote:
Nee, nooit gehadquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Lief
Heb jij huisdieren ?
Ik ben maar 4 cm langer.quote:
'Per ongeluk' opgegeten. Zo ben ik mijn broertje ook verloren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad![]()
Mijn ouders zijn samen voor alles allergisch en hier zo op kamers vind ik het niet erg praktisch en verantwoord
Maar mijn schoonmoeder heeft genoeg huisdieren. Ze vangt ook wel eens dieren tijdelijk op, zo heb ik 4 honden zien komen en gaan. Verder heeft ze nog een rattenkast gehad (zijn hele zorgzame lieve diertjes eigenlijk) en dus die konijnen.
In totaal 3 grasparkietjes (eentje werd per ongeluk opgegeten door de katten en toen kwam er een nieuwe om de andere gezelschap te houden)
4 honden (eentje is verhuisd naar Groningen) eentje is overleden en ze heeft er nu nog 2. En ze heeft nog 2 katten.
Dus alle huisdieren die ik gemist heb heb ik al wel ingehaald
Dan ben ik 30 cm langerquote:
En 90 kg ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, valt mee. Had iets van 1,45 verwacht.
Ik ben 1,75
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Per ongeluk' opgegeten. Zo ben ik mijn broertje ook verloren.
Whehequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad![]()
Mijn ouders zijn samen voor alles allergisch en hier zo op kamers vind ik het niet erg praktisch en verantwoord
Maar mijn schoonmoeder heeft genoeg huisdieren. Ze vangt ook wel eens dieren tijdelijk op, zo heb ik 4 honden zien komen en gaan. Verder heeft ze nog een rattenkast gehad (zijn hele zorgzame lieve diertjes eigenlijk) en dus die konijnen.
In totaal 3 grasparkietjes (eentje werd per ongeluk opgegeten door de katten en toen kwam er een nieuwe om de andere gezelschap te houden)
4 honden (eentje is verhuisd naar Groningen) eentje is overleden en ze heeft er nu nog 2. En ze heeft nog 2 katten.
Dus alle huisdieren die ik gemist heb heb ik al wel ingehaald
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Per ongeluk' opgegeten. Zo ben ik mijn broertje ook verloren.
Had meer het idee dat je slank was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En 90 kg ?
![]()
Das ook niet lang
Nee of jij 90 kg woogquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had meer het idee dat je slank was.
Nee, ik ben helaas maar klein. Maar dat maak ik goed met lief zijn.
Nohhhhhquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:02 schreef essnhills het volgende:
Laatst hier ook een vrouwtje met een kooitje in haar armen in de lift. In tranen.
Ze had net haar konijntje laten inslapen
Nee, weeg wel wat minder dan 90.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee of jij 90 kg woog![]()
Ik weeg geen 90 kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |